חיפוש
 
לדף הבית >>     הורסקופ >>

ההורוסקופ השבועי של חוה מזר 3-10/5

 

התקוות, האהבות, השמחות והעצב, הטיולים והבריאות, הזוגיות והחיים בכלל. הכל בתחזית השבועית של חוה מזר: הורוסקופ שבועי  3-10.5

 

                                                  הורוסקופ:  3 – 9 במאי 2019

 

טלה

מיקום כוכב מארס במזל תאומים עשוי להעיד כי רבים מכם עשויים ליהנות מנסיעות ומפעילות אקטיבית ומשוחררת. חברים ובני משפחה אהובים יקיפו אתכם, ומצב רוחכם יהיה מרומם. זה הזמן לזרום עם אווירה שהיא בעיקרה משוחררת והרפתקנית, ועשויה להתייחס לתקשורת ולנסיעות.

טיפ השבוע:  הרשו לעצמכם גם להתנהל בניחותא, בלי לרוץ ולמהר. היו זהירים בהוצאות שלכם.

 

שור

ביום שישי מומלץ להיענות להזמנה חברתית, או ליהנות מאווירה משפחתית. בינתיים כדאי לפרק מתחים על ידי מנוחה ורגיעה, ולא להתעייף ביומיום ממטלות מתישות. רגשות: זכרו כי לטווח הרחוק הסבלנות תשתלם. ובכלל זה תעלה אפשרות של קשר אידיאליסטי, יש למה לצפות.

טיפ השבוע: לנופשים מצפים ימים מענגים ובילוי פסטורלי או אחר בהחלט ימלא בטריות של טרנספורמציה.

 

תאומים

השבוע חשוב שתהיה לכם שליטה בנעשה. מחשבות ורגשות מושפעים משיקולים שכליים והגיוניים ולהתנהגות יותר שקולה ומחושבת, שיכולה להיראות קשוחה וקרה גם אם אין זה כך. שינויים תחת היבט זה הם איטיים ואינם תוצאה של לחצים ואילוצים אלא של ניסיון, למידה ובשלות.

טיפ השבוע: אוורור חברתי ותקשורתי מצפה לכם בשבת וראשון, במיוחד לאקטיביים וליצירתיים שביניכם.

 

סרטן

אתם נוטים להישחק או להטיל ספק ביכולתכם להתמודד עם סביבה תובענית ולוחצת. שימרו על איזון ורגיעה אנרגטית, הימנעו ממטלות שוחקות/מתישות והתחברו לאלמנטים מוארים. הפעילו את האינטואיציות החדות שלכם על מנת לאפשר לדברים חדשים לצמוח.

טיפ השבוע:  מיקום כוכב מארס במיקום רגיש עד אמצע חודש מאי מצפה מכם השוורים לשמור על סודיות בפעילות שלכם.

 

אריה

מיקום ונוס בטלה עד אמצע חודש מאי, מגביר נסיעות, פעילות חברתית ותקשורת פורה.  מודעות: מצב הרוח אביבי, מלווה באופטימיות, מבטיח התנהגות עצמאית, אקטיבית ואסרטיבית יותר. יש אווירה של התחדשות ורצון לקחת סיכונים, העיקר לשבור את השגרה.

טיפ השבוע: מצפים מכם להיות יצירתיים, ייחודיים ומרעננים, אך באותה נשימה לא רצוי להסתמך על המזל ועל כך שהדברים יסתדרו מאליהם, אלא להפשיל שרוולים ולהתאמץ שרק תיטיב עימכם.

 

בתולה

כוכב מארס בבית הקריירה שלכם (עד אמצע חודש מאי) עשוי להשפיע על האצת קשרים/מגעים תקשורתיים, יצירתיים ועסקיים. הרומנטיקה מבטיחה ותיתכן היכרות מפעימה וכימייה חזקה ואינטנסיבית. קשר מורכב עלול לעבור תהליך של שינוי והפנמה במקרים של אובססיה ופוביות.

טיפ השבוע:  עד ה- 16 בחודש מאי רעננו מגעים חברתיים ואחרים.  מצד שני, מומלץ לשמור על אורך רוח ולהימנע מלהיכנס לביקורתיות שעשויה להזיק לכם.

 

מאזניים

יש התמודדות ותחושת סגירות בקשר שלא עונה על הציפיות. הפגינו גמישות והסתגלו למצבים משתנים בשטח. מיקום ונוס בטלה ישפיע לטובה על יכולת הביטוי שלכם. לימודים ונסיעות יוגברו במהלך שלושת השבועות הבאים. חדשו קשרים אבל גם את קצב החיזורים שלכם בארץ ובחו"ל.

טיפ השבוע: שימו לב: שכן אתם זקוקים לזמן, למרחב ולשקט, אבל גם צריכים להתמודד עם אחריות כלפי הקרובים לכם.  

 

 

 

עקרב

ענייני זוגיות וכספים עשויים להיות מודגשים השבוע. נדרשים עכשיו נועם הליכות ושיתוף פעולה הרמוני עם הזולת. חשוב שתקדישו תשומת לב לעצמכם ולנושאים שהוזנחו לאחרונה. ייתכן שתעמדו בפני הצורך לקבל החלטה לגבי מערכת יחסים או שותפות עסקית שבה אתם מעורבים.

טיפ השבוע: טיפ השבוע: יש בכם זוהר וקסם (שמושך) שמושכים אליכם אנשים, ותוכלו להתבלט ולהיות מסמר הערב באווירה מיוחדת. מצד שני, מומלץ לשים לב ולתת דגש לימי המנוחה שלכם.

 

קשת

מצב הרוח הנוכחי שלכם פעלתני והרפתקני ואינו מתאים להיצמדות לשגרה. אתם חשים צורך עז לפגוש פנים חדשות, להחליף חוויות ולהטעין מחדש את מקורות האנרגיה שלכם. כוכב ונוס (עד אמצע חודש מאי) תגביר את הכריזמה שלכם. תוכלו לצאת נשכרים אם תגלו יוזמה מחודשת.

טיפ השבוע: בשל השפעת הכוכבים הלא יציבה, אל תתפתו להחליט החלטה ספונטנית או להסתכן. השורה התחתונה: חשוב לשמור השבוע על דיסקרטיות.

 

גדי

רבים מביניכם כבר חשים את ניצני השחרור. אתם נמשכים לאתגרים, אך עכשיו לא הייתם מתנגדים למעט שקט ולביטחון. החדשות הטובות הן שזוהי תקופה המאפשרת ליצור קשרים חברתיים, יצירתיים ואחרים למרות העומסים המתלווים אליה. לכו על זה !

טיפ השבוע:  מיקום כוכב מארס בבית הבריאות והעבודה שלכם מצפה מכם הגדיים לתת דגש גם לרגעים של שקט ורגיעה.

 

דלי

היצירתיות שלכם בולטת ועוצמתית, וכישרונותיכם בהחלט באים לידי ביטוי. התקופה מעידה על פעלתנות, אך גם מעלה צדדים פחות חיוביים שלה – לא עשייה אלא מאבק, הדבר עלול להתבטא בקיצוניות, בחוסר סובלנות ובחוסר נכונות לפשרות.

טיפ השבוע:  ענייני בית ומשפחה עשויים להיות מודגשים השבוע. שימו לב לנושא יחסי אנוש, משבר או ויכוח הקשור בבית או בעבודה עלול לפרוץ השבוע, היו מתונים בתגובותיכם.

 

דגים

בשבועות הקרובים תפגשו אנשים חדשים ותחומי עניין לא מוכרים. תוכלו לחדש כוחות, והאופטימיות בנוגע ליכולות שלכם תעזור להגיע להישגים. מומלץ להיות חולמים אבל פוריים ויצירתיים, והאופטימיות בנוגע ליכולותיכם תעזור לכם להגיע להישגים.

טיפ השבוע: כוכב וונוס בבית הכספים שלכם עשויה לסייע לכם. מצד שני, הימנעו ממתח וקונפליקט מחוץ או מבית.

 

 הטור האסטרולוגי של חוה מזר-טלפון  5731540 – 03  כל הזכויות שמורות @

 
 
 
 
ורום המומחים  של mcity

ורום המומחים של mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים