הרשמה לניוזלטר
שי סגל, תושב חריש, מומחה בתחום השיווק הדיגיטלי, נותן מענה פרקטי ואמין לצרכי העסק. מעל 10 שנים בתחום,
טלפון: 0528065656
כתובת: חריש
שאל שאלה חדשה >>
הייתכן ו- AI יכולה לייצר קמפיין שיווקי שלם (טקסט, וידאו
לקריאת השאלה והתשובה >>
איך נוודא שהתוכן המיוצר הוא מיוחד ולא כללי וחוזר על
אילו הנחיות יש לתת לו כדי ליישם זאת?
כיצד לבחור את הקמפיינר הנכון עבורנו?
איך נוודא שהכסף שלנו לא ירד לטמיון?
הכותבים הינם משרד חקירות בראשון לציון, הפועל בענף החקירות ומודיעין עסקי כבר למעלה משלושה עשורים. בעידן שבו המידע זמין אך ניתן לזייף אותו בקלות, היכולת לדעת את האמת הופכת לנכס יקר מפז. בין אם מדובר בשינוי דרסטי בהתנהגות בבית, או בנתונים מפוקפקים במצגת עסקית – הספק מתחיל להרעיל את קבלת ההחלטות. משרד חקירות מקצועי הוא הכלי היחיד שמפריד בין שמועה לעובדה, בין מצג שווא למציאות.
כותב המאמר הינו שי סגל, מומחה בתחום השיווק הדיגיטלי מאזור חיפה. היכולת הטכנית של בינה מלאכותית (AI) לייצר קמפיין שיווקי שלם – מטקסטים ועד סרטונים – היא כבר מציאות. אולם, הדיון האמיתי אינו על היכולת, אלא על הכדאיות: האם קמפיין שנוצר ללא מגע אנושי יכול להיות אותנטי, רגיש ואפקטיבי מספיק כדי להניע מכירות? להמשך קריאה- כנסו...
בגלריית הציפור הכחולה בפתח תקווה הושקה התערוכה \\\"הדים של זן\\\" (אוצרת: שרה רז), שנועדה לפתוח צוהר לעולמה העדין והעמוק של אמנות המזרח הרחוק
כותב המאמר הינו יולי לב, מומחה לירידה במשקל, מייסד VixiV, מפתח כמוסה טבעית לחלוטין ושיטת אכילה ייחודית, פעיל בכל הארץ. הטמעת הרגלי אכילה חדשים היא מסע הדורש אסטרטגיה ברורה, ולא רק כוח רצון, כדי להפוך בחירות בריאות להתנהגות אוטומטית וקבועה. המפתח טמון בשינויים קטנים ועקביים שמשנים את תבנית החשיבה סביב האוכל.