חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

בית נקי: עם מנקה פרטי או חברת ניקיון?

 

סביר להניח שאין צורך להסביר למה חשוב לכולנו לשמור על בית נקי. הניקיון מספק לנו סביבה נעימה לחיות בה, והרבה יותר כיף לנו להזמין חברים לדירה נקייה ולבית מצוחצח. 

 

סביר להניח שאין צורך להסביר למה חשוב לכולנו לשמור על בית נקי. הניקיון מספק לנו סביבה נעימה לחיות בה, והרבה יותר כיף לנו להזמין חברים לדירה נקייה ולבית מצוחצח. מצד שני, בין פגישות וסידורים, ועם המון מחויבויות הקשורות לחוגי הילדים ולנסיעות לבית הספר, ממש אין לנו את הזמן כדי לנקות בעצמנו. כאן בוודאי עולה הדילמה האלמותית, האם עדיף להזמין מנקה פרטי או חברת ניקיון מקצועית. כדי לעזור לכם להכריע בסוגיה, הנה ההבדלים המרכזיים שכדאי לקחת בחשבון.

 מי מציע זמינות גבוהה יותר?

כשאתם בוחרים מנקה פרטי או חברת ניקיון בתים אתם ככל הנראה מחפשים פתרון קבוע למדי. חשוב לכם שמדי יום רביעי או חמישי, לקראת סוף השבוע ולפני שמגיעים האורחים, יהיה לכם בית נקי ומסודר. שתי החלופות שלפניכם יספקו את המענה הזה, אבל חשוב לזכור שכולנו בני אדם וכפי שאנחנו נעדרים מהמשרד לפעמים כשאנחנו חולים או זקוקים ליום מנוחה, גם המנקה עשוי להזדקק להפוגה כזו. אם אתם נעזרים במנקה פרטי תצטרכו לדאוג להחלפתו בעצמכם או להפשיל שרוולים ולהתחיל לסחוט את הסמרטוט לקראת הספונג’ה. חברת ניקיון תדאג לנושא הזה במקומכם, ותמיד יהיה לכם איש צוות מקצועי שיגיע בזמן – כאילו כלום לא קרה.

 עניין של מחיר

הנושא השני שחשוב לתת עליו את הדעת הוא המחיר, ועל פניו יש למנקה הפרטי יתרונות משלו. אתם יכולים למצוא אדם מיומן שיגבה שכר שעתי נמוך יחסית ואולי הוא גם יספק תוצאה איכותית למרות המחיר הנמוך. מצד שני, כדי לעבוד על פי החוק תידרשו לשלם גם את דמי הביטוח הלאומי ולדאוג לתנאים סוציאליים, כולל ימי חופשה בתשלום. בסופו של דבר לא בטוח כמה זה באמת יחסוך לכם, אבל חברה שמעניקה שירות ניקיון בתים מקצועי תקבע מראש את עלות השירות – למידע נוסף, ולכם יהיה קל לדעת בדיוק מה אתם משלמים, בלי הפתעות.

 שירות אישי

בסוגיה הזו אין הבדל גדול בין מנקה פרטי לחברת ניקיון, ואם הוא קיים, דווקא כאן למנקה הפרטי יכול להיות יתרון מסוים. שירות אישי הוא חשוב, והעובדה שאתם עובדים עם גורם אחד קבוע עוזרת לכם לייצר קשר אישי יותר, שמבטיח מסירות ומחויבות לניקיון כמו שאתם מצפים לקבל אותו. זה לא אומר שחברת ניקיון לא תוכל לספק את השירות האישי הזה, דרך אגב. היתרון שלה הוא שאם בכל זאת תביעו אי שביעות רצון תצטרכו רק להגיד את המילה, ומנקה אחר יגיע אליכם במקום.

 
 
 
 
ורום המומחים  של mcity

ורום המומחים של mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים