חיפוש
 
לדף הבית >>     ספורט >>

מכבי והפועל פ”ת פתחו עונה עם ניצחונות

 

המלאבסים פתחו את העונה ברגל ימין, אחרי שגברו על חניכיו של ראובן עטר. הפועל פ”ת החלה במסע לליגת העל עם ניצחון על קטמון

 

מכבי פ"ת פתחה את עונת 2017/18 בליגת העל עם ניצחון ראשון כבר במחזור הפתיחה. הקבוצה של קובי רפואה, שמקווה לשחזר את העונה הפנטסטית מאשתקד, יצאה לאצטדיון הי"א (שבת) וחזרה עם שלוש הנקודות, אחרי שגברה על מ.ס. אשדוד וראובן עטר 1:2.

פתיחת המשחק באשדוד לא בישרה על ההמשך. המקומיים עלו ליתרון 0:1 בדקה ה-27 אחרי דקות טובות ושתי החמצות של דין דוד. אשדוד לא נחה על זרי הדפנה והמשיכה לתקוף על מנת להכפיל את היתרון, אך ללא הואיל. היתרון הזעיר של האשדודים נשמר עד סיום המחצית הראשונה. 

בדקה ה-59 החל המופע הפרטי של מנור סולומון. הקשר הצעיר והמבטיח של מכבי פ"ת החל במהלך שיצר את שער השוויון של יובל אבידור אחרי בישול של לידור כהן. סולומון הכשרוני הגדיל לעשות עם אחד השערים היפים של המחזור, כשסובב לחיבורים של שוער אשדוד, ירדן קרישטול, את ה-1:2.

למרות ההפסד מ.ס אשדוד יכולה לצאת מעודדת מהיכולת הנאה שהפגינה, שלא הספיקה לה לאגור נקודות. מנגד, המלאבסים הוכיחו הרבה בגרות ואופי, מה שעשוי לתת להם זריקת עידוד לקראת המשך העונה, בטח ובטח כבר במחזור הקרוב עת יארחו את הפועל חיפה, שאף היא ניצחה 1:3 את הפועל אשקלון.

לאומית

הפועל פ"ת ואורן קריספין הצהירו לקראת פתיחת העונה כי הפעם הם מתכוונים ללכת עד הסוף ולנסות להעפיל לליגת העל. את הצ’ק הראשון כבר פרעו הבחורים בכחול, אחרי ניצחון קטן-גדול על הפועל קטמון ירושלים של ליאור זדה, 0:1. 

חניכיו של קריספין לא ממש הרשימו במבחן הראשון שלהם לעונה, אבל גם זה הספיק להם לשלוש נקודות חשובות בדרך הארוכה לליגת העל. אדריאן רוצ’ט הוותיק, שעלה ליגה בעונה החולפת עם הפועל עכו, תרם הרבה ניסיון וקור רוח למלאבסים עם שער ניצחון יפהפה בדקה ה-79. 

גם במחזור השני צפויה לפ"ת משוכה קשה בדמותה של הפועל כפר סבא, שגברה על הפועל ר"ג בחוץ 0:2. ניצחון שני של הקבוצה יהיה הצהרת כוונות רצינית להמשך העונה. 

ליגה ב’

מכבי "עמישב" פ"ת מתכוננת במרץ לקראת עונה נוספת בליגה ב’. הקבוצה הצנועה של העיר שואפת לחזור לליגה א, ולשם כך צירפה את אודי כבודי לעמדת המאמן. עמישב היא אחת הפייבוריטיות לעלייה ממחוז דרום א’. בין השחקנים הבולטים בסגל ניתן למצוא את השוער, ליאב נחמיאס, ארז פוניה, שירן היימן, בן אלוני וסנדו אבו פרטיי. 

עמישב פ"ת תערוך את משחקה הראשון ב-16.9 מול מ.ס צעירי טייבה, אחת הקבוצות שעשויות להיאבק מול פ"ת על העלייה לליגה א’. קבוצה נוספת שצפויה לתת את הטון בליגה היא מ.כ. אור יהודה של יעקב טל, שהייתה רחוקה משחק אחד בעונה האחרונה מהעפלה לליגה א’.

 
 
 
 
ורום המומחים  של mcity

ורום המומחים של mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים