חיפוש
 
לדף הבית >>     האיש שבא לסעוד >>

צפון שמח / האיש שבא לסעוד

 

עוד לא נרגענו מהביקור בספרטה וכבר מצאנו עצמנו בצהרי שישי מנענעים אגן לצלילי בוזוקי כשכוס שלישית של אוזו בידינו כאילו לא מדובר על השעה אחת בצהריים אלא אחת בלילה. החיים החדשים של תל אביב. שוק צפון מתעורר לתחייה

 

בחמישי רוקדים ואוכלים

הרבה דברים יש לי לומר על שוק צפון, על הניהול הכושל, על ההתעלמות של המקימים מהרבה מאד כשלים שנעשו שם, על בעלי העסקים שמצאו עצמן מממנים מכיסם דברים שהיו אמורים להגיע מאנסקי וקבוצתה. אבל בהחלט אני חייבת לומר שהשוק הזה לא מוערך מספיק ואולי הלוקיישן שאמור היה להיות ההיילייט של המקום הוא גם הקוץ שבו.

יש משהו שברמת החייל שפשוט לא מעורר חשקים, לא סקסי מספיק לבילוי וגם החניה לא הכי זמינה כמו שזה נראה אבל ההתעוררות הזו שנוצרת שם לאחרונה מוכיחה שלמרות הכל,יש למקום פוטינציאל לספק יופי של בילוי.

אז נכון שבאמצע השבוע הוא בעיקר מיועד למבקרים מזדמנים ולדרי המשרדים מסביב אבל עכשיו בימי חמישי  החל משבע בערב השוק הופך  לפסטיבל אוכל שמח ואפשר לטעום שם מלא מנות ב-25 שקלים בלבד יחד עם כוסות סנגריה שמחולקים בחינם! כן כן.. שמעתם נכון ודיג׳י שמרקידים את הקהל. הזדמנות מצויינת להתנסות קצת בראמן של טאיזו המהוללת, בפיצות המדהימות של פרונטו קיוסקו, לצעוד קצת בשווקים של מקסיקו עם מקסיקנה, להתפנק על בורקס לוהט אצל פוני או לצאת עם סלסלה מלאה במטעמים מכל העולם, אנטי פסטי משובח, זיתים מכל העולם, נקניקים ודגים מעושנים, פסטות ושימורים והכל במעדנייה של שוק צפוןהמדהימה שנפתחה ממש לאחרונה של השפים ניר כרמלי וינאי ארז. 

 

ובשישי..שוברים צלחות

הארוע העיקרי של השוק קורה בשישי צהריים, החל מ-12 נאספים הקבועים שכבר מכירים את הרוטינה ואלו שרק קלטו שעומד להתרחש משהו וכלם יחד מתאגדים להם מאחוריהדוכן של בר דגים וכל המרפסת הופכת להיות חגיגה יוונית ענקית ושמחה עם להקה ומלא חבר׳ה שרוקדים אבל בעיקר עם הרבה אוזו, ערק ושלל מנות אוכל מדהימות ששולחות אותי אחורה לחופשות של שמש צהובה, ים כחול וחול לבן. אפשר לקחת מנות מהתפריט הקבוע של הבר דגים כמו שווארמת דגים על טחינה, וסטייק טונה מטורף אבל שניה לפני תנו מבט בתפריט המיוחד שכולל ברבוניות מטוגנות, סרדינים, קרפצ׳יו של דג ים טרי, פילה דג צרוב, סלט קצוץ גס מלא בשמן זית וגבינת פטה רכה ומלוחה, נתחים שמנמנים של דג מצופה בבלילה קריספית לצד ערימה של ציפס מושלם, ערימה של איקרה מענגת עם בצל סגול זיתים מלוחים שנערמו בנדיבות על פיסות לחם שחומות משוחות בשמן זית ירקרק, ברוסקטות קציצות דג פיקנטיות ואוזו, הרבה אוזו יווני שנמזג בנדיבות ונשתה כאילו הוא מים. החבר׳ה של בר דגים מרימים שם צהרי שישי משובחים שגורמים לכולנו לשכוח לכמה שעות את כל צרות השבוע ומכניסים אותנו בצורה קצת יותר חלקה וחייכנית לסופש רגוע.

במעדניה ניתן לקבל טיפים ומתכונים לתבשילים מושלמים וגם הצעות להכנת מגשי אירוח מרשימים ופשוטים להכנה וכריכים טריים ובכללי תסתובבו לכם, קחו איזה בורקס הבייתה, קצת פירות טרייםמהירקן ותעשו לכם סופש מושלם.

שוק צפון – ראול ולנברג 20, תל אביב חמישי החל מ-19:00 שישי 12:00-16:00

 

 
 
 
 
ורום המומחים  של mcity

ורום המומחים של mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים