חיפוש
 
לדף הבית >>     הורסקופ >>

הורוסקופ של: 23 - 29 באוגוסט 2019

 

התקוות, האהבות, השמחות והעצב, הטיולים והבריאות, הזוגיות והחיים בכלל. הכל בתחזית השבועית של חוה מזר: 

 

                                       הורוסקופ של:  23 - 29 באוגוסט 2019

 

טלה

תקופת מזל בתולה עשויה להעיד על תקופה מאומצת, וכבר חשים שמתגנבת תחושה של אי נוחות המפריעה לתפקוד, מומלץ לכן להירגע ולנוח ולהתרחק מכל אלמנט מלחיץ ומגביל. גלו ערנות לסביבה שלכם. זה הזמן לתרגם רגשות למילים ולתת ליצירתיות פלטפורמה הולמת לביטוי. שימו לב: דברים יתרחשו מתחת לפני השטח, לכן גלו חשדנות רבה יותר כלפי אנשים.

 

שור

הצורך שלכם לצמוח ולהתפתח בולט כעת יותר מתמיד. מיקום השמש במזל בתולה עשוי להשפיע על רובכם לטובה, מצבכם הגופני והנפשי ישתפר ותתחילו בתוך חודש להתאושש בהדרגה מכל מה שחוויתם לאחרונה. שינוי שגרה ישפיע עליכם לטובה. טיפ השבוע: יש אפשרות לתכנן נסיעה או ביקור במקום שאתם אוהבים ובין אנשים שמעוררים בכם עניין. שינוי שגרה ישפיע עליכם לטובה.

 

תאומים

מיקום הכוכבים עשוי להשפיע במהלך החודש על ענייני הבית והמשפחה. שימו לב למתחים בעבודה או ביחסים בתוך המשפחה. הדברים לא יחזרו לקדמותם אם לא תפיקו לקחים. קושי זה נועד לרמז על כך שמה שהיה עד כה מיצה את עצמו ועליכם לשנות את דרככם, תוך גיוס אחריות, רצינות וגישה ריאלית יותר. קשר שיהפוך להדוק מדי ולחוץ עלול לאיים עליכם.

 

סרטן

כניסת השמש לבית התקשורת והנסיעות שלכם (במזל בתולה) לתקופה של חודש עשויה לרמז על התבוננות יסודית ופרקטית ועל תקשורת עניינית ותכליתית. יהיו הזדמנויות להיפתח לדברים חדשים, וההחלטות לטווח הארוך מבוססות בעיקר על עובדות והתמקדות בפרטים. קשרים רומנטיים ילהיבו מצד אחד, אך עלולים לאכזב מצד שני בשל נטיית הצד השני לתוקפנות.

 

אריה

ענייני כספים והשקעות דורשים מכם זהירות ואחריות עד ה- 22 בספטמבר, שימו לב ליום חמישי. מומלץ לגלות עירנות וזהירות, במיוחד במה שקשור לרעיון אידיאליסטי. מיקום כוכב ונוס ומארס במזל קשת עשוי לרענן צדדים יצירתיים ועסקיים, כמו גם השראה וכריזמה, תיהנו מהזדמנות לגייס תומכים לרעיונותיכם, ומי שבורך בביטחון עצמי והעזה, יכול לנצל את המומנטום.

 

בתולה

ימים רביעי-חמישי עשויים להעיד על אנרגיות נמוכות, החודש הקרוב עשוי לחזק אתכם. עם זאת, הימנעו מהנטייה לאיבוד שליטה במזלכם, מצב שעשוי לגרור עוגמת נפש, ייתכן בשל עימות, שבמהלכו כל צד עלול לומר דברים שאחר כך יצטער עליהם. נקטו מדיניות של ריסון וביקורת עצמית. דיבורים חסרי טקט כלפי הצד השני עלולים להזיק למערכות היחסים שלכם.

 

מאזניים

בחודש שמקדים את יום הולדתכם אתם עייפים, חסרי מרץ ומחפשים משמעות וטעם לחיים. כלפי חוץ הפעלתנות שלכם נמשכת, אבל הקונפליקטים הפנימיים נוטלים מכם את שארית הכוחות. חשוב שתשמרו על האינטרסים שלכם, שלא תמיד זהים לאינטרסים המשותפים של אחד הסובבים אתכם. אלה שנמצאים בקשר כבול מדי עשויים לחוש חנוקים. שמרו על חושים חדים.

 

עקרב

תקופת מזל בתולה מדגישה את הצד הביקורתי והפרקטי של החיים ובקרוב מאוד נראה כבר את תחילתה של אנרגיה שונה ועשייה מסוג אחר. זהירות: מי שנמצא בתוך קשר קבוע, עלול להרגיש שבן הזוג חש שהוא כבול ומחויב מדי, זה הזמן לתת לו קצת מרווח נשימה. אם לא יהיה לחץ, הכול יסתדר. שימו לב: גישה גלויה וכנה מצידכם עשויה דווקא להתקבל בהערכה.

 

קשת

השבוע עשוי להדגיש את בית הקריירה שלכם, מצב שעשוי לסחוף לכעסים ולתסכולים. סטורן במזלכם הוא כוכב ביקורתי ונוקשה, שדורש מכם להיצמד לגבולות בטוחים ומוכרים של עשייה. טיפ השבוע: אתם נוטים לסבול מאי-שקט בשל בעיה מציקה שפוקדת אתכם לאחרונה. שמרו על טקט וזהירות, כל מילה שלא במקומה או טון חריף מדי עלולים לעורר ויכוח לא רצוי.

 

גדי

התקופה עשויה לרמז על תקופה של הישגיות והתייחסות לכישרונכם. לא רק הקריירה חשובה, אלא גם האנשים שתפגשו דרך מקום העבודה חשובים לצורך העניין. ייתכנו הצעות לשיתוף פעולה עסקי או חברתי. לבני המזל שביניכם ייתכן במהלך השבועות הבאים שינוי במעמד בתהליך הדרגתי שיביא לתמורה משמעותית, מצב שעשוי לשפר ולהגדיל את השפעתכם על הסביבה.

 

דלי

זוהי תקופה מאומצת שבה תרגישו צורך לנוח, לאסוף כוחות ולהירגע. ענייני כספים והשקעות, או תוספת של עבודה ומחויבויות יאלצו אתכם להקדיש את מרב המאמצים והמחשבות למציאת פתרונות מעשיים, אבל המאמץ שתשקיעו עוד יוכיח את עצמו. הכוכבים עשויים להיטיב עימכם בענייני חו"ל ונסיעות. מישהו יהיה מעוניין ליצור קשר. לוו את מעשיכם בקריצה ובהומור.

 

דגים

קנאה ותככנות עלולות להעסיק את האנשים סביבכם. כדאי להתפכח, לפקוח עיניים ולהישיר מבט אמיץ אל המציאות. היזהרו מאנשים שנוהגים בצביעות ושמרו על דיסקרטיות. קשר מסוים מעורר ומטלטל אתכם כאחד. אל תיסחפו, יש נטייה לשחק ברגשותיכם. במצב כזה קשה לתפקד, הימנעו משיפוט לא נבון, מתלות ומהתמכרות. מומלץ לא לסמוך על מי שאינכם מכירים היטב.

 

הטור האסטרולוגי של חוה מזר-טלפון  5731540 – 03 כל הזכויות שמורות ©

 
 
 
 
ורום המומחים  של mcity

ורום המומחים של mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים