חיפוש
 
לדף הבית >>     הורסקופ >>

הורוסקופ: 13-19 בדצמבר 2019

 

התקוות, האהבות, השמחות והעצב, הטיולים והבריאות, הזוגיות והחיים בכלל. הכל בתחזית השבועית של חוה מזר: 13-19 בדצמבר 2019

 

טלה

השבוע ממשיך להדגיש ענייני תקשורת ונסיעות. אתם זקוקים לתנועה מתמדת, רוצים לפגוש אנשים ולחקור מקומות חדשים. יש מביניכם גם כאלה שעסוקים במיוחד בענייני מעמד וקריירה. טיפ השבוע: זה הזמן לארגן את סדר העדיפויות המקצועי ואת ההיקף העסקי. מגעים שלא צפיתם אותם, אולי עם חו"ל, יביאו להזדמנות שתפתח בפניכם צוהר שונה אך ייחודי, יש למה לצפות.

 

שור

מצב מיוחד של כוכבים יאפשר צמיחה והתפתחות. זה הזמן של סיום סוגיות שאינן מתאימות לכם, כדי לפנות את הדרך למשהו שיעניק לכם הישגיות והכרה. ונוס כוכבכם יוצר צמידות לכוכבים בעלי השפעה ותודעה.

טיפ השבוע: בני מזל שור הם יצריים, רגשיים ומיניים. יש סימנים לקשר עוצמתי וגורלי, שבו מומלץ לסגל היגיון ומתינות. רסנו את הנטייה שלכם להגיע למצבי מתח.

 

תאומים

השקעה חברתית עוזרת בקידום יעדים הקשורים אידיאליסטיים הקשורים בדרייב מקצועי. דברים שהיו אצורים בכם יוצאים החוצה וכושר הביטוי שלכם מאפשר לעשות זאת בצורה מרשימה.

טיפ השבוע: כוכב ונוס בבית הכספים שלכם עשוי להדגיש עד סוף השבוע עניינים הקשורים למישור זה.  ייתכן ותחושו כי אתם מודאגים יותר, במיוחד במה שקשור לענייני כספים בוערים. לאחר מכן רבים מכם יוכלו לזרום ביתר קלות עם מישור זה.

 

סרטן

אתם זקוקים לאווירה רגועה ובעיקר לאיזון נפשי וגופני, מצב שעשוי לאזן את הרגשת הליאות והכבדות. תוכלו ליהנות מפירות העשייה שלכם, בכל מה ש הקשור לפעילות יוצרת וחברתית, ולטיפול באהוביכם.

טיפ השבוע: אתם באי שקט אנרגטי ונוטים לתקוף מתוך מצבים של פגיעות. תתקשו לעמוד במשימות שתובעות מאמץ. נסו להפחית מהעומס, ולהתייחס לקשרים חשובים שלכם.

 

אריה

ימי סוף השבוע נוטים להפכפכות ועייפות. יתעורר בכם רצון לבצע צעד שיהיה מעורב בחשש ובזהירות יתר שבגללם תהססו, גם רגשית. הכפילות הזו תורגש בכל מעשיכם השבוע ותגרור התלבטויות ממושכות.

טיפ השבוע: ימי תחילת השבוע יאפשרו לכם קידום ועשייה. רצוי שתאפשרו לשקול כל נושא מכל היבטיו/צדדיו. יש אפשרות לפתיחה טובה והדבר הנכון יכול לקרות כמעט מעצמו, ולעיתים קרובות מסתמן מעין פיצוי על סוגיה שהכאיבה בעבר.

 

בתולה

מסתמנת אנרגיה שסוחפת לדואליות ולניגודים, בעיקר אלה מכם שיחסיהם היחסים שלהם מתנדנדים. השפעת מארס ממול על חייכם נוטה ללחוץ, לבלבל ולהתיש אתכם, הימנעו ממצבים מפוצלים, ואלה שגוררים אתכם חשופים לתככים.

טיפ השבוע: מצב זה יוצר קונפליקט הפכפך שנוטה לפעול תוך התעלמות מסיכונים, מנקודות תורפה או מסימני אזהרה. כדאי להיות מודעים ולהימנע ממצבים שגוררים אתכם למצב לא נוח.

 

מאזניים

הכוכבים במזל קשת מביאים לשינוי דינאמי בולט באווירה. אתם להוטים לפעול באווירה נמרצת, גלויה ואסרטיבית. הכוכבים עשויים להעיד על הישגיות ומגעים עם אנשים ייחודיים. פגישות מחודשות עם חברים עשויים להוסיף לחייכם מימד של אוורור מבורך.

טיפ השבוע: אתם אינטראקטיביים ומלאי קסם אישי בעצם אישיותכם המלבבת והנעימה. לקראת חמישי צאו לבלות ולפגוש חברים.

 

עקרב

לתקופה זו תהיה השפעה על התחום הפיננסי שלכם. יש מגמה של תהליכים גורליים בתחום הפיננסי שלכם, שעשויה לקבל ביטוי ממשי בשטח. השפעת הכוכבים הרגשית, היצירתית והעסקית כאחת תהיה בולטת, רגישה ועזה, אך לעיתים מוגזמת וכפייתית.

טיפ השבוע: תקופה עשויה לספק הכרה ואיכות לאמנים ולשחקנים ולהרעיף מלוא החופן חושניות וכריזמה בתחום העשייה.

 

קשת

התקופה עשויה להדגיש ענייני כספים בוערים שיש עימם תהליכים שעשויים לקבל ביטוי ממשי בשטח. יש לגלות מעשיות, ולהיות מוכנים לגילוי של תחושות מצוקה בנוגע למקורות הכנסה וללחצים במערכות יחסים רגישות.

טיפ השנה: צפויה לכם שנה שבה אתם עשויים להתלבט בנוגע לכיוון המקצועי הנכון לכם. בנוסף, מערכות היחסים החשובות בחייכם יהיו רגישות. עם ריכוז וטיפול נבון עשוי להשתפר מעמדכם המקצועי.   

 

גדי

ימי סוף השבוע עשויים להפגיש אתכם עם בני הבית והמשפחה. במהלך השבוע תוכלו בעזרת כושר שכנוע וקסם אישי להשיג דברים אצל אנשים החשובים כרגע לבניית מעמדכם. הרבה תלוי ביוזמה ובפתיחות שלכם.

טיפ השבוע: בקרוב מאוד תוכלו להביט על החיים מזווית ייחודית ומאתגרת מאין כמוה, ותהיה לכם אפשרות לבנות לעצמכם בסיס טוב להתקדמות וליצור שם ומעמד לעצמכם.

 

דלי

המרץ והצורך בחידוש ניכרים בכל מה שאתם עושים, לכן כדאי להיות תקשורתיים, יצירתיים ולהסתגל לכל מקום או אדם חדש. מיקום ונוס בבית החברתי שלכם עשוי לסייע לכם.

טיפ השבוע: יחסים מכל סוג שהוא מחייבים גישה זהירה ודיפלומטית כדי שלא ייפגעו. יחסים מורכבים הם פוטנציאל לסערה רגשית, לקוצר רוח ביחסים ולמעורבות רגשית גבוהה, סגלו ראייה בוגרת יותר.

 

דגים

אתם מנסים למצוא אפיקי ביטוי בונים וישתלם לכם להיות יצירתיים באמצעות חריגה מהשגרה ושינוי הפרספקטיבה. אבל יש להעדיף היגיון ותקשורת בונה על פני מאבקים ושיקולי יוקרה. הביקורתיות והשיפוטיות שלכם עלולים לפעול נגדכם.

טיפ השבוע: גם אם לפעמים טוב לשחרר כעסים, הפעם כדאי לא לעשות זאת, כי התקופה רק עלולה להקצין מצב רגיש. סגלו דיבור ישיר וכנה.

 

 

הטור האסטרולוגי של חוה מזר-טלפון  5731540 – 03

כל הזכויות שמורות ©

 
 
 
 
ורום המומחים  של mcity

ורום המומחים של mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים