חיפוש
 
לדף הבית >>     >>

אור יהודה: משדרגים את תחנות האוטובוס

 

הפרויקט שמתקיים בשיתוף משרד התחבורה כולל החלפה של כל תחנות האוטובוס בעיר לתחנות חדשניות ואסתטיות הכוללות גם תאורה סולארית לשעות החשיכה. כמו כן, יוצבו עמודי הכוונה ומידע אלקטרוני נוספים ברחבי העיר

 

עיריית אור יהודה החלה להחליף את תחנות האוטובוס בעיר, שסבלו בשנים האחרונות מהזנחה, חוסר אחידות ומראה כללי ירוד למדי. מתוך הבנה כי אוכלוסיית המשתמשים בתחבורה הציבורית זקוקה לתנאים טובים יותר, החליטה העירייה בראשות ליאת שוחט לצאת לפרויקט מקיף של החלפת כל התחנות בעיר במספר שלבים.

 הפרויקט אותו מוביל יועץ ראש העיר יואל לוי מתקיים בשיתוף משרד התחבורה, ומאפשר לעירייה להחליף תחנות לדגמים מתקדמים, אסתטיים וחדשניים, אך לא פחות חשוב מכך התחנות כוללות תאורה סולארית לשעות החשיכה, אלמנט שלא היה קיים עד היום.

 בשלב הראשון של הפרויקט הוחלפו התחנות ברחובות הראשיים לכיוון מערב, ובימים הקרובים יוחלפו התחנות בכיוון הנגדי. במקביל, יבוצע מיפוי והזמנה של תחנות ליתר המקומות בעיר. כמו כן, יוצבו עמודי הכוונה ומידע אלקטרוני נוספים בתחנות השונות שישמשו את הנוסעים בתחבורה הציבורית.

 ראש העיר, ליאת שוחט, מציינת: "שמתי לעצמי למטרה לשדרג באופן דרמטי את סל השירותים שמקבלים תושבי העיר, ואני פועלת כל הזמן לממש את החזון הזה. לתושבים בכלל ולצורכי שירותי התחבורה הציבורית בפרט מגיע הטוב ביותר, ולכן היה חשוב לי שהפרויקט יכלול את העיר בכללותה. אני רוצה להודות למשרד התחבורה שנרתם להשתתף במימון הפרויקט".

 
 
 
 
ורום המומחים  של mcity

ורום המומחים של mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים