חיפוש
 
לדף הבית >>     הורסקופ >>

תחזית שבועית: 25 – 31 באוקטובר 2019

 

התקוות, האהבות, השמחות והעצב, הטיולים והבריאות, הזוגיות והחיים בכלל. הכל בתחזית השבועית של חוה מזר

 

                              תחזית שבועית:  25 – 31 באוקטובר 2019

 

טלה

השמש נכנסת למזל עקרב ביום חמישי, 24 באוקטובר, עד ה-22 בנובמבר, לתקופה של כחודש, מצב שעשוי להשפיע על מצב הרוח שלכם.

טיפ השבוע: אנרגיית עקרב מתייחסת לכספים, אך במקביל גם מאלצת אתכם לקחת את החיים ברצינות ולהתמקד בגישה פרקטית לחיים, במיוחד כשישנם גם כוכבים אחרים שנותנים דגש כבד יותר על התקופה, מצב שעשוי להעיד על חודש לא קל, ולעיתים טעון, פיזית ומנטלית. נראה שתצטרכו להאט את הקצב.

 

שור

תקופת עקרב מעצימה אתכם. צפויות לכם הזדמנויות חשובות, ומוטב שלא תברחו מהקשיים אלא תתמודדו איתם. מטרותיכם נעשות ברורות, ונחישותכם תעזור לכם להתגבר על כל קושי. טיפ השבוע: המצב הכספי עשוי להיות רגיש וידרוש את תשומת ליבכם. אתם חוסכים בדברים מסוימים, אבל עלולים לגלות שגם במקומות אחרים יש לכם הוצאות גדולות. שימו לב להיכרות רבת עוצמה.

 

תאומים

אנרגיית חודש עקרב, אותה אתם עשויים לחוש במעיים, כבר מתקרבת לחייכם בצעדי ענק ומרמזת על מצב טעון שעלול לגרור פתיל קצר וקיצוני, במיוחד לקראת המחצית הראשונה של השבוע.

טיפ השבוע: קחו לכם תקופות של מנוחה לקראת תקופה מאמצת ולא קלה. במיוחד השגיחו על בריאותכם והימנעו מעומסים לא רצויים. תקשורת זהירה עשויה לסייע לכם.

 

סרטן

יש מביניכם כאלה שרוצים לנסוע, להתנסות בחוויות ולהרחיב את תחום פעילותכם. שימו לב: מיקום כוכב מרס בבית הקשור למשפחה עשוי לגרור קונפליקט. תצטרכו להשקיע מאמצים ולהיכנס לעתים למאבקים. אי-הסכמות וחילוקי דעות עלולים להתעורר ולהקשות עליכם.

טיפ השבוע: אתם מרגישים שהגיע הזמן לשינוי מקיף בחיים, אבל עדיין אינכם בטוחים מהו בדיוק ואיך לגשת אליו, ובו בזמן אתם רוצים גם לשמור על יציבות ועל ביטחון. גלו זהירות.

 

אריה

מיקום השמש במזל עקרב החל מיום חמישי, 24 באוקטובר עד 22 בנובמבר, עשויה לדרוש מכם איפוק, סבלנות ואורך רוח. אתם עשויים לחוש דכדוך ואולי לסבול מבעיות מחוץ או מבית.

טיפ השבוע: לקראת ימים רביעי-חמישי תחזרו להקרין את הסמכותיות ואת המנהיגות שאוטומטית גורמות לאנשים לכבד ולציית לכם. מה שנכון או אפשרי עבורכם, יזרום ביתר קלות אם תשלבו קסם וכריזמה.

בתולה

תקופת מזל עקרב מרמזת כי מומלץ להיות מעורבים בעשייה יצירתית ומאתגרת. קיימת הזדמנות הקשורה בנסיעה, בשינוי או בדחיפת פרויקט נועז אך אידיאליסטי. נחישותכם והרצון שלכם יוכלו להפוך אותו די מהר למציאות. לכמה מביניכם תיתכן דאגה מבית.

טיפ השבוע: לבני המזל מביניכם ייתכן שינוי במעמד, סגלו גישה רצינית ואחראית. אלה מכם שבורכו בביטחון עצמי ובהעזה עשויים להגיע ליעדים מרשימים.

 

מאזניים

יש מביניכם כאלה שחשים מתח פנימי חרדתי ונאלצים להתמודד עם התחושה שמשהו מערער את התפיסה שלכם באשר למציאות. יכול להיות שענייני כספים מטרידים אתכם, והיכולת שלכם לטפל בבעיה היא שתקבע למעשה את יכולתכם להתקדם ולהצליח בתחום מרכזי בחייכם.

טיפ השבוע: דיבור ישיר וגלוי עדיף עכשיו. חשוב להבטיח שמערכות יחסים יישמרו שלמות, בתנאי שאין בהן יוהרה ואגו. קשרים שאין להם בסיס יציב מספיק יעמדו כעת למבחן.

 

 

עקרב

כניסת השמש למזלכם  לקראת יום חמישי (לתקופה של חודש) עשויה לחזק אתכם ועשויה להעיד על אתגרים מסקרנים. הכוכבים מסמלים כיוון חזק ודרמטי, שייצור תשתית לבניית אתגר שיש בו עוצמה מחודשת.

טיפ השבוע: כוכב פלוטו, הממוקם במצב גדי, עשוי להעיד על כיוון דרמטי, והוא מאפשר להשקיע במערכות יחסים (מקצועיות או רגשיות) שכבר בשלות לכך. התוצאה, גם אם תלווה בקשיים, תהיה תכליתית, כיאה למזלכם, ויתברר שהייתם זקוקים לשינוי המתלווה אליו.

 

קשת

החודש הקרוב ידרוש תכנון נכון ונבון יותר של פעילות, עם עדיפות לחסוך במאמצים, כי מקורות האנרגיה שלכם עשויות להיות נמוכות יותר.

טיפ השבוע: נושאי קריירה יעסיקו אתכם ותהיה לכם הזדמנות חשובה לעשות צעד קדימה, אבל זוהי רק ההתחלה של תקופה שבה אתם עשויים לקבל הזדמנות נוספת. ונוס כבר תיטיב עמכם עם כניסתה למזלכם לקראת חודש נובמבר. קסמכם האישי יוגבר, כמו גם השפעתכם על הסביבה.

 

גדי

זהו חודש מבורך מבחינה חברתית ותוכלו להזיז דברים בקצב ממש אחר. השבועות הבאים עשויים לעלות אתכם למקומות עוצמתיים. מצד שני, אתם מאבדים סבלנות במהרה, בעיקר כשנדמה לכם שמנסים לשלוט בכם או לכפות עליכם מצבים מעיקים.

טיפ השבוע: כמו תמיד, אתם רוצים שיאפשרו לכם לפעול בדרככם ללא התערבות. מיקום כוכב פלוטו במזלכם מסייע לכם, אך הימנעו ממצבים כפייתיים.

 

דלי

אנרגיית חודש עקרב מיום חמישי, 24 באוקטובר, לתקופה של חודש, עשויה להעיד על חודש לחוץ ולהחדיר בכם חשש מפני העתיד. אתם חדשניים ולהוטים להתעסק בפרויקטים מתקדמים, ויש הזדמנות להשתחרר מהכבלים ולהתנער מהמחויבויות.

טיפ השבוע:  במקביל, אתם מתמודדים עם מסגרת נוקשה, שמסרבת להגמיש את עצמה למענכם. הרצון לפרוץ, נבלם על ידי מקור כלשהו, לכן במהלך החודש הקרוב מומלץ לעשות חושבים ולהפעיל שיקול דעת.

 

דגים

כניסת השמש למזל עקרב, לקראת יום חמישי, לתקופה של כחודש, עשויה להיטיב ולאתגר אתכם, שכן התקופה עשויה ליצור תנופה לאנשים מקוריים בעלי מעוף, יוזמה והעזה. רעיון חדשני שקשור לחו"ל עשוי להיטיב עימכם. חשוב שתדגישו את יכולותיכם ואת הישגיכם.

טיפ השבוע: בהשפעת ונוס במזל עקרב עד סוף חודש אוקטובר, מומלץ לצאת מהשגרה ולנסות לשמור על רעננות במערכת היחסים. קשר סקסי ומרגש עשוי להגביר את הנטייה שלכם לחלום בהקיץ.

הטור האסטרולוגי של חוה מזר-טלפון  5731540 – 03  כל הזכויות שמורות @

 
 
 
 
ורום המומחים  של mcity

ורום המומחים של mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים