חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות פתח תקווה והסביבה >>

חשיבותו של ייעוץ וליווי עסקי

 

מכתבה זאת תוכלו ללמוד את החשיבות של ייעוץ עסקי תוכנית עסקית. תהליך נכון של ייעוץ עסקי מונע טעויות ונפילות קשות, יחד עם ליויי נכון, יכול לשפר את הביצועים או את הסיכויים של העסק לשרוד.  הטבה בלעדית לקוראים של Mcity פגישת ייעוץ ראשוני ללא עלות.

 

היי, שמי חנקין אנטון ואני מתעסק בתחום ייעוץ וליווי עסקי.


אני מאמין בכך שלכל עסק יש הזדמנות וחייבים לנצל ולמקסם אותה. היום אשמח לעזור לכם להבין בצורה טובה יותר מה החשיבות של ייעוץ עסקי מקצועי.
נתחיל בכך שרוב בעלי העסקים שמגיעים לייעוץ, הם בעלי עסקים שהבינו שיש צורך לשנות משהו ומוכנים להשקיע זמן וכסף בתהליך שיביא להם צמיחה נוספת.יחד עם זאת רוב בעלי העסקים לא עושים זאת עקב סיבות שונות.
במידה ובעל עסק מעוניין למקסם את הרווחים, יש צורך במבט שונה, גישה מערכתית שונה עם יכולת להתנתק באופן מוחלט מהמוצר. הבעיה היא שבעל העסק הינו בעל עניין ורגשות הקשורים במוצר שלו, לכן אינו יכול להיות אובייקטיבי. כמו כן 90% מבעלי עסקים קטנים ובינוניים לא בונים תוכנית עסקית מסודרת, איך אפשר ליצור מכונה שעובדת בלי שרטוט? איך ניתן לבנות בית ללא תכנון? אפילו את הקניות שלנו אנחנו רושמים על פתק ומדביקים על המקרר. בשביל להבין מה היא הדרך יש צורך להבין ולרשום את המטרה בצורה מדוייקת.

כמה מילים על התהליך:
במהלך תהליך ייעוץ עסקי, אנחנו נכנסים לתוך העסק, מבינים את כל הייחודיות שלו, החוזקות וחולשות, מבינים מי הוא הלקוח, מתכננים את מהלכי השיווק והפרסום, מוסיפים אוטומציה ומכל זה גוזרים תוכנית עסקית מסודרת הכוללת תקציבים, הבנה של עלות גיוס לקוח. כמובן יעדים של מכירות אסטרטגיית שיווק.
וזאת רק ההתחלה!
יש צורך בביצועה של השינויים המתוכננים ולא רק ברישום שלהם. בחלק זה בעלי עסקים ממשיכים בליווי לתקופה מסויימת במטרה ליישם את השינויים וכמובן לעשות להשתפר בניהול זמן, יכולת משא ומתן, מכירות והבנה עצמית של בעל עסק.

בעל עסק יקר, במידה ואתה מעוניין לשנות את המציאות העסקית שלך, להגדיל תזרימי מזומנים ורווחיות להתחיל פרסום או לתכנן מהלך עסקי חדש, כדאי להתחיל מ 5 טיפים לשיפור ביצועים בעסק.

 

אנטון חנקין

צור קשר:  טלפון - 0527334226

 

קישור לקביעת פגישה:
https://bit.ly/meeting-schedule-mcity

אתר אינטרנט
https://he.zen-bc.com/

 
 
 
 
ורום המומחים  של mcity

ורום המומחים של mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים