חיפוש
 
לדף הבית >>     שי סגל, שיווק דיגיטלי, חיפה >>

באיזו תדירות כדאי לפרסם תוכן שיווקי

 

האם יש לזה בכלל כללים?ומה קורה אם מס` הלקוחות שלי כבר הגיע לרף?האם עדיין צריך לעשות שיווק? תשובות לשאלות אלו ועוד - בטור הבא...

 

גם אם העסק שלך מלא בלקוחות ולא ניתן לקבל לוחות חדשים, עדיין חשוב לעשות שיווק דיגיטלי!
למה?
כי אנחנו עדיין רוצים להישאר בתודעה של הלקוחות,
וברגע שהלקוחות שלי יסיימו תהליך והיומן יתפנה, יהיו מיד אנשים  חדשים
שיתפסו את המקום הריק הזה, וכך העסק ימשיך להיות מלא ויציב.

אם לא נשווק לעומת זאת, ברגע שהיומן יתרוקן ההכנסה תרד,
הלחץ יעלה, ומנטאלית זה שלב שקשה לנו יותר להניע את עצמנו ולשווק בו.

לגבי הסוגיה הראשונה - תדירות הפוסטים בבלוג:
קודם כל, ברוב המקרים המטרה של בלוג היא קידום בגוגל - כלומר שהאתר יעלה בחיפוש כשמחפשים את מילות המפתח שלי בגוגל, למטרה זו לרוב מומלץ לפרסם פוסט אחת לשבוע-שבועיים.

אם מדובר בפוסטים ברשת החברתית, שהמטרה היא לקבל חשיפה, מעורבות ופניות חדשות - ההמלצה שלי היא לפרסם בכמות שנוכל להתמיד בה,
כלומר אם 3 פעמים בשבוע זו כמות שיהיה לך נוח להתמיד לאורך זמן, מעולה!
אם לא?
פעם בשבוע בהחלט יספיק.

מומלץ לא לרדת מפעם בשבוע כדי לשמור על אפקטיביות.

יש לכם עוד שאלות לשי סגל? כנסו!

0528065656 

 
 
 
ורום המומחים  של mcity

ורום המומחים של mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים