חיפוש
 
לדף הבית >>     הורסקופ >>

תחזית שנתית 2020 / חוה מזר

 

 התקוות, האהבות, השמחות והעצב, הטיולים והבריאות, הזוגיות והחיים בכלל. הכל בתחזית השבועית של חוה מזר:  מהלך שנתי 2020

 

 טלה

כוכב ההפתעות והשינויים – אוראנוס – יימצא השנה בבית הכספים שלכם, מה שעשוי ללמד על שינויים לא צפויים, בפתאומיות וללא הכנה מוקדמת, מצב המצפה מכם לגלות עירנות. יהיה בכם את הדחף ואת הצורך לבנות מחדש ולחפש כיוונים של התחדשות, אך עם הרגל על הברקס. להיות בהחלט ייחודיים, אך עם זהירות ומבט קדימה, ולהימנע מכל כיוון קיצוני.

שור

אתם נכנסים לשנה מעורבת. מצד אחד, תיאלצו להתמודד עם מתחים ואי יציבות, אך מצד שני, יש לכם אפשרות לבנות את עצמכם, במיוחד כשתגלו התמדה ויציבות, ואת האפשרות לשפר את המישור המקצועי שלכם. כך תוכלו לזכות בקידום ולזכות בתפקיד יוקרתי ומשתלם. לא מדובר כאן בניסים ונפלאות, אך עליכם לעבוד קשה ולתכנן נכון את המהלכים.

תאומים

בשנה האחרונה הרגשתכם אי יציבות במישור הכספי שלכם. אך כבר לקראת השליש האחרון של החודש, עם כניסת סטורן למזל דלי, תוכלו להסתכל על החיים ממבט אחר, ייתכן שתיסעו לחו"ל או תתחילו ללמוד. בלימודים, גם של שפה זרה, צפויה לכם הצלחה. כדאי שתהיו פתוחים לרעיונות חדשים ותנצלו עד תום את ההזדמנויות האלה, להיות רציניים ועם מבט קדימה.

סרטן

ענייני כספים והשקעות יעסיקו חלק מזמנכם השנה. תרגישו יותר מתמיד שהמשפחה ובעיותיה הן באחריותכם. חשוב לשים לב למצבי הרוח של בני הזוג, שעלולים לגרור דאגה. ייתכן שתגלו  דברים לא קלים, עימם תצטרכו להתמודד. ייתכן אפילו שבני הזוג ייזמו אותה. תחושת חופש תלווה את השלבים הראשונים בקשר חדש ותתחלף, מאוחר יותר, ברצון ליצור מסגרת מסודרת.

אריה

השנה הקרובה עשויה להעמיד אתכם במבחנים. הורים מבוגרים יזדקקו להרבה תשומת לב וטיפול, מה שעלול לגרור הוצאות כספיות ולשנות את סדר יומכם. אל תילחמו על עניינים עקרוניים גם אם אתם צודקים, הצדק לא ייראה ואתם עלולים לצאת מהמאבק מתוסכלים. כוכב אוראנוס בבית הקריירה שלכם עשוי להעיד כי ניחנתם בכישרון מיוחד שעשוי לקדם אתכם.

בתולה

אלה מכם שלא מתמודדים עם ענייני בית ומשפחה יוכלו להגיע ליעדים מרשימים. מצפות לכם התמודדויות מקצועיות, אך תוכלו להגשים את שאיפותיכם ואף לזכות בהישגים. כדי להצליח עליכם להתגבר על מטענים מן העבר. זכרו שלא קל להגיע למקום שאליו אתם שואפים, אך בזכות התמדה ועבודה קשה תוכלו לזכות בהערכה רבה בזכות דיוק ויסודיות.

מאזניים

לאחר שהות כוכב סטורן בבית המשפחה שלכם, תוכלו סוף סוף לנשום לרווחה. מצפות לכם התמודדויות לא קלות, אך תוכלו להגשים את שאיפותיכם המקצועיות ולהגיע להישגים. כדי להצליח עליכם להתגבר על מטענים מן העבר. זכרו שלא קל להגיע למקום שאליו אתם שואפים, אך שהשנה יש לכם סיכוי טוב לכך. בזכות עבודתכם הקשה תוכלו לזכות להערכה.

עקרב

במהלך השנה יוכלו רבים מכם להגיע להישגים בתחומים העומדים כרגע במרכז חייכם. השנה חשוב לכם להגשים את המטרות שהצבתם לעצמכם, וסביבן יתנהלו חייכם. מבחינה זו, השנה תהיה טובה עבורכם. שמירה על סודיות בתחומים מרכזיים תיטיב איתכם. התקדמותכם תלויה ביכולתכם לשמור על סדר יום מתוכנן ומוקפד, מצב שיקדם אתכם לשביעות רצונכם.

קשת

מיקומו של כוכב יופיטר בבית הכספים שלכם בחלקים מהשנה האחרונה די העסיק אתכם. רבים מכם גילו ערנות בנוגע לכספים והשקעות שדורשות התחייבות והסתכנות מצדכם. לכן חשוב להתמקד בעובדות ובעשייה. כוכבכם יופיטר עומד להיכנס למזל דלי לקראת 20 בדצמבר 2020, שם ישהה חודשים רבים, מצב שעשוי לקדם ענייני תקשורת ונסיעות, תחומים שאתם מצטיינים בהם.

ג ד י

אתם נכנסים לשנה בה ענייני כספים והשקעות עשויים להעסיק אתכם. כוכב סטורן השולט במזלכם עומד להשפיע עליכם. כבר בשנה שעברה נכנס כוכב פלוטו למזל גדי והשפעתו עליכם משמעותית. כשליטתכם, הוא אינו זר לכם, אך השנה תצטרכו לעבוד קשה מתמיד, שכן מיקומו עשוי להעיד על רצף התמודדויות, בהם יש לכם סיכוי טוב להגיע לתוצאה המיוחלת.

 

 

דלי

אתם נכנסים לתקופה מחייבת ואחראית, הישגיות ומעשיות הן המפתח בדרך לקידום. תוכלו לעסוק בפרויקט משמעותי, והצלחה פירושה חיזוק המעמד והביטחון העצמי. הזדמנות מקצועית או מיזם מבטיח יצברו תאוצה. הקסם האישי שלכם יעמיד אתכם במרכז תשומת הלב. הגבולות הרגשיים והאינטימיים שלכם יתרחבו אם תשמרו החודש על פתיחות. שמרו על ערנות.

דגים

השנה האחרונה סייעה לרבים מכם להתקדם ולהגיע להישגים. שנת ההזדמנויות הטובות שלכם עוד לא הסתיימה, ועוד מצפות לכם תקופות בהן תוכלו לשפר את ההישגים, ואלה שעדיין לא הצליחו להגיע למטרות שהציבו לעצמם יוכלו עדיין להשיג אותן. גם אם לא תזכו בתמורה מיידית, מי שבכוחו להשפיע יעריך את השקעתכם. אחד האתגרים הוא ללמוד ולהשלים פערים מקצועיים.

הטור האסטרולוגי של חוה מזר-טלפון  5731540 – 03  כל הזכויות שמורות ©

 
 
 
 
ורום המומחים  של mcity

ורום המומחים של mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים