חיפוש
 
לדף הבית >>     >>

קריאה לוועדי ההורים: לא לאשר חוזרי תשלומים

 

כשהגיע נושא תשלומי ההורים לועדת הכנסת, כולם דיברו על הצורך לבטלם, אך משהגיעה ההצבעה, הרוב הצביעו הפוך. זו הרמה של חברי הכנסת ומי שאשם זה הציבור שהכניס אותם. פורום ועדי ההורים הישוביים: ”לא נאשר את חוזר התשלומים” והוא קורא לכלל ועדי ההורים בארץ לבוא בעקבותיהם.

 

כניראה שאין גבול לציניות. אתם נכנסים לדיוני ועדת החינוך של הכנסת, הנושא: תשלומי הורים. כל חברי הכנסת בתורו הציג מצגת והסביר מדוע יש להפסיק את תשלומי ההורים. הכל ניראה ורוד, אלא שבפוליטיקה כמו במשחק כדורגל, התוצאה היא שקובעת, ותחזיקו טוב... 8 מחברי הכנסת הצביעו נגד העמדה שהם עצמם הציגו קודם ההצבעה. 

הבוקר, בעקבות ההחלטה השערוריתית בועדת הכנסת, קיבלנו את איגרת ובה הודעת פורום ועדי ההורים הישוביים: "ישיבת ועדת חינוך סנסציונית התקיימה היום בכנסת. היינו עדים להליך הצבעה מבזה.
בישיבה במהלכה דיברו הח"כים כולם נחרצות ובהתלהבות בעד ביטול תשלומי ההורים אך בפועל הרימו את ידם בעד המשך הפלת העול הכספי הכבד על ההורים כמס גולגולת".
פורום ועדי ההורים היישוביים, קוראים לועדי ההורים בכל רחבי המדינה שלא לאשר את חוזר התשלומים, לא להוסיף את חתימתם, לא להירתע מהאיומים של שלוחות משרד החינוך, עד להקמת צוות משימה משותף למשרדי החינוך, האוצר ולנציגי ההורים.

ומי הצביע באמת על פי מצפונו:  יוסי יונה, איציק שמולי, מסעוד גנאים, יוסף ג’בארין, יעל גרמן. 
והנה אלה שהציגו מיצג שווא של תמיכה אך בפועל פנו מעשית נגד ההורים: נורית קורן, ענת ברקו, אמיר אוחנה, מירב בן-ארי, מוטי יוגב, יעקב מרגי, יוליה מלינובסקי, מנחם אליעזר מוזס.

חברי  ועדת החינוך בהפסקה מהדיונים (ארכיון)

אמציה דויטש, יו"ר הנהגת ההורים במודיעין: "הבוקר, חברי כנסת בועדת החינוך נאמו והסבירו מדוע יש לבטל את תשלומי ההורים. כולם היו תמימי דעים. כשהגיע זמן ההצבעה, חלקם הפכו עורם והצביעו בעד.

פורום ועדי ההורים ביקש דיון וקביעת מתווה שיוביל באופן אחראי וריאלי לביטול המס הנקרא תשלומי רשות. ועדת הכנסת הייתה שוב חותמת גומי. ועדי ההורים לא יאשרו את חוזרי התשלומים לשנת תשע"ז ולא ניתן יהיה לגבות תשלומים מההורים."
 

אמציה דויטש
יו"ר הנהגת ההורים העירונית

 
 
 
 
ורום המומחים  של mcity

ורום המומחים של mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים