חיפוש
 
לדף הבית >>     >>

בחירה נכונה של מסך מחשב בעת קניית מחשב

 

אנחנו משקיעים זמן ומשאבים כדי לבחור מחשב איכותי, יציב, מהיר, חזק ונוח. אנחנו קוראים סקירות מקצועיות, מתייעצים עם כל מי שמוכן להגדיר עצמו כמומחה בתחום ובסופו של דבר גם משקיעים לא מעט כס

 

בחירה נכונה של מסך מחשב בעת קניית מחשב

אנחנו משקיעים זמן ומשאבים כדי לבחור מחשב איכותי, יציב, מהיר, חזק ונוח. אנחנו קוראים סקירות מקצועיות, מתייעצים עם כל מי שמוכן להגדיר עצמו כמומחה בתחום ובסופו של דבר גם משקיעים לא מעט כסף ברכישת המחשב המושלם. אלא שבכל הקשור לרכישת מסך נדמה שאנחנו נעשים לפתע הרבה פחות בררנים וגם הרבה פחות מדויקים. אנחנו מחפשים מסך זול ומתעלמים מפרמטרים משמעותיים שישפיעו על איכות הצפייה שלנו וגם על חוויית העבודה. הטיפים הקטנים שלפניכם יעזרו לכם לקנות מסך בצורה חכמה הרבה יותר.

 

שלוש האופציות העיקריות

עוד לפני שנתחיל, ועוד לפני שתיכנסו לחנות מחשבים המתמחה במכירה או תיקון מחשבים ניידים, ובמכירת מסכים, רצוי שנתחיל עם הגדרות בסיסיות. ישנם שלושה סוגי מסכים עיקריים, והם LCD, LED ו-OLED. מסך LCD הוא המסך השטוח הקלאסי, זה שהחליף את המסך המיושן והשמן יותר, ומתאפיין בנורות פלורסנט שעשויות להוביל לכך שהתמונה תהיה קצת פחות חדה. נורות הפלורסנט הללו הוחלפו במסכים החדשים יותר, מסכי ה-LED, שכפי שניתן להסיק משמם כוללים נורות LED, מה שמוביל לתמונה יותר חדה ולניגודיות גבוהה, וגם לחיסכון משמעותי בצריכת החשמל. המסך השלישי הוא OLED, אם כי זהו דגם שנחשב לחדש יחסית, עם ביצועים גבוהים ואיכות תמונה מעולה.

 

שאלות שכדאי שתשאלו

כעת נותר לכם להגדיר כמה נושאים עיקריים שיעזרו לכם להתמקד טוב יותר רגע לפני שתגיעו אל החנות עם כרטיס אשראי המוכן לגיהוץ. התחילו בבחינת השימושים המרכזיים שלכם והגדירו האם אתם בעיקר משחקים, עובדים, מעצבים או צופים בסדרות? בהתאם לאופי השימוש תוכלו לבחור מסך שמתאים לכם יותר גם מבחינת הביצועים וגם מבחינת המחיר. חשוב גם שתדעו איפה צפוי המסך להתמקם בפינת העבודה שלכם כדי שתוכלו לדעת מה המידות הנכונות לו. לבסוף אל תשכחו לבדוק את החיבורים המתאימים למסך. חיבור HDMI

הוא היום החיבור הנפוץ ביותר, והוא גם חיוני אם תרצו לשפר את איכות הצפייה שלכם, שכן זהו גם החיבור המתאים למסכי הטלוויזיה ולנגנים חיצוניים. חיבורי USB יאפשרו לכם לצפות בסרטים או להאזין למוזיקה מבלי להתאמץ יותר מדי.

 
 
 
 
ורום המומחים  של mcity

ורום המומחים של mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים