חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות פתח תקווה והסביבה >>

מנכ”ל העיריה עוזב את תפקידו

 

4 שנים אחר שיעקב ממן החליף כמנכ”ל עיריית פ”ת את אבי בן חמו (שאף הוא בזמנו לא עזב באופן ”טבעי”), הודע גם הוא על התפטרותו. מה זה אומר... לשלושתם פתרונים

 

לפני כ 4 שנים עזב מנכ"ל העיר אבי בן חמו את תקידו במפתיע והכל בירכו והחמיאו למנכ"ל הנכנס יעקב ממן שהגיע אחרי 10 שנים בתפקיד ראש מועצת כוכב יאיר צור יגאל.
ארש עיריית פתח תקווה איציק ברוורמן הודיע( שלישי) על מינויו של יעקב ממן לתפקיד מנכ"ל העירייה, וזאת לאחר שביום ראשון הודיע ברוורמן למנכ"ל היוצא, אבי בן חמו, על סיום תפקידו. המינוי של יעקב ממן כפוף להשלמת הליכי האישור כנדרש בחוק.

 אחרי השנים הטובות של יחסי עבודה מצוינים בין מנכ"ל העיריה, יעקב ממן לבין ראש העיר איציק ברוורמן,  הודיע הבוקר ממן כי הוא מסיים את תפקידו. בהודעה אומנם מרעיף ראש העירא מחמאות על מסירותו של המנכ"ל, אבל לפי מקורות מוסמכים, עבר בין השניים חתול שחור כאשר יעקב ממן חש שהוא ממדר אותו יותר ויותר. רק בשבוע שעבר בטקס הרמת הכוסית עם עובקי העיריה באחד מאולמות הארועים בעיר, הוזמן המנכ"ל לעלות לבמה והוא לא חסך במחמאות מברוורמן..

במסדרונות העיריה יודעים להחמיא למנכ"ל המתפטר: הוא התרחק מכל קירבה מיותרת לבכירים וביקש לשמור על עצמאותו. אז מה קרה, האם זה קשור לבחירות שבפתח? לך תדע....

 

 

 
 
 
 
ורום המומחים  של mcity

ורום המומחים של mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים