חיפוש
 
לדף הבית >>     >>

תושבי שכונת קריית גיורא השתתפו בכנס התחדשות עירונית

 

במהלך הכנס הוצגה התכנית לחידושה של שכונת קריית גיורא מבחינת פינוי בינוי ותמ”א 38. ליאת שוחט, ראש העיר: ”השינויים הצפויים הם הזדמנות אמיתית לקידום השכונה אחרי שנים של קיפאון”

 

 

כנס בנושא התחדשות עירונית נערך בשבוע שעבר לתושבי קריית גיורא באור יהודה. במסגרת הכנס, שנערך בהשתתפות ראש העיר, עו"ד ליאת שוחט, סגנה, אפי גוטמן, ומנהלת אגף התחדשות עירונית במשכן הבינוי והשיכון, עינת גנון, נחשפו התכניות העתידיות לגבי השכונה, הן בנושא פינוי בינוי והן בנושא תמ"א 38. במסגרת האירוע, הופיעו בנות להקת המחול של המשכן למוסיקה ולמחול בהנהלת אורטל חתוכה.

 כידוע, לפני כחצי שנה הוקמה מנהלת התחדשות עירונית שבראשה עומדים נתי רייכר ויואב דן, שמטרתה לסייע בקידום תכניות פינוי בינוי ותמ"א 38 והתאמת התכניות למדיניות העירונית, כמו גם ליווי והכוונה של התושבים והיזמים. במסגרת פעילותה של המנהלת, נערך מיפוי מקיף של רחובות השכונה, ובהתאם לשיקולים תכנוניים סומנו עדיפויות לקידום תכניות לכל אחד מהרחובות. התכנית עצמה תעלה לדיון בקרוב בוועדה המקומית לתכנון ובנייה. עינת גנון ציינה בדבריה כי משרד הבינוי והשיכון תומך בתכנית והמליצה לתושבים להתארגן ולהוביל את התהליך תוך גיוס יועצים משפטיים מטעמם.

 ראש העיר, עו"ד ליאת שוחט, ציינה בכנס: "עם הקמת מנהלת ההתחדשות, ששמה לה למטרה לעזור ביצירת תשתית ארגונית ומנהלית להתחדשות עירונית בעיר על כל רבדיה, היה לי חשוב לחשוף בפני התושבים את מה שצפוי להתרחש בסביבתם. הפרויקטים שצפויים להתחיל בקריית גיורא ישפיעו על חיי כל התושבים, על נראות המקום וכן על העיר כולה. השינויים הצפויים הם הזדמנות אמיתית לקידום השכונה אחרי שנים של קיפאון. כמובן שבמקביל אנו עומלים על נושא התחדשות שאר השכונות הוותיקות בעיר, על אף הבעיות הקיימות בשכונות הדרומיות בשל הקרבה לשדה התעופה".

 
 
 
 
ורום המומחים  של mcity

ורום המומחים של mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים