חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

על חנויות רהיטים מובילות בישראל

 

השוק בישראל מציע שלוש קטגוריות עיקריות לכל הקשור בעיצוב רהיטים.

 

השוק בישראל מציע שלוש קטגוריות עיקריות לכל הקשור בעיצוב רהיטים.

  • בחירת ריהוט מוכן וזול, מבית הרשתות הגדולות כמו איקאה או קיקה. החברות האירופאיות מתמחות בייצור ריהוט מעוצב יפה ונאה, שמתאים לכל בית שמעוניין לסגנן את עצמו כבורגני. הבעיה העיקרית עם המוצרים שלהם הוא שאין עם מי לדבר בכל הקשור לעיצוב, ההתאמה האישית בו שואפת לאפס, וזה בעיקר – קנה וקח הביתה. חסרון נוסף הוא שמדובר בריהוט לא מאד איכותי, בגלל פס הייצור הרחב שבו הוא מיוצר, ולכן הוא לא מחזיק מעמד שנים רבות.
  • בחירת ריהוט מוכן ויקר, מבית חברות קטנות שיודעות לתת מענה ללקוחות עם הרבה מאד כסף, שלא מעוניינים לתת טאץ’ אישי לבית שלהם. גם כאן מדובר בשלם וקח, וגם כאן אין גמישות בכל הקשור לייצור של הרהיטים עצמם. כלומר, אם אתם רוצים ריהוט מסגנון מסוים או שסתם בחרתם בו מתוך עצלות, זה המקום עבורכם.
  • האופציה השלישית והטובה ביותר – היא מצד אחד שילוב של מחיר הגיוני, ומצד שני ללא פשרה על יכולת הלקוח להתערב בעיצוב. כלומר, חברה שמייצרת עבורכם בדיוק את הריהוט שאתם רוצים מבלי להתפשר על האיכות.

איך בוחרים בין שלושת האפשרויות?

אם אתם אנשים עם טעם טוב, שרוצים מצד אחד ריהוט איכותי ומצד שני אתם לא רוצים להוציא סכומי עתק על הריהוט, אתם צריכים לפנות לחברה מהסוג השלישי. אנחנו, בחברת "ארנה מעצבים רהיטים", בדיוק מציעים לכם את האפשרות השלישית. ריהוט באיכות הכי גבוהה שיש, שימוש בחומרים איכותיים, חזקים ועמידים מצד אחד, מצד שני שירות אישי על מנת לעצב לכם את הריהוט בדיוק כמו שאתם רוצים. אנחנו בעלי ניסיון עשיר גם בעיצוב הבית / המשרד, גם בעבודה עם כל החומרים ועיצוב המוצר, וגם בייצור עצמו. בשל כך, אנחנו מעמידים בפניכם את הניסיון שלנו כדי לתת לכם מוצר מושלם. אם אתם מחפשים מוצר שהוא גם במחיר סביר וגם בעיצוב בהתאמה אישית – אנחנו הכתובת לכך.

אתר הבית של ארנה מעצבים רהיטים: http://www.areena.co.il/

למה דווקא בארנה מעצבים רהיטים?

הגלריה שלנו עומדת לרשותכם על מנת שתוכלו לראות את העיצובים הקודמים שלנו, לבחור מהם או להסתמך עליהם על מנת לעשות שינויים כאלו ואחרים כדי להתאימם לצרכים שלכם. החנות שלנו פתוחה כל השבוע בין 9:30 ל-18:00, בימי שישי עד 14:00 ובשבת לסירוגין ובתיאום מראש. אתם מוזמנים לבוא להתרשם מהאיכות הגבוהה שאנחנו מציעים. בנוסף, אנחנו מציעים לכם שירות ברמה הגבוהה ביותר: הבנה מעמיקה של רהיטים וגם הבנה מעמיקה של הצרכים שלכם כלקוחות. אתם תקבלו ריהוט במחיר, חומר ועיצוב שתבקשו – וזאת מבלי לעגל פינות ומבלי להוריד ולו מיליגרם אחד באיכות המוצר הסופי.

 
 
 
 
ורום המומחים  של mcity

ורום המומחים של mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים