חיפוש
 
לדף הבית >>     הורסקופ >>

הורוסקופ שבועי: 5 – 11 ביולי 2019

 

התקוות, האהבות, השמחות והעצב, הטיולים והבריאות, הזוגיות והחיים בכלל. הכל בתחזית השבועית של חוה מזר: 5 – 11 ביולי 2019

 

                                           הטור האסטרולוגי של חוה מזר

טלה

ענייני בית ומשפחה ממשיכים להיות מודגשים. עם זאת, יש מביניכם גם כאלה שזקוקים לתנועה מתמדת, רוצים לפגוש אנשים ולחקור מקומות חדשים.

טיפ השבוע: צפו לשינוי שיגרה מבורך בתחומים שבהם אתם עוסקים. כדאי להתחבר לרוח האינטרסים וההתפתחות העתידית שלכם בהתאם להשקפתכם. התקופה גם עשויה להאיץ נסיעות, מרחיב הרחבת אופקים וידע בדגש על תובנות.

 

שור

שישי הוא היום שבו מומלץ להתפנק עם בני משפחה. זה הזמן של סיום סוגיות שאינן מתאימות לכם, כדי לפנות את הדרך למשהו שיעניק לכם הישגיות והכרה.

טיפ השבוע: בני מזל שור הם יצריים, רגשיים ומיניים והכוכבים אמורים לסייע, לתחזק ולשפר את מעמדכם בכל תחום שבו תחליטו להשקיע בו את תאוותכם. החיים יושפעו מאוד ממפגשים חברתיים וגם עסקיים, וחיי החברה ייצאו גם הם נשכרים.

 

תאומים

השבוע ישפיע לטובה על המצב ועל הלך הרוח, אז תקרינו את הקסם האוורירי שלכם, ותרבו לשהות בחוץ ולהיפגש עם החבר’ה. הכוכבים מעניקים לכם יכולת לבטא את עצמכם בגדול בכל מישור יצירתי, עסקי או אחר שחשוב למהות שלכם.

טיפ השבוע: דברים שהיו אצורים בכם יוצאים החוצה וכושר הביטוי שלכם מאפשר לעשות זאת בצורה מרשימה. ענייני כספים ועסקים עשויים לקבל דגש, שמרו על איזון.

 

בתולה

תקופת מזל סרטן עשויה להיטיב עמכם מבחינה חברתית. מבחינה מקצועית, יש בכם צורך לצאת מסטגנציה חונקת ולהכניס קצת יותר פלפל לחיים. אתם מסוגלים להוביל רעיונות דינמיים.

טיפ השבוע: אפשרות שלא חשבתם עליה תעלה במפתיע ותוכל להתאים בדיוק לצרכים שלכם, ובאמצעות כריזמה ממגנטת וכושר שכנוע תוכלו לסחוף אחריכם אנשי מפתח חשובים.

 

סרטן

הצורך בעוצמות ובאדרנלין מתגבר מצב שעשוי לאזן את הרגשת הליאות. תוכלו ליהנות בכל הקשור לפעילות יוצרת וחברתית, ולטיפול באהוביכם. מפגש חברתי מאתגר מזמן לכם להיטען באנרגיות שאתם זקוקים לו.

טיפ השבוע: כוכב ונוס במזלכם יגביר יצירתיות מודגשת ומסעות כיבוש למיניהם. כוכב מרס בבית הכספים שלכם עלול לגרור הוצאות מרובות ולגרור מתח וקונפליקט.

 

אריה

זהו הזמן להתרחק מהשגרה וליהנות מימי חסד המאפשרות לכם לעמוד במרכז ולזכות בחשיפה מפרגנת ועילאית. התקופה מציינת יצירתיות והשראה, הרגשות מוחצנים וזּה הזמן לבטא את עצמכם ולחשוב על יזמות עתידית, היו יצירתיים ופוריים. אתם נמשכים לאווירה שיש בה כיף לא שגרתי.

טיפ השבוע: מצד שני שימו לב, אתם מאבדים במהירות מהסבלנות שלכם. כל דבר קטן עלול לגרור עילה לריב ולאלימות.

 

בתולה

התקופה מרמזת על תנופה מאתגרת ועל מימד יצירתי ונינוח יותר שעשוי לזכות אתכם בתשומת לב, שלבו עסקים עם הנאות בחברת אלה שבחברתם תרגישו בנוח. נצלו את החודש הקרוב להאצת מטרות המסמלות היגיון, חשיבה ושכל ישר, אך גם מגעים בעלי אופי הרפתקני.

טיפ השבוע: זמן איכות שאתם מבלים עם בני המשפחה והנכדים, יעלה את מפלס השייכות שלכם. 

  

מאזניים

ימים שבת-ראשון עשויים להיות מעייפים ורגישים אנרגטית, אלה ישתנו לקראת ימים שני-שלישי, מומלץ להיות מוקפים באווירה אסתטית והרמונית. שני-שלישי: הכוכבים מביאים לשינוי בולט באווירה. יש לכם הזדמנות לנסוע, או להתראות עם חברים שעשויים להוסיף לחייכם מימד של אוורור מבורך.

טיפ השבוע: שימו לב, התקופה דורשת התייחסות זהירה כתוצאה מקונפליקט שדורש התערבות מצידכם.

 

עקרב

יש מגמה של תהליכים גורליים בתחום הפיננסי שלכם, שעשויים לקבל ביטוי ממשי בשטח. השפעת הכוכבים הרגשית, היצירתית והעסקית כאחת תהיה בולטת, רגישה ועזה, אך לעיתים מוגזמת וכפייתית.

טיפ השבוע: התקופה עשויה לספק הכרה ואיכות לאמנים ולשחקנים ולהרעיף מלוא החופן חושניות וכריזמה. כוכב ונוס מסייע וגם מפנק, במיוחד כשאתם לא חוששים לצאת מהקליפה הקשוחה שלכם.

 

קשת

השפעת הכוכבים עשויה לספק לכם את האנרגיה הדרושה לפעילותכם על ידי יצירת שיא של אנרגיה ומודעות, שבה האדם יכול לתרגם את הרצון שלו בפועל - לפעול במעשים וביוזמות חיוביות. יש אפשרות לתכנן, ליזום ולהתחיל בפרויקטים חדשים, שיקבלו ממשות וצורה בהמשך. טיפ השבוע: התחדשות תקשורתית תוסיף עירנות והערכה מבורכות. קחו יוזמה אך היו נגישים חברתית.

 

גדי

כוכב ונוס מול מזלכם מיטיב עמכם. הרבה תלוי ביוזמה ובפתיחות שלכם. תוכלו בעזרת כושר שכנוע וקסם אישי להשיג דברים אצל אנשים החשובים כרגע לבניית מעמדכם.

טיפ השבוע: בקרוב מאוד תוכלו להביט על החיים מזווית ייחודית ומאתגרת מאין כמוה, כך שתהיה לכם אפשרות לבנות לעצמכם בסיס טוב להתקדמות וליצור שם ומעמד לעצמכם. חזקו קשרים חברתיים ומגעים עם חו"ל.

 

דלי

המערכת הכוכבית בולטת עכשיו וממריצה את תחושת הצורך שלכם להרגיש מאוזנים, חופשיים ומשוחררים. מומלץ להתחבר עם אלה שיש להם השפעה מבורכת על עיצוב חייכם ועל שינוי נקודת המבט שלכם.

טי השבוע: מומלץ בחום להשתמש בשוני, ביוזמה וביכולת לעשות שימוש מבריק ביוזמות מאתגרות. תנופה חברתית והשתתפות באירועים עשויה לזמן מגעים ברוכים.

 

דגים

ישתלם לכם להיות יצירתיים באמצעות חריגה מהשגרה ושינוי הפרספקטיבה. כדאי שתנצלו את התקופה לבניית קשרים זוגיים על בסיס יציב, לפנויים שבכם יהיה סיכוי טוב למצוא בני זוג ההולמים את ציפיותיהם.

טיפ השבוע: אנשים חדשים ייכנסו לחייכם ויהפכו את האווירה לנעימה, מרגשת ובלתי שגרתית. נסו למצוא את האיזון הנכון לקשר שבו אתם מעורבים בדרך שלא תפגע באחר.

 

הטור האסטרולוגי של חוה מזר-טלפון  5731540 – 03  כל הזכויות שמורות ©

 

 
 
 
 
ורום המומחים  של mcity

ורום המומחים של mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים