חיפוש
 
לדף הבית >>     >>

קריית אונו: נחנך מרכז רפואי חדש

 

בשבוע שעבר נחנך בקריית אונו המרכז הרפואי החדש של מכבי שירותי בריאות. בטקס החגיגי נטלו חלק מנכ”ל מכבי שירותי בריאות רן סער ויושב ראש הקופה פרופ’ משה רווח, ראש העיר קריית אונו ישראל גל וסגניו רון מלכה ונפתלי כהן, רב העיר רצון ערוסי שקבע את המזוזה ונכבדים.

 

בשבוע שעבר נחנך בקריית אונו המרכז הרפואי החדש של מכבי שירותי בריאות. בטקס החגיגי נטלו חלק מנכ"ל מכבי שירותי בריאות רן סער ויושב ראש הקופה פרופ’ משה רווח, ראש העיר קריית אונו ישראל גל וסגניו רון מלכה ונפתלי כהן, רב העיר רצון ערוסי שקבע את המזוזה ונכבדים.

המרכז הרפואי נמצא ברחוב יצחק רבין בשכונת פסגת אונו, בקרבת משרדי העירייה ופועלים בו שתי רופאות משפחה, רופא נוירולוג, נוירולוגית ילדים, רופא אלרגולוג, גניקולוג, אורתופד וקלינאית תקשורת. בית המרקחת של הקופה יפתח במקום בעוד כחודש ובהמשך גם שירותי אחיות ומעבדה.

הסניף יאפשר נגישות מהירה לתושבי השכונות הצפוניות בעיר והוקם בנוסף לסניף הקיים של הקופה בקניון קריית אונו. יצויין כי כ 70% מתושבי שכונת פסגת אונו חברים במכבי, כך שהמצאות המרכז הרפואי החדש בקרבת ביתם ישפר מאוד את השירות הרפואי לתושבי השכונה.

ישראל גל, ראש העיר קריית אונו מסר: "כחלק ממדיניות הנגשת השירותים שאנו מובילים בקריית אונו, החלטנו על פיתוחן של קופות חולים מובילות בכל שכונה, כך שיהיו נגישות ויביאו את מיטב הרופאים והשירותים הרפואיים ממש ליד הבית. זה נדבך נוסף בגישה הקהילתית שאנו מובילים כאן בעיר שלנו. אני שמח על כי מכבי פתחה כאן סניף ברמה גבוהה, עם הרופאים הטובים ואני מקווה שנעסוק בו בעיקר בקידום הבריאות ולא בטיפול במחלות."  

 

(בתמונה משמאל לימין: דבורה חסיד מנהלת מחוז המרכז (מכבי), פרופ’ משה רווח יו"ר הנהלת הקופה, רן סער מנכ"ל מכבי שירותי בריאות, ישראל גל ראש העיר קריית אונו ורון מלכה מ"מ ראש העיר)

 
 
 
 
ורום המומחים  של mcity

ורום המומחים של mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים