חיפוש
 
לדף הבית >>     ספורט >>

שבע בום: ניצחון למכבי פ״ת אחרי שבעה הפסדים

 

החבורה של קובי רפואה השיגה ניצחון חשוב  ושמרה על סיכוייה לסיים שלישית. הפועל פ״ת שוב הייתה שותפה למשחק רב שערים, אך סיימה בצד המפסיד

 

ליגת על -  מכבי פ״ת נזכררה בטעם הניצחון אחרי שבעה הפסדים רצופים. החניכים של קובי רפואה גברו אמש (מוצ״ש) על בני סכנין, 0:1, במסגרת המחזור ה-33. בזכות הניצחון נשארה הקבוצה במירוץ על המקום השלישי. כרגע מדורגת הקבוצה במקום הרביעי, שתי נקודות פחות מבית״ר ירושלים השלישית, שגברה על מכבי חיפה. במחזור הבא תפגוש פ״ת את הפועל ב״ש, שהבטיחה אליפות שנייה ברצף.
המשחק במושבה לא התעלה לרמה גבוהה, כשמצד אחד המקומיים במרדף אחרי הכרטיס לאירופה, ומנגד, בני בני סכנין עם הראש בפגרה, משוחררת ממתח. לירוי צעירי בדקה ה-85 שחרר הרבה לחץ על הספסל עם שער אדיר. עבור הקשר היה זה שער חמישי העונה. עד תום העונה נותרו ארבעה משחקים, כך שהמירוץ למקום השלישי פתוח לגמרי. 
 
ליגה לאומית - הפועל פ״ת ואחי נצרת היו שותפות למשחק מלהיב ורב שערים, אולם רק הנצרתים שמחו בסיום. ירון הוכנבוים וקבוצתו הצפינו  (שישי) לעילוט למשחק במסגרת המחזור ה-34. שתי הקבוצות כבר סיימו מעשית את העונה, משוחררות ממאבקי עלייה, וזה היה ניכר על כר הדשא. הקבוצה מאם המושבות יכולה להרגיש תחושת החמצה, אחרי שכבר הובילה 1:3, אך ספגה שלושה שערים, ונוצחה 4:3. אור ברוך, שנמצא בכושר מצוין העלה את המלאבסים ל-0:1 אחרי רבע שעה של משחק.
יא יא פטי דאג לאזן בדקה ה-24. סמואל גילמור וגבי קניקובסקי העלו את האורחים ליתרון מבטיח, 3:1, בתוך המחצית השנייה. ספואן חילו בדקה ה-58 צימק ל-2:3, ובכר עלאא עם צמד שערים הפך את הקערה על פיה, 3:4 מרתק בסיום. הפועל פ״ת נותרה חמישית בדירוג. 
 
 
 
 
ורום המומחים  של mcity

ורום המומחים של mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים