חיפוש
 
לדף הבית >>     ספורט >>

הנוער של מכבי פ”ת בדרך לטורניר בינ”ל בהונגריה

 

מועדון הכדורגל ממלאבס חתם על הסכם שיתוף פעולה עם קבוצת הפאר הונבד בודפשט. גולת הכותרת - טורניר בהשתתפות קבוצות מאנגליה ודנמרק

 

מועדון הכדורגל של מכבי פ"ת הצטרף במהלך השבוע האחרון לליגה של הגדולים, אחרי הסכם שיתוף פעולה שנחתם בינו לבין אלופת הונגריה ואחד ממועדוני הפאר, הונבד. החתימה נעשתה במעמד יו"ר מחלקת הנוער, אופיר לוזון.

אופיר לוזון בתגובה: "מדובר במהלך שהתחיל לפני כ-5 שנים והיום אנחנו קוצרים את הפירות שלו. זה טורניר שאני מנסה להיכנס אליו מזה תקופה ארוכה, ללא הצלחה עד עתה. השנה, קבוצה אוסטרית בשם אדמירה וואקר ביטלה את השתתפותה ונכנסנו. התאים למארגני הטורניר והתאים כמובן גם לנו".

מדובר בהישג חסר תקדים בגילאים האלו עבור המועדון מפ"ת בפרט והכדורגל הישראלי בכלל. "אף קבוצה מהארץ לא עשתה את זה עדיין", ציין לוזון. חשוב לציין, כי המימון של הטורניר כולו נעשה ברובו ע"י ההונגרים, כאשר רק עלויות הטיסות ייפלו על מכבי פ"ת.

"נתחיל עם הטורניר עצמו ולאחר מכן נדון לגבי שיתוף פעולה לגבי שחקנים מכלל המועדונים. זו דלת כניסה טובה לשחקנים שלנו להגיע לאנגליה למשל, כי קבוצת ווסט ברומיץ’ תשתתף גם היא בטורניר. ההסכם שנחתם הוא ל-4 שנים, כשהשאיפה שלנו היא ליותר מזה. יש הרבה חשיפה בטורניר בסדר גודל הזה, דרך הטורניר נגיע לעוד מועדונים, השתלמויות ומבחנים בקבוצות מחו"ל", אמר לוזון.

"אני מניח שנשתכר מכל המסע הזה בעוד 3-4 שנים, בשאיפה גם להגיע לשיתופי פעלה עם קבוצות מגרמניה, מעבר לצבירת חוויות ומשחקים ברמות הכי גבוהות בגילאי הנוער. כשהשחקנים הצעירים יגיעו לגיל בוגרים עם ניסיון זה יתרום להם המון. קבוצת הונבד משתתפת גם בליגת האלופות לנוער", הוסיף לוזון.

בזירה המקומית, מכבי פ"ת סיימה את עונת 206/17 במקום ה-5 בליגת העל לנוער אחרי עונה טובה מבחינתה. עושה רושם כי השחקנים הצעירים במועדון עשויים להמשיך את דרכה של הקבוצה הבוגרת, שהפכה להיות בשנים האחרונות חברה מן המניין בצמרת ליגת העל.

 
 
 
 
ורום המומחים  של mcity

ורום המומחים של mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים