חיפוש
 
לדף הבית >>     >>

בית המשפט הורה לפנות תושב רמת פנקס שהשתלט על דירה

 

מדובר בתושב שהשתלט בצורה בלתי חוקית על נכס ברחוב רמ”א שזכויות החכירה בה רשומות על שמה של העירייה. השופטת לימור ביבי קיבלה את טענותיה של העירייה, והורתה לפולש לפנות את הנכס תוך 3 חודשים

 

בית משפט השלום בתל אביב הורה השבוע לתושב רמת פנקסשהשתלט על דירה שאינה בבעלותו להתפנות ממנה. בפסק הדין שניתן על ידי השופטת לימור ביבי ניתן צו לפינוי וסילוק ידו של הפולש מהדירה, כמו גם כל חפציו, תוך שלושה חודשים 

מדובר בהשתלטות בלתי חוקית על נכס ברחוב רמ"א 67 בשכונה, אשר זכויות החכירה בה רשומות על שמה של העירייה. במסגרת התביעה שהוגשה על ידי העירייה לפינוי המקרקעין נטען כי כחודש לפני הגשת התביעה בחודש מרץ 2016 פלש התושב לדירה ומאז הוא מחזיק בה ומסרב להתפנות מהשטח.

העירייה עתרה בפני בית המשפט כדי להוציא צו לפינוי וסילוק של התושב, כשכעת קיבלה השופטת לימור ביבי את טענותיה של העירייה, ודחתה את טענותיו לפיהן הוא נאלץ להתגורר בדירה מכיוון שלא הוסדר לו כל דיור חלופי. התושב אף טען כי ניתנה לו הבטחה שלטונית על ידי ראש העיר הקודם, אך גם טענה זו נשללה על הסף.

ראש עיריית אור יהודה, ליאת שוחט, ציינה: "עיריית אור יהודה בראשותי פועלת ותמשיך לפעול אך ורק על פי החוק. אין שום הצדקה לכך שתושב ישתלט על נכס לא לו. אני מודעת לכך שהליכים משפטיים אורכים לעיתים זמן רב, אבל אני עומדת על כך שהצדק צריך להיעשות ולהיראות למען התושבים".

 
 
 
 
ורום המומחים  של mcity

ורום המומחים של mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים