חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות פתח תקווה והסביבה >>

צמידי כסף – המתנה המושלמת לראש השנה

 

שנה חדשה זה הזמן לחדש ולרענן את אוסף התכשיטים בכוכבים חדשים לשדרוג ההופעה. לתכשיטי כסף קסם רב והם יכולים להקפיץ את הלוק בנוכחותם ולהעצים אותו!

 

הכסף, כחומר גלם משובח, טומן בחובו יתרונות בריאותיים ובמרוצת השנים יוחסו לו תכונות אנטי בקטריאליות, איזון וויסות טמפרטורת הגוף, כך שמלבד המראה הנוצץ והעמידות הגבוהה שלו, הוא מביא עמו תמיד ערך מוסף.
צמידי כסף נחשבים למתנה נהדרת לחג עבור עצמך או לכל מי שאוהבים, לגברים ונשים כאחד.
צמיד מעטר את הזרוע ומשתלב עם כל אאוטפיט בשל המראה הקלאסי והאל-זמני שלו, שצולח את המגמות האופנתיות המתחלפות בקצב מסחרר. הוא ייראה נהדר במיוחד עם הלבוש החגיגי האופייני לאירועי החג וראש השנה ועל אחת כמה וכמה עם ביגוד בגוון לבן צח.
מהם העיצובים המובילים של צמידי כסף וכיצד לבחור צמיד כסף מסוגנן ואיכותי?

נפלאותיו של כסף סטרלינג
הכירו את כסף סטרלינג, שנחשב לכסף בדרגת טוהר של 92.5% ובעל עמידות גבוהה במיוחד בהשוואה לכסף טהור וכך התכשיט נהנה מתוחלת חיים ארוכה יותר.
כמו כן, קל יותר לשמור ולתחזק כסף סטרלינג והוא לא מחייב התייחסות מיוחדת. כסף סטרלינג מתאים גם לבעלי עור רגיש וניתן לנקות אותו מפני הכתמה עם מטלית רכה

רכישת צמידים ממקור אמין
מומלץ להימנע מטעויות והימורים ובקניית צמידים מכסף אמיתי ללכת על בטוח ולבחור מותג בינלאומי אמין, שמקפיד על הסטנדרטים הגבוהים ביותר ביצירת ובעיצוב התכשיטים עם כתובת שתוכלו לפנות אליה, אחריות, מדיניות החלפות והחזרות שמציע גם רכישה מקוונת לצד הרכישה הפרונטאלית בסניפים לרכישה מכל מקום ובכל עת כולל אספקה מהירה. מותג שיודע לחדש את עצמו בשלל ווריאציות מסוגננות, להפתיע ולרגש כל פעם מחדש.

כשכסף וזרקונים נפגשים
צמידי כסף מטניס נחשבים ללהיט בקרב רבים שמחפשים את השידוך הנכסף בין חומר גלם איכותי כמו כסף ליהלומים או זרקונים שתמיד נחשבו למשאת נפשם של רבים.
צמידי הטניס המאופיינים בשיבוץ מוקפד של זרקונים בשילוב זהב או כסף יאפשרו לכם להשיג את המראה המבוקש. קיימים דגמים שונים בשיבוץ עשרות זרקונים הנוצצים למרחקים ואבני זירקון מרכזיות לצד מעודנות וקטנות יותר כולל משחק וורסטילי בין צורות גיאומטריות ועד אייקונים וסמלים אהובים כמו לבבות.
ניתן לראות גם דגמים עם אבני קריסטל בצבעוניות משתנה שאפשר להתאים ללוק או להעדפה כמו אבנים כחולות או ירקרקות ועוד.

קשיח או זורם? זו השאלה
הצמידים ממציאים את עצמם על פי הבשורות וגם העיצובים, שכל אחד ואחת מתחברים למראה אחר.
יש מי שאוהבים את צמידי הבנגל הקשיחים בעלי גימור בעבודת יד מכסף סטרלינג משובח שמלוטשים בצורה מעוגלת או בצורניות אחרת, כולל שיבוצי זרקונים כולל צורת V המועדפת על רבים כשאפשר בלחצן לענוד ולהסיר את הצמיד ויש מי שבוחרים צמידים עשויים כסף במראה חולייתי של לינקים המשולבים זה בזה בעובי משתנה עם מדליונים שונים.
אפשר למצוא גם צמידי צ’ארמס כשבאמצעות הצ’ארמס המגיעים בדמויות שונות וסמלים משתנים אפשר להקנות לצמיד לוק חדש ואחר לפי העדפה. בין אם אלה צ’ארמס עם דמויות דיסני או צ’ארמס בעלי אלמנטים השואבים השראה מחיק הטבע בגוונים משתנים.
בצמידים רבים ניתן להאריך או לקצר את הצמיד וליהנות מסוגרים עמידים ששומרים על התכשיט בטוח על הזרוע גם תוך כדי תנועה נמרצת.

בחרו צמידים מכסף שימשיכו את הלוק הנבחר ויתכתבו עם אלמנטים ומוטיבים בהופעת החג או צמידים שיתאימו לכל סגנון ולכל חגיגה במהלך השנה הקרובה. הדרך האידיאלית להשגת לוק אלגנטי קסום להשקתה של שנה חדשה.

 
 
 
 
ורום המומחים  של mcity

ורום המומחים של mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים