חיפוש
 
לדף הבית >>     צביגידיז אימון מוחי למצוינות, פתח תקווה >>

מה מיוחד בשיטת הטיפול NLP

 

כותב המאמר בעל ידע באימון מוחי למצוינות, אימון טכנולוגי לגוף ולמוח באמצעות ביופידבק, נוירופידבק ו NLP.האם NLP נחשב לתהליך אימון מוחי ? תוך כמה זמן רואים בה לרוב תוצאות ומי קהל היעד המתאים לה? על כך בטור הבא...

 

שיטת הטיפול NLP מיוחדת מכמה בחינות:

  1. מבחינה פסיכולוגית: NLP מבוססת על רעיונות מתוך תחום הפסיכולוגיה, המניעה את ההתנהגות והשפה האנושית. המטרה העיקרית של NLP היא להבין ולשנות דפוסי תפיסה ותגובה בצורה שתעזור לאדם לשפר את תקשורתו עם עצמו ועם אחרים.

  2. עיבוד מידע: ב-NLP קיים דגש על השפה ועל כיצד השפה יכולה לשנות את התפיסה וההתנהגות שלנו.

  3. מודלים למידה: NLP משתמשת במודלים שונים שפותחו על ידי המייסדים שלה, ריצ’רד בנדלר וג’ון גרינדר, המתמקדים בדרכים שבהן אנשים מפסיקים דפוסים לא רצויים ומשיגים שינוי חיובי.

  4. שימוש רב-תחומי: בתהליך זה נעשה שימוש בתחומים שונים כמו פסיכותרפיה, ייעוץ, ניהול, חינוך, ועוד. טכניקות מ-NLP יכולות להיות מועילות לכל אדם שמעוניין לשפר את תקשורתו ואת היכולת שלו לשפר את חייו בכל תחום שהוא.

  5. דגש על פתרונותת: ב-NLP יש דגש על מציאת פתרונות פרודוקטיביים ומהירים לבעיות או לאתגרים שונים. 

תוצאות בשיטת NLP יכולות להיות נראות תלויות במידת המאמץ והעבודה שהושקעה בטיפול. תוצאות יכולות להיות נראות מהר יחסית עבור אנשים שמקבלים את הטיפול באופן פעיל ושמעוניינים לשנות, בעוד שאנשים אחרים עשויים לקחת זמן רב יותר כדי לראות שינויים. קהל היעד המתאים לשיטת הטיפול NLP כולל אנשים מכל הגילאים והרקעים שמעוניינים לשפר את יכולות התקשורת, ההתנהגות וההישגים האישיים שלהם.

 

יש לכם עוד שאלות לאימון מוחי למצוינות צבי דיגדיז? כנסו!

03-3724480 

 
 
 
 
ורום המומחים  של mcity

ורום המומחים של mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים