חיפוש
 
לדף הבית >>     הורסקופ >>

הורוסקופ: 17 – 23 בינואר 2020 / חוה מזר

 

התקוות, האהבות, השמחות והעצב, הטיולים והבריאות, הזוגיות והחיים בכלל. הכל בתחזית השבועית של חוה            

 

                                         הורוסקופ: 17 – 23 בינואר 2020 / חוה מזר

 

טלה

בימי סוף השבוע ותחילתו: סגלו זהירות בענייני הבית והקריירה. במהלך השבוע עליכם לשמור על דיסקרטיות בכל הנוגע לחייכם.

טיפ השבוע: הכוכבים עשויים להעיד כי מיקום השמש במזל דלי החל מיום שלישי עד ה-19 בפברואר, מצביע על כך שהגיע הזמן לפעול לקראת החדש, לתגבר את העצמאות ולהפסיק עם מה שאבד עליו הכלח. היו פתוחים יותר לאפשרויות חדשות, והיו נגישים תקשורתית וחברתית.

 

שור

ענייני קריירה ומעמד עשויים להעסיק אתכם במהלך החודש הקרוב. אלה עשויים להיות מלווים בשיחות טרנסאטלנטיות, וגם בנסיעות. אחרים עשויים להיות מרוכזים בענייני לימודים והשתלמויות, כל אחד בהתאם למה שמעסיק אותו כרגע.

טיפ השבוע: מיקום כוכב ונוס במזל דגים עשוי להפנות את תשומת הלב שלכם בענייני רגשות וחברה. תמיכת האנשים בכם חשובה לכם עכשיו.

 

תאומים

מיקום השמש במזל דלי - במהלך החודש הקרוב - מצריך העזה, התעקשות ולקיחת יוזמות ברוכות. קשרים ומגעים עם חו"ל יחדירו בכם תקוות חדשות. חשוב שתדגישו עכשיו יצירתיות ודרך חשיבה מיוחדת כדי להתקדם ולהתחזק.

טיפ השבוע: השתדלו לתפקד בסביבה שתאפשר לכם התרכזות אמיתית בעיסוקכם. לשם כך יש להשקיע ולגלות אחריות ורצינות בכל מה שאתם שואפים שיהיה חזק ויציב. שימו לב: כוכב סטורן יצפה מכם להוסיף לקשר רצינות ומחויבות, או לחלופין, פרידה כואבת. פער

 

סרטן

ענייני זוגיות ושותפויות עשויים להעסיק רבים מכם במהלך החודש הקרוב. מומלץ להיות נגישים תקשורתית, חברתית ואף רגשית. יש בכם כמיהה וגעגועים למשהו שחסר, וההתלהבות שבחידוש היא הדלק שלכם. מומלץ לגלות פתיחות, לאמץ את המוח להמציא, לתקשר וליצור.

טיפ השבוע: אתם מצויים בתנופה חסרת תקדים וחבל לקלקל דברים בשל חוסר רגישות. גלו ערנות לנעשה סביבכם.

 

אריה

מיקום השמש במזל דלי יעלה את מפלס האנרגיה שלכם. החודש הקרוב עשוי להדגיש ענייני זוגיות, משפחה, עבודה ושותפויות. קסם אישי וכריזמה יש לכם בשפע, וזאת תרגישו היטב גם בהמשך. 

טיפ השבוע: ארגנו בילוי משחרר עם אנשים שכיף להיות איתם והפעילו את הקסמים שלכם כמו שרק אתם יודעים. חשוב שתנהגו בבגרות ותפעלו בהתאם למגבלות הקיימות.

 

בתולה

ענייני עבודה ובריאות יעסיקו אתכם עכשיו. המחצית הראשונה של השבוע עשויה להדגיש ענייני בית ומשפחה. כוחות מחודשים עשויים להתעורר לקראת המחצית השנייה של השבוע.

טיפ השבוע : בעבודה או בענייני בית ומשפחה אתם עשויים להימצא תחת לחץ רב ותחושו שעליכם להוכיח את ערככם. למרות אי-הנוחות שעלולה להצטבר בכם, כדאי שתנהגו בדיפלומטיות ותימנעו מעימותים.

 

מאזניים

מיקום השמש במזל דלי: זה הזמן להרחיב אופקים וקשרים חובקי עולם. שימו לב: מישהו מושך בחוטים ועליכם לשוחח איתו גלויות. קשר מורכב וחלקלק אינו מתאים לכם כרגע, לכו על בטוח עם טיפוסים  אמינים. 

טיפ השבוע: מומלץ להיות זהירים במגעים עם אנשים לחוצים. חשוב שתעמדו על שלכם, אך בו בזמן חשוב שתימנעו מיצירת רושם של התנגדות. החוכמה היא למצוא את האיזון ואת דרך האמצע, תכונה המאפיינת את מזלכם.

 

עקרב

אצל רבים מכם קיים אפקט מצטבר של דחיפות להשיג דברים ללא דיחוי. התשוקה לכוח או לעוצמה הופכת להיות משמעותית. שמרו על איזון. בקרוב תאפשרו לעצמכם להיפתח ולזרום, אבל השבוע יש להיות עם הרגל על הברקס בכל הנוגע להחלטות שיכולות להיחשב להחלטות פזיזות.

טיפ השבוע: שימו לב: אתם עשויים להיתקל בתחושות קיצוניות, בעוצמה וביכולת התחדשות בתנאי לחץ.

הפוגות של רגיעה ומנוחה ולא להפריז בדרישות מעצמכם. אם זוהי תחושתכם – חכו לשבוע הבא.

 

קשת

ענייני כספים והשקעות עשויות להעסיק חלק מכם, מצב שעשוי להשפיע על התנהלותכם. הרוח היצירתית שלכם והרצון להתנסות בדברים חדשים יבלטו עכשיו. מומלץ לקדם בחן יעדים מקצועיים, אך בו בעת לסגל מודעות שמיקום כוכב המרץ והאנרגיה מרס במזלכם עשוי להשפיע עליכם.

טיפ השבוע: מריבות קטנוניות כאלה ואחרות עלולות לערער את סדר היום שלכם. גלו אחריות.

 

גדי

חמישה כוכבים במזלכם עשויה להעיד כי רבים מביניכם עשויים להימצא בתקופה תובענית. המצב עשוי להעיד כי רבים מכם עסוקים בקידום תוכניות יומרניות. מומלץ להיות זהירים ולא למהר לתת אמון במי שלא מכירים היטב.

טיפ השבוע: זו לא תקופה לדאגה, נסו לקחת הכול יותר בקלות ואל תאבדו את הריכוז שלכם אפילו לרגע. השתדלו לגלות סבלנות ולהיות קשובים ורגישים לנעשה סביבכם.

 

דלי

יש לכם ימים שבהם אתם חשים חולשה וחוסר אנרגיה, אבל אין כל מקום לדאגה. נכון שאלרגיות ותופעות לוואי הנובעות ממתח נפשי ומשחיקה עלולות להופיע אצל מי שנוטים לכך. עם זאת, מיקום השמש במזלכם מיום שלישי ואילך עשוי לשפר את מצבכם פלאים ולחזק אתכם.

טיפ השבוע: רבים מכם חשים צורך רב במגע ובפרגון. ענייני כספים והשקעות עשויים להשתפר.

 

דגים

השבוע עשוי להשפיע על האנרגיות שלכם. מגיע לכם להשתחרר קצת מהלחצים. הרשו לעצמכם להירגע, לנוח, להתחזק ולקחת פסק זמן מכל המחויבויות.

טיפ השבוע: השבוע תיבחן מידת יכולתכם לשרוד בתנאים מורכבים, מצב שעשוי לסחוף לעומס סביבתי המקנה לכם תחושת חנק. אתם לעיתים שונאים שגרה ואינכם יכולים להיות אחד מהעדר. מה-20 בפברואר ואילך מצבכם צפוי להשתפר.

הטור האסטרולוגי של חוה מזר-טלפון  5731540 – 03 כל הזכויות שמורות @

 
 
 
 
ורום המומחים  של mcity

ורום המומחים של mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים