חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

טסים בכיף ונהנים מהרגע הראשון

 

הדרך לטיול או לחופשה מפנקת ויוקרתית מתחיל בדרך כלל בשדה התעופה. הבעיה היא שבמקרים רבים שם מתחיל הטעם הטוב של כל הטיסה שלנו להתפוגג. התורים הארוכים והתהליכים המתישים שאנחנו צריכים לעבור שם הורסים לנו את כל מצב הרוח...

 

הדרך לטיול או לחופשה מפנקת ויוקרתית מתחיל בדרך כלל בשדה התעופה. הבעיה היא שבמקרים רבים שם מתחיל הטעם הטוב של כל הטיסה שלנו להתפוגג. התורים הארוכים והתהליכים המתישים שאנחנו צריכים לעבור שם הורסים לנו את כל מצב הרוח...

אז אם אתם  מעוניינים להתחיל את הטיול שלכם בטעם טוב, לכו על שירות VIP . אתם תמצאו את עצמכם מוכנים לטיסה תוך דקות ספורות בלבד!

מי אינו חולם בצאתו את הארץ לקצר את הזמן מאז הגיעו לשדה התעופה ועד כניסתו אל הדיוטי פרי? המחשבה על אודות מה שמצפה לנו בשדה התעופה מצליח להוציא לנו במקרים רבים את כל הטעם הטוב של הנסיעה, הטיול או החופשה. ההכרח להתייצב בשדה התעופה שלוש שעות לפני הטיסה ואחר כך העמידה בתור עם המזוודות הכבדות. המעבר האיטי בעמדת הבידוק, כל זה מעייף ומתיש מאוד ולעיתים גורם לנו להתחיל את הטיול ברגל שמאל. עבור כל אלו החפצים למצות את ההנאה שבטיול מהרגע הראשון ישנו השירותVIP . כך הטיול יהיה מוצלח מהרגע הראשון.

מה זה שירותי VIP בנתב"ג?

ישנה חבילה מיוחדת של שירותי VIP בנתב"ג ואירוח אח"מים. זהו שירות מיוחד שיכול להתאים למעשה לכל אחד. לא רק לאח"מים בלבד. השירות מקצר עבורנו את ההמתנה וחוסך את כל ההמתנה בתורים הארוכים האופייניים בנתב"ג. כל מה שמוטל עלינו הוא להגיע אל שער מיוחד בנתב"ג שם תמתין לנו דיילת. היא תיקח את המזוודה שלנו ואת הדרכון ותלווה אותנו אל תוך שדה התעופה. היא תעקוף אתנו את כל התורים ואנחנו נהנה משירות אדיב ונעים במיוחד.

הבודק הביטחוני ייגש אלינו מיד ויבצע את התחקיר המקובל ומיד נעבור לעמדת הצ’ק אין. שם נוכל למסור את כל הכבודה שלנו ללא כל עיכובים או המתנה בתור. נקבל את מקום הישיבה שלנו במטוס ונעבור במהירות לעמדה של בדיקת התיקים. שם יחתימו עבורנו את הדרכון בעמדה מיוחדת ללא כל המתנה וכך תוך רבע שעה מאז שהגענו אנחנו יכולים להיכנס לדיוטי פרי או להתרווח ולנוח מעט לפני הטיסה.

כדאי להכיר גם את השירות שירותי vip בחו"ל הפועל כמו שירותי vip לנתב"ג.

כך טסים בכיף ונהנים מכל רגע!

לקבלת מידע נוסף אודות שירותי VIP בנתב"ג ושירותי VIP חו"ל ניתן לפנות לחברת UNLIMITED SERVICES אשר מתמחה במתן שירותים האלה בארץ וברחבי העולם. למידע נוסף התקשרו אלינו: 073-7871401 או כתבו לנו בכתובת מייל: info@unlimitedvips.comו ואנחנו נשמח לעמוד לשירותכם.

והעיקר שתהיה טיסה נעימה!

 
 
 
 
ורום המומחים  של mcity

ורום המומחים של mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים