חיפוש
 
לדף הבית >>     >>

קרית אונו: הנוער של קריית אונו על המפה החינוכית

 

ראש העיר ישראל גל  העניק השבוע פרסי הוקרה לעובדי מחלקת הנוער

 

קהל רב הגיע ביום שלישי שעבר לאולם הקריה האקדמית אונו, לחגיגת  הוקרה ייחודית לאנשי החינוך הבלתי פורמלי בקריית אונו. עד הרגע האחרון ממש, לא ידעו המצטיינים, ובראשם שרון רוזנטל, מנהלת המחלקה לנוער וצעירים כי ההתכנסות היא בעצם לכבודם.

הערב, פרי תכנונם וביצועם  של שני בני נוער, דור קרימנט וטל שמעוני , יחד עם רונית שדה, המפקחת הרשותית ממנהל חברה ונוער במשרד החינוך וסמדר סויסה מאגף הביטחון העירוני, החל ככינוס מתנדבי  נוער לשעת חירום, עם מצגות ותכנים בנושא.

עם כניסת משפחות המצטיינים, ולתדהמתם, הוכרזה המטרה העיקרית של הערב: הוקרה והערכה למחלקת הנוער, על כל סניפיה ופעילויותיה המגוונות, המעניקות מענה לכל ילד/ה ונער/ה בעיר. אחד אחד עלו לבמה האנשים שעובדים לילות כימים, יוזמים, תומכים, מובילים ומדריכים את הנוער של קריית אונו וקבלו תשורת הוקרה מנבחרי העיר. ההתרגשות היתה גדולה.

בקהל נכחו שותפים לדרך ולרעיון מר רון מלכה, שהזכיר בדבריו את התפתחות מחלקת הנוער בעשור האחרון, ירון יעקבי שהתלהב מרעיון ההוקרה תמך ואתגר את הנוער לעשייה נוספת ומשמעותית. מהחינוך הפורמלי והבלתי פורמלי: חנה שורץ, מנהלת חברה ונוער במשרד החינוך, נירה פרידמן מנהלת אגף החינוך, נבחרי העיר, משפחות ובני נוער רבים. הלהקה הייצוגית  הצעירה של המתנ"ס בהנחייתה של יהודית ארליך הנעימה בקטעי שירה קצביים ויפים.

ישראל גל, ראש העיר קריית אונו ציין בדברי ברכתו כי "הנוער הוא העיקר. אם תראו מקום ללא ילדים ובני נוער, ניכר שיש שם בעייה. אני שמח שבקריית אונו אנו רואים את הנוער שלנו פעיל בצורה נהדרת בתנועות הנוער, בחוגים, באגודות הספורט ובארגוני הנוער ואנו עושים כל שביכולתנו כדי לקדם ולחזק עוד פעילות של בני הנוער בעיר."

(בתמונה: הנבחרים, הרכזים והמנהלים של מחלקת הנוער והצעירים, עם התשורות)

 
 
 
 
ורום המומחים  של mcity

ורום המומחים של mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים