חיפוש
 
לדף הבית >>     >>

איך תבחרו מיטה זוגית נכונה

 

השאלה הראשונה והבסיסית ביותר היא, כמובן, שאלת המידות. מיטות זוגיות מגיעות היום בשלל דגמים וגדלים ולכן לפני הכל חשוב שתדעו מה אתם צריכים. קחו בחשבון שני גורמים עיקריים שישפיעו על ההחלטה שלכם בהקשר הזה:

 

איך תבחרו מיטה זוגית נכונה

אחד האתגרים הגדולים הנלווים למעבר לדירה חדשה הוא אתגר הריהוט, ובפרט – בחירת המיטה. בפינה הזו, שבה אנחנו מסיימים עוד יום מייגע וממנה אנחנו יוצאים ליום חדש, אנחנו צריכים לקבל את מלוא האנרגיות ולצאת רעננים ובתחושה פיזית טובה ככל האפשר. אם כן, אין ספק שהמיטה שבה נבחר צריכה להיבחר בקפידה רבה.  הטיפים הבאים יעזרו לכם לעשות את זה כמו שצריך.

 

מתחילים מבחירת המידות

השאלה הראשונה והבסיסית ביותר היא, כמובן, שאלת המידות. מיטות זוגיות מגיעות היום בשלל דגמים וגדלים ולכן לפני הכל חשוב שתדעו מה אתם צריכים. קחו בחשבון שני גורמים עיקריים שישפיעו על ההחלטה שלכם בהקשר הזה: ראשית, ודאו שאתם באמת זקוקים לשטח גדול כל כך. אם אחד מבני הזוג נוטה להתפרש על פני שטח רחב יותר במהלך השינה סביר להניח שמיטה גדולה יותר, ברוחב של 160 ס"מ ובארוך 220 ס"מ, תתאים לכם הרבה יותר. שנית, בדקו האם חדר השינה שלכם מרווח דיו כדי להכיל מיטה גדולה יותר. כאן כדאי להתחשב גם בפריטים נוספים שאולי תרצו לרכוש כמו שידות מצדי המיטה. אם אין לכם די שטח בחדר, ככל הנראה תיאלצו להסתפק במיטה הקטנה יותר, ברוחב 140 ס"מ.

 

עיצוב המיטה

הנקודה הבאה היא בהחלט קריטית עבור זוגות רבים שעמלים על עיצוב חדר השינה שלהם ומבקשים לתכנן חדר נעים ומזמין: עיצוב. שלל העיצובים הקיימים כיום כולל שימוש בחומרי גלם שונים, מעץ ועד מתכת, וגם דגמים ייחודיים ושונים לחלוטין, לרבות דגמים המבוססים על מסגרת בלבד, אחרים שמציעים גם גב יוקרתי למיטה ועיצובים שכוללים עיטורים או תוספות למיניהן. על אף שלא נוכל להמליץ לכם על עיצוב מסוים על סגנון כזה או אחר חשוב מאוד להזכיר שהמיטה היא הפריט הגדול והמרכזי בחדר, ומכאן שהיא משפיעה בצורה משמעותית מאוד על המראה שלו. אם אתם מעצבים חדר בסגנון קלאסי, עם ארונות ושידות מעץ מלא וגם פרקט תואם, סביר להניח שמיטת מתכת כבדה תשתלב קצת פחות, בעוד חדר עשיר בפרטים עשוי להיראות עמוס מדי עם מיטת עץ רחבה שעל גבה עיטורים. עומס בפרטים, דווקא בחדר שבו אתם אמורים להיות רגועים ונינוחים, עשוי להשיג מטרה הפוכה.

 

תקציב

לבסוף, אין ספק שהתקציב הוא נושא חשוב מאוד, אבל מומלץ לזכור שהוא לא המכריע. אתם יכולים למצוא לא מעט מיטות זוגיות במחירי מבצע מיוחדים אבל אם חומר הגלם זול או שמדובר בדגם קצת פחות איכותי, אתם בהחלט עלולים לשלם יותר על תיקונים או לחלופין – על רכישת מיטה חדשה, וממש בקרוב.

 
 
 
 
ורום המומחים  של mcity

ורום המומחים של mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים