חיפוש
 
לדף הבית >>     הורסקופ >>

הורוסקופ שבועי:  14 – 20 באפריל 2017

 

 התקוות, האהבות, השמחות והעצב, הטיולים והבריאות, הזוגיות והחיים בכלל. הכל בתחזית השבועית של חוה מזר לשבוע: 14 – 20 באפריל 2017

 

 טלה

המשולש הקוסמי שנוצר במזלכם השבוע עשוי לסייע לכם השבוע. תוקפו חברים ובני משפחה אהובים ומצב רוחכם יהיה מרומם. זה הזמן לזרום עם אווירה שהיא בעיקרה משוחררת והרפתקנית. מצד שני, יש ביניכם כאלה שעדיין מתמודדים עם מצב מכביד שמקשה על שמירת יציבות מצב המצריך איזון תכנון ושיקול דעת, בהתאם למצב שאתם נתונים בו. מתנו את הבזבוזים שלכם.

 

שור

מצב מיוחד של כוכבים יאפשר צמיחה והתפתחות. זה הזמן של סיום סוגיות שאינן מתאימות לכם, כדי לפנות את הדרך למשהו שיעניק לכם הישגיות והכרה. מצד שני, נסיגת כוכב התקשורת מרקורי מצפה מכם לשמור על דיסקרטיות במגעיכם עם הזולת. כוכב מארס במזלכם מעניק לכם מרץ ואנרגיה מצד אחד, אך נטייה להתלקחות של כעס מצד שני. מתנו את מצב הרוח שלכם.

 

תאומים

השבוע ישפיע לטובה על מצב הרוח שלכם, אז תקרינו את הקסם האוורירי שלכם, ותרבו לשהות בחוץ ולהיפגש עם החבר’ה. הכוכבים מעניקים לכם יכולת לבטא את עצמכם בכל מישור יצירתי, עסקי או אחר שחשוב למהות שלכם. מנגד, צירופי מקרים ישחקו תפקיד במתרחש עכשיו. נסיגת כוכבכם מרקורי מצפה מכם לגלות אחריות בכל מעשיכם ולשמור על דיסקרטיות.

 

סרטן

ליל הסדר יהיה מוצלח, ותסבו בדיוק עם האנשים שעימם תרצו להסב. ענייני חו"ל ונסיעות עשויים להיות מודגשים. תוכלו ליהנות בכל הקשור לפעילות יוצרת וחברתית, ולטיפול באהוביכם. מפגש חברתי מאתגר מזמן לכם להיטען באנרגיות שאתם זקוקים לו. כוכב ונוס בדגים יגביר יצירתיות מודגשת ומסעות כיבוש למיניהם. שימו לב לענייני נסיעות וחו"ל. 

 

אריה

זהו הזמן להתרחק מהשיגרה וליהנות מימי חסד המאפשרות לכם לעמוד במרכז ולזכות בחשיפה מפרגנת. התקופה מציינת יצירתיות והשראה, הרגשות מוחצנים וזּה הזמן לבטא את עצמכם ולחשוב על יזמות עתידית על ידי רכישת ידע חדש. היו יצירתיים ופוריים. ימי החג מושכים אתכם לאווירה שיש בה כיף שגרתי. ארגנו בילוי כזה עם חברים ובני משפחה ואהובים.

 

בתולה

התקופה אמורה לחזק חיבורים ומגעים משפחתיים ואחרים. אווירת החג תעבור במצב רוח טוב, במיוחד אם תצאו ותבלו ותהיו מוקפים באנשים שבחברתם תרגישו בנוח. נצלו את החודש הקרוב להאצת מטרות המסמלות היגיון, חשיבה ושכל ישר, אך גם מגעים בעלי אופי הרפתקני. ללא בטוחים שביניכם: לעיתים יש רצון להרים ידיים, אבל בקרוב תצוץ הזדמנות מתאימה והתמונה תתבהר.

 

מאזניים

הכוכבים מביאים לשינוי בולט באווירה. מומלץ להיות מוקפים באווירה אסתטית והרמונית. החג יספק לכם הזדמנות לארח או להתארח, לנסוע, או להתראות עם אנשים ולהיפגש עם מי שלא ראיתם מזמן. אתם בחוסר שקט אנרגטי? ארגנו פעילות חברתית. תתאוששו באמצעות פגישות מחודשות עם חברים שעשויים להוסיף לחייכם מימד של אוורור מבורך.

  

עקרב

כושר ההתמודדות שלכם ירוד, ולחצים כאלה ואחרים עלולים להשפיע עליכם. אתם מתאמצים יתר על המידה, מנסים לעשות הכל בשלמות ולהספיק לבצע כל מה שהטלתם על עצמכם. ונוס עשוי לסייע לכם וגם לפנק, במיוחד כשאתם לא חוששים לצאת מהקליפה הקשוחה שלכם. נראה שדרושה יוזמה מצדכם כדי שמשהו יקרה. תופתעו מהנכונות ללכת לקראתכם. תתחזקו ותשובו להיות פעילים.

 

קשת

התחדשות תקשורתית תוסיף עירנות והערכה מבורכות. התקופה היא בלתי שגרתית ורוח חדשה תיכנס לחייכם. האווירה תהיה ידידותית ונעימה ותתאים לנסיעות, לטיולים ולבילוי עם חברים ועם קרובי משפחה. בערב החג תחושו שעליכם להיות במיטבכם. החג עצמו יעבור באווירה חופשית ונעימה. כוכב מארס מצידו נוטה לייצר זרמים של מתח ונטייה לריב. שימרו על איזון.

 

גדי

רובכם תעדיפו להישאר בבית או להיות בקרבתו בליל הסדר. אווירה משפחתית תלווה את ליל הסדר. חשוב לכם שהערב יצליח ויהיה מהנה, והוא אכן לא יאכזב. אורחים מחו"ל עשויים לשמח אתכם. הכוכבים מאתגרים את הפעלתנים שביניכם. בעזרת הכוכבים ונוס ומארס, תוכלו בעזרת כושר שכנוע וקסם אישי להשיג דברים אצל אנשים החשובים כרגע לבניית מעמדכם. חזקו קשרים חברתיים.

 

דלי

השמש בבית התקשורתי שלכם בולטת עכשיו. מומלץ להתחבר עם אלה שיש להם השפעה מבורכת על עיצוב חייכם ועל שינוי נקודת המבט שלכם. זהירות: כוכב מארס עשוי להשפיע על חיי הזוגיות והמשפחה - נסו להתאפק. האנרגיות עשויות להיות נמוכות לקראת המחצית הראשונה של השבוע, אבל לירח שייכנס לדלי לקראת רביעי-חמישי תהיה השפעה מצוינת עליכם.

 

דגים

ימי חג הפסח יעברו על רבים מביניכם בנעימים, כשסביבכם יש חברה שאתם נהנים ממנה ומרגישים איתה בנוח. אתם זקוקים לאוויר הפתוח ולאנשים סביבכם. צעירים, ילדים ובילויים יביאו איתם משב רוח מרענן. ישתלם לכם להיות יצירתיים באמצעות חריגה מהשגרה ושינוי הפרספקטיבה. לפנויים שבכם יהיה סיכוי טוב למצוא בני זוג ההולמים את ציפיותיהם.

 

הטור האסטרולוגי של חוה מזר-טלפון  5731540 – 03

כל הזכויות שמורות ©

 
 
 
 
ורום המומחים  של mcity

ורום המומחים של mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים