חיפוש
 
לדף הבית >>     הורסקופ >>

הורוסקופ: 8 – 14 בינואר 2021

 

8-14.1 התקוות, האהבות, השמחות והעצב, הטיולים והבריאות, הזוגיות והחיים בכלל. הכל בתחזית השבועית של חוה  

 

הורוסקופ:  8 – 14 בינואר 2021

טלה

השבוע עשוי להעיד על עומסים תובעניים. סף הגירוי שלכם יהיה גבוה, מה שעשוי להגביר את רגישותכם. תרגישו שלמרות מאמציכם, דברים אינם מתקדמים כמצופה. יחסים (בבית או בעבודה) מחייבים גישה זהירה ודיפלומטית. ימי אמצע השבוע מומלצים למנוחה.

טיפ השבוע: הזווית המבלבלת של השבוע מגיעה מצד נפטון המתעתע, מצב שעשוי להעיד על קבלת מסרים לא אמינים, לסחוף למצבי רוח משתנים ולקושי להתמקד בעיקר. שמרו על חושים מחודדים, כדי להתמודד עם מצבים קוטביים המצריכים ערנות. 

שור

מיקום הכוכבים עשוי להשפיע לטובה בעניינים מקצועיים, מצב שעשוי לסייע לכם להתמודד עם מצבים רגישים. טיפ החודש: עליכם להתמודד השבוע עם סוגיה שמפריעה לתפקודכם, במיוחד בשל ניגוד אינטרסים שעשוי להתעורר ולהוות מכשול. חשוב להתרחק מאנשים שיש להם השפעה מלחיצה על חייכם. מיקום הכוכבם עשוי לסחוף לבלבול ולתחושת חידלון, מצב שעשוי להתבטא בחולשה ומקשה זמנית בתפקוד מעשי. שימו לב לאלה שבחרו לנקוט דרכים ערמומיות.

תאומים

השבוע לא קל לכם. דברים שתגידו עלולים לצאת מהקשרם ולהתפרש שלא כהלכה. חשוב שתגדירו לעצמכם סדרי עדיפויות, שתחשבו בצורה מעשית ושתתמקדו בתחומים החשובים לכם ביותר, זאת כדי להימנע מבלבול ולהעצים אי סדר. לכן זהו זמן הדורש ערנות, מועדנות ורמה מסוימת של ריכוז ודריכות.  

טיפ השבוע: קל לאנשים להשפיע עליכם וליצור אצלכם רגשי אשמה – אך מומלץ שתמשיכו להאמין בעצמכם. אתם מוטרדים בגלל משאלות שאין עליהן תשובה, וחוסר הבהירות והבלבול משרים עליכם אי שקט. הימנעו מקשרים מורכבים.

סרטן

שבוע זה דורש מכם להיצמד לגבולות בטוחים ומוכרים של עשייה. מומלץ לכם להתחזק ולהתחבר לאני הפנימי שלכם שמתבטא בצורך שלכם בחמימות וביטחון. בכל מקרה, אתם זקוקים מאוד להתאווררות. עקב אכילס: הימנעו מתלותיות והתרחקו מאנשים חלקלקים כדי לא להתאכזב ולהקצין מצבים של קורבנות והקרבה. 

טיפ השבוע: התחברות לצד היצירתי שלכם תוכל להעלות אצלכם את תמונת השייכות לדרגה אמנותית מלאת השראה.

אריה

כוכב ונוס יכול לזמן לכם ימים של שחרור והקלה, ולנסוך בכם נתינה, רוך ויצירתיות. עם זאת שימו לב: חלק מכם צריכים לבדוק כרגע מה הם מצפים מקשר מסוים. התרחקו מקשרים לא יציבים, היו ריאליים ואל תיסחפו לקשר מורכב או חלקלק.

טיפ השבוע: השבוע תהיה נטייה לספקנות ביחס למערכת היחסים שאתם מעורבים בה. הרושם הראשוני של אנשים שתפגשו מטעה מאוד. ההגיון והניתוח השכלי הקר לא אפקטיביים והם מושפעים מרגשות פגועים. היזהרו מכוונות לא כשרות.

בתולה

מיקום הכוכבים עשוי לייצר עניין בתחום שאתם עוסקים בו, או מעורבות באתגר רומנטי או יצירתי נחשק. מנגד, השבוע תידרשו להתמקדות במטרה וליעילות ארגונית.  שימו לב: הרושם הראשוני של אנשים שתפגשו מטעה מאוד. כדאי לסמוך רק על אלה שכבר הוכיחו את עצמם בעבר.

טיפ השבוע: חילופי האנרגיות בין מרס הנמרץ לנפטון המתעתע מעניקים יצירתיות ונדיבות לצד משיכה לנושאים פילוסופיים ודתיים/רוחניים, אך הם גם עשויים לעודד הרס עצמי ואידיאליזציה בכל הקשור למערכות היחסים הזוגיות והמקצועיות.

מאזניים

רבים מכם כבר לא יודעים מה לעשות עם עצמם. פעם חם, פעם קר והדבר לא קשור למזג האוויר, אלא לתחושה מתמשכת של עייפות ותשישות ולזגזוג במערך הקוסמי. בנוסף, חשוב להיות חשדניים מתמיד, קשרים עלולים לסבול בשל אי-הבנות ופירוש לא נכון של דברים. אל לכם להישאר שאננים וזחוחים, שמרו על סודיות ואל תבטחו בזולת.

טיפ השבוע: לעיתים מתגנבת תחושה של אי נוחות המפריעה לתפקוד. התייחסו לזמן הזה כאל תקופה של פסק-זמן או רגיעה לצורך התאוששות ואיסוף כוחות.

עקרב

אפשר להעלות את תמונת השייכות שלכם לדרגת אמנות והשראה. לפנויים יש אפשרות פוטנציאלית להכיר מועמדים לדייט. מנגד, מערכות יחסים חונקות עלולות להיפגע אם לא תפחיתו מהביקורתיות ומהתובענות המאפיינת אתכם.

טיפ השבוע: שימו לב, דברים שתגידו עלולים לצאת מהקשרם ולהתפרש שלא כהלכה. מישהו עלול להיפגע ולהיעלב. בענייני אהבה ורגשות:  הנטייה לעשות אידיאליזציה במערכות היחסים שלכם עלולה לגרור בסופו של דבר התפכחות כואבת.

קשת

התקופה בכללותה מכבידה ומערערת, לכן דרושה לכם תחושה של רגיעה ושל שקט כדי שתוכלו מהר לשוב לאיזון. תיתכן עבודה אינטנסיבית באווירה מרוחקת, ביקורתית וקשה. השתדלו לסגל סבלנות ולהיות קשובים ורגישים לאנשים סביבכם, ייתכנו בעיות בתקשורת ואי-הבנה. 

טיפ השבוע: ראשון-שני: עשויים ללמד על ימים יצרניים וטובים. רביעי-חמישי: נראה שמצב רוחכם והרגשתכם יהיו ירודים, אך לקראת שישי הבא הכל ישתפר.

גדי

אתם מצויים בהלך רוח רציני ומודאגים מהעתיד. חשוב לכם יותר מתמיד לדעת לאן אתם הולכים ולתכנן את הדרך בזהירות. בעבודה אתם יסודיים ומקפידים על הפרטים. כך תשיגו תוצאות יפות יותר, אך אתם גם עלולים לעורר התנגדות בקרב אלה שמתקשים לעמוד בסטנדרטים שהצבתם. עם אלו מגיע גם תהליך מתחיל של ניקוי והיטהרות.

טיפ השבוע: פעלו באופן מחושב יעיל ואינטרסנטי. יש דברים שמתנהלים בצורה לא גלויה וחלקלקה, לכן חשוב להיות קשובים למתרחש בחייכם ולארגן את חייכם בצורה עקבית ויעילה  כדי לא להתאכזב.

דלי

ימי סוף השבוע עשויים להיות עמוסים נפשית. מגיע לכם להשתחרר קצת מהלחצים. הרשו לעצמכם להירגע, לנוח, להתחזק ולקחת פסק זמן מכל המחויבויות. השבוע תיבחן מידת יכולתכם לשרוד בתנאים מורכבים, מצב שעשוי לסחוף לעומס סביבתי המקנה לכם תחושת חנק. הדלי הרי שונא שגרה ואינו יכול להיות אחד מהעדר. טיפ השבוע: נסיעות או התקשורת עם אנשים ממקומות רחוקים יהיו משמעותיות לעתידכם הקרוב. שימו לב לימים שעשויים לסחוף לחוסר אמינות בענייני עבודה, כספים ועסקים.

דלי

שישי עשוי להיות עמוס נפשית. מגיע לכם להשתחרר קצת מהלחצים. הרשו לעצמכם להירגע, לנוח, להתחזק ולקחת פסק זמן מכל המחויבויות. השבוע תיבחן מידת  יכולתכם לשרוד בתנאים מורכבים, מצב שעשוי לסחוף לעומס סביבתי המקנה לכם תחושת חנק. הדלי הרי שונא שגרה ואינו יכול להיות אחד מהעדר.

טיפ השבוע: נסיעות או התקשורת עם אנשים ממקומות רחוקים יהיו משמעותיות לעתידכם הקרוב. שימו לב לימים שיסחפו לחוסר אמינות בענייני עבודה, כספים ועסקים.

דגים

מצד אחד אתם מתמלאים אנרגיה, ומצד אחר, אתם מבולבלים. מישהו משדר לכם מסרים כפולים. היו זהירים במיוחד בהתמודדות עם מצבים חלקלקים. חשוב לשמור על יחסים טובים עם קולגות ועם בעלי סמכות, כמו גם למצוא דרך נכונה יותר להתגבר על פערים, מבלי להוסיף למתח הקיים. ככל שתאמרו פחות, תסתבכו פחות. הקפידו על תקשורת ברורה ומדויקת. טיפ השבוע: הצורך לסמוך על מישהו, שלאחרונה אינו יציב ואמין, מקשה עליכם. חשיבה ערנית תניח אתכם בדרך הבטוחה והנכונה ביותר.

 
 
 
 
ורום המומחים  של mcity

ורום המומחים של mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים