חיפוש
 
לדף הבית >>     הורסקופ >>

ההורוסקופ: של חוה מזר 22 – 28 ביולי 2016

 

התקוות, האהבות, השמחות והעצב, הטיולים והבריאות, הזוגיות והחיים בכלל. הכל בתחזית השבועית של חוה מזר לשבוע:   22 – 28 ביולי 2016

 

                               ההורוסקופ: של חוה מזר 22 – 28 ביולי 2016

 

טלה

בשישי-שבת יש נטייה למצבי רוח ולתחושה של תשישות. מיקום הירח במזלכם לקראת ימים שני-שלישי כבר מחזיר לכם את הצבע לפנים, ומה כמוכם יודע שאתם זקוקים לכך מאוד. הכוכבים ונוס ומרקורי ממשיכים לחייך אליכם ממקום מושבם במזל אריה, שאין מיקום מתאים ממנו יותר עבורכם. יוצא מכך שענייני רגשות ויצירה, נסיעות והתכתבויות עשויים להיטיב עימכם.

 

שור

האנרגיות עשויות להיות נמוכות לקראת המחצית הראשונה של השבוע, אך אתם מתחזקים עם מיקום הירח במזלכם לקראת המחצית השנייה של השבוע. הזוגיות חשובה מאוד לשוורים, אבל הם זקוקים לאיזון, ליציבות ולתחושה של בית. חשוב להתחבר לרגשות, לעולם הפנימי, למשפחה ענייני בית ומשפחה עשויים להעסיק אתכם. אלה יקבלו דגש לקראת הירח החדש לקראת ה- 2 באוגוסט.

 

תאומים

מיקום השמש במזל אריה עד ה- 22 באוגוסט עשוי להיטיב עימכם בענייני תקשורת ונסיעות. עם זאת, המיקום הבעייתי של כוכב מארס במזל עקרב (עד 2 באוגוסט) עשוי להעיד כי ענייני כספים והשקעות נוטים לזגזוג. המחצית השנייה של השבוע עשויה לסחוף לתשישות, אך האנרגיות חוזרות אליכם בתוך שבוע מהיום, במיוחד אם אתם נצמדים לפעילויות מהסוג שאין בהן שעמום ושגרה.

 

סרטן

מיקום השמש במזל אריה עד 22 בספטמבר עשוי להדגיש את בית הכספים שלכם. מיקום הכוכבים ונוס ומרקורי במהלך השבועיים הבאים עשוי להיטיב עימכם. אלה יקבלו דגש לקראת ירח חדש לקראת השבוע הבא. בזוגיות, או באהבה וסקס מתעוררים הרכושנות, הקנאה והצורך לשייך ולהשתייך. ככל שקשר חדש יתפתח לאט יותר כך הוא יוכל להאריך ימים.

 

אריה

מיקום הכוכבים שמש, ונוס ומרקורי במזלכם עשוי להיטיב עימכם, תוך כדי אינטראקציה עסקית ותקשורתית גם יחד. שנו את דפוסי ההתנהגות השגרתיים שלכם כדי להיפתח להתנסויות חדשות. צריך רק לדעת למי לחבור ועם מי להתיידד. שימו לב: מיקום כוכב מארס בעקרב, בית המשפחה שלכם, עשוי להגביר מתחים, מריבות וקונפליקטים הקשורים מבית. רסנו את הנטייה שלכם לשתלטנות בלתי מרוסנת.

 

בתולה

אתם מנסים למצוא פורקן הולם ואפיקי ביטוי בונים. ההישגים שלכם הם קנה המידה להערכתכם העצמית, והם יאיצו פלאים את הדימוי העצמי שלכם. עקב אכילס: יש להיזהר מאלמנט של כעסים מודחקים שעלולים לעודד תוקפנות ביקורתית משתלחת עם הסובבים אתכם. פעלו על פי השכל הישר והימנעו ממצבים דיכוטומיים, כדי שתוכלו להגן על עצמכם מפני פגיעה.

 

מאזניים

מיקום הכוכבים במזל אריה מאפשר לכם לחוש חזקים ולהתמלא באנרגיה. אלה נותנים את האות להיענות להזמנות ולנצל קשרים חברתיים. אתם רוצים להרחיב את מעגל החברים שלכם ולהקדיש יותר זמן לחיי החברה. מומלץ לקדם יעדים חברתיים, מקצועיים ואחרים, במיוחד לאלה מכם שנמשכים לשינויים ולריגושים ושיש להם אומץ לנסות ולהתנסות. בענייני כספים גלו אחריות.

  

עקרב

מיקום הכוכבים בבית הקריירה שלכם עשוי לעודד טיפוח קשרים מקצועיים. כושר ההשפעה שלכם יגבר. לאלה שהאדרנלין שלהם בשפל, מוטב לנצל ימים אלה לתקשורת אוהדת ויצירתית ולשיפור מגמות מקצועיות עתידיות. מארס במזלכם עשוי לבטא עוצמה מורכבת, המזמינה תהפוכות עקב עימות פרונטלי כתוצאה ממניפולציה נחושה להשיג הכל על ידי הפעלת לחצים, לעיתים לא אתיים. 

 

קשת

מיקום כוכבים משמעותיים בבית התשיעי שלכם ייטיב איתכם. ענייני לימודים,  משפט ונסיעות יתגברו במהלך שלושת השבועות הבאים. חדשו קשרים, אבל גם את קצב החיזורים שלכם בארץ ובחו"ל. לפנויים צפויות הזדמנויות להיווצרות קשרים דרך רשתות חברתיות ובמהלך נסיעות לחו"ל. ענייני לימודים, משפט ונסיעות יתגברו במהלך התקופה.

 

גדי

מיקום כוכבים משמעותיים בבית הכספים שלכם עשוי להעיד כי תהיו מסוגלים לקבל החלטות בנוגע לענייני כספים והשקעות. כדאי שתתייחסו ברצינות להצעה שתאפשר לכם להגדיל את הכנסתם הקבועה. ייתכן שמוטב שתציבו לעצמכם יעדים קצרי טווח ותתקדמו בהדרגה. יכול להיות שאנשים רבים מקנאים ומקשים. אל תניחו להיגיון הקר ולשמרנות להרחיק לכת.

 

דלי

מיקום הכוכבים בבית השותפויות והנישואים שלכם מדגיש את מעורבותכם. אתם משוחררים וקלים יותר. הזדמנויות לבנות ולהיבנות לא יחסרו לכם מעכשיו. עם זאת כוכב מארס בבית הקריירה שלכם: יכול להיות שהאווירה סביבכם אינה ידידותית ואוהדת כפי שהייתם רוצים. כדאי שתיזהרו ותפעילו גם את ההיגיון, ולא תיסחפו רק אחר הרגשות. מומלץ לשמור על פרופורציות.

 

דגים

כניסת השמש לבית השמיני שלכם השבוע, שם ישהה עד ה- 22 באוגוסט, עשויה להעיד כי על הפרק תעלה הזדמנות פיננסית שתוכל לעזור לכם בהגשמת פרויקט חשוב, אם רק תדעו להתוות את הדרך אליו. מצד שני שימו לב: הנטייה להיתפס לפרטים קטנים ומטרידים תפריע לכם לראות את התמונה הכוללת. כדאי להיות זהירים בהערכת היכולות שלכם לגבי אנשים ומצבים.

הטור האסטרולוגי של חוה מזר-טלפון  5731540 – 03

כל הזכויות שמורות ©

 

 
 
 
ורום המומחים  של mcity

ורום המומחים של mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים