חיפוש
 
לדף הבית >>     ספורט >>

הזרוע נטויה: מכבי פ”ת צירפה שבעה שחקנים חדשים

 

אנטה קולושיץ וז’והן מרסיאל חתמו עבור המלאבסים. לוטם זינו הצטרף מתון השוויצרית

 

במכבי פ"ת מעלים הילוך לקראת העונה הקרובה. קובי רפואה והצוות המקצועי עמלים על חיזוק, ואחרי שירדה אפשרות צירופו של יוסי בניון, שחתם לבסוף בבית"ר ירושלים, מיהרו בקבוצה להחתים מספר שחקנים.

השחקן הזר הראשון שחתם, ואולי המסקרן ביותר, הוא ז’והן מרסיאל, אחיו הבכור של אנתוני מרסיאל ממנצ’סטר יונייטד. מרסיאל מגיע מקבוצת טרואה הצרפתית, שכמעט והעפילה לליגה הבכירה. הזר השני שצפוי להצטרף הוא אנטה קולושיץ’ הקרואטי. הבלם ששיחק ברייקה אשתקד סיכם את תנאיו וצפוי לחתום גם הוא. לפי פרסומים, קולושיץ’ עשוי להיות בכיר המשתכרים בקבוצה.

סך הכל, צירפה מכבי פ"ת כבר שבעה שחקנים חדשים, כשלצמד הזרים חובר גם לוטם זינו, שממגיע מקבוצת ת’ון השוויצרית. בין השחקנים החדשים ניתן למצוא את עודד אלקיים, יובל שבתאי, יובל אבידור ורצ’ארד סומא.

גיא מלמד וגידי קניוק, ממצטייני העונה החולפת, שמחזיקים בחוזה עד לעונה הבאה, טרם סיכמו על המשך דרכם במועדון. שני הקשרים הבהירו כי אין בכוונתם להישאר, וכעת, ינסו במכבי פ"ת להשאיר את שניהם או לפחות אחד מהם.

הפועל פ"ת - בקבוצה מהלאומית סגרו קצוות בעיר בכל מה שקשור לצוות האימון. אורן קריספין, שאימן בהצלחה את קבוצת הנוער ואף זכה איתה בגביע המדינה, מונה לתפקיד המאמן הראשי. קריספין יחליף על הקווים את ירון הוכנבוים, שעבר לאמן בנצרת עילית. 

פרדי דוד, שהחל את דרכו המקצועית במועדון, חזר לתפקיד המנהל המקצועי של מחלקת הנוער. אחרי שנים רבות בעמדת המאמן הראשי, יהיה דוד הסמכות המקצועית העליונה של המחלקה הצעירה. 

בגזרת שחקני הרכש, שלומי חנוכה צפוי להצטרף לקבוצה. קשר הפועל עפולה סיכם את תנאיו ועשוי להופיע לתחילת האימונים בראשית חודש יולי.

 
 
 
 
ורום המומחים  של mcity

ורום המומחים של mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים