חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות פתח תקווה והסביבה >>

טורניר בקריית אונו לזכרם של שלושה נופלים

 

בשבוע שעבר, בסמוך ליום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ונפגעי פעולות האיבה, נערך באצטדיון העירוני בקריית אונו טורניר משחקי הכדורגל המסורתי של קבוצות הנוער לזכרם של שלושה לוחמים שנפלו במלחמות ישראל

 

 בשבוע שעבר, בסמוך ליום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ונפגעי פעולות האיבה, נערך באצטדיון העירוני בקריית אונו טורניר משחקי הכדורגל המסורתי של קבוצות הנוער לזכרם של שלושה לוחמים שנפלו במלחמות ישראל: יעקב סופר ז״ל, שנהרג לפני 51 שנים בקרב על עמק דותן במלחמת ששת הימים, דוד זילכה ז״ל וניצן ברק ז״ל, שנפלו לפני 36 שנים במלחמת לבנון הראשונה.

במשחק הראשון, לזכרו של יעקב סופר ז"ל, שבעצמו היה שחקן מצטיין ומאמן כדורגל, ניצחה קבוצת נערים ג’ מרכז את קבוצת נערים ב’ מרכז, בתום דו קרב של בעיטות 11 מטר. הקבוצה זכתה בגביע לזכרו של יעקב ז"ל שהוענק על ידי המשפחה.

במשחק השני, לזכרו של דוד זילכה, גברה קבוצת ילדים ב׳ של הפועל קריית אונו על קבוצת ילדים ב’ מחוז דן בתוצאה 0-3 וזכתה  בגביע לזכרו של דוד ז"ל שהוענק לה על ידי רונן זילכה, אחיו של דוד.

במשחק השלישי, לזכרו של ניצן ברק, זכתה בגביע, קבוצת ילדים ג׳ שרון, לאחר ניצחון 4-5 על קבוצת ילדים ג’ דן.

הגביע הוענק לקבוצה הזוכה על ידי אתי ברק, אמו של ניצן ז״ל.

 בטקסים המרגשים שנערכו בסיום המשחקים נשאו דברים לזכרם של הנופלים בני המשפחות השכולות, ראש העירייה, ישראל גל, מאמן ושחקן הפועל לשעבר, צבי גוזמן,  מחזיקת תיק הספורט בעירייה, עו"ד אלונה באומגרטן ומנהל אגף הספורט בעירייה, ישראל שצ׳וצ׳ינסקי, המארגן את מפעל ההנצחה במשך עשרות שנים.

 בתמונה: ראש העיר ישראל גל ואחיו של יעקב סופר ז"ל מעניקים מדליות לספורטאים.

 
 
 
 
ורום המומחים  של mcity

ורום המומחים של mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים