חיפוש
 
לדף הבית >>     >>

    הורוסקופ :  10 – 16 בפברואר 2017  

 

    התקוות, האהבות, השמחות והעצב, הטיולים והבריאות, הזוגיות והחיים בכלל. הכל בתחזית השבועית של חוה מזר לשבוע :  10 – 16 בפברואר 2017  

 

 טלה

מיקום הכוכבים במזלכם בהיבט למישור החברתי שלכם מוצא רבים מכם עסוקים בקידום מטרות חברתיות. יש לכם אפשרות לנצל את המישור החברתי שלכם כדי לחזק מטרות שהם בראש מעייניכם. שלבו עסקים עם הנאה לתועלתכם. חשוב להתחבר לרוח האינטרסים וההתפתחות העתידית שלכם ולהימנע מתחרות על רקע של אגו. מיקום ונוס במזלכם מגביר את מפלס הכריזמה שלכם.

 

שור

אתם עסוקים ומפילים על עצמכם נטל רב מדי. אתם מתרוצצים ועובדים תחת לחץ, ונוטים לתשישות.  קשה לכם לתפקד כשיש מתח באוויר, שכן עצביכם רופפים ואתם ממהרים לכעוס ולבקר. הימנעו מכעסים מודחקים, שנוטים ליצור סטגנציה מתישה ובולמת, במיוחד אלה שהחיים שלהם כרגע מורכבים. זכרו, יש לכם ימים של הישגיות, במיוחד לאלה שיש להם כושר הבחנה ואינטואיציות חדות.

 

תאומים

לירח המלא בימי סוף השבוע עשויות להיות השלכות מחמיאות מבחינתכם, מצב שעשוי להגביר נסיעות (בארץ או בחו"ל) וליצור גישה פתוחה ותקשורתית, אלה יעשירו  אתכם בחוויות ובידע. מוצאי שבת, ראשון ושני עשויים להיות מלווים בדאגה/במצבי רוח, יש ביניכם כאלה שחשים מתח פנימי שמדרבן עימותים. קשרים שייווצרו בימים אלו יחדירו בכם תקוות מבטיחות.

 

סרטן

הירח המלא (בשישי-שבת) עשוי להדגיש בשבוע הקרוב ענייני כספים והשקעות. ונוס ומארס, בבית הקריירה שלכם, מיטיבים עמכם ומגבירים את הכריזמה שלכם. רבים מכם ייהנו מהזדמנות לגייס תומכים לרעיונותיכם, שכן יש לכם עכשיו ראייה שגרתית ברוכה ומי שבורך בביטחון עצמי ובהעזה, יכול לנצל את המומנטום. מנגד, הימנעו ממצבים הפכפכים ומפרובוקציות מכוונות.

 

אריה

הירח המלא במזלכם בשישי-שבת עשוי להיטיב איתכם. אלה יבליטו ענייני אהבה, רגשות ופעילות חברתית. רבים מביניכם פתוחים עכשיו לחוויות חדשות, להיכרויות ולבילויים ומוכנים לבטא את חדוות החיים ואת היצירתיות שלכם. העבודה שאתם עושים עכשיו חשובה ויכולה לקדם ערוצי תקשורת עתידיים. לקראת המחצית השנייה של השבוע יש נטייה להיכנס למתיחויות לא רצויות.  

 

בתולה

הירח המלא בשישי-שבת עשוי להשפיע ולסחוף לאנרגיה טעונה. אתם זקוקים למצוא זמן למנוחה ולשקט. ימי תחילת השבוע עשויים להחזיר לכם בהדרגה את האנרגיות/השקט. עם זאת זכרו כי בריאותכם רגישה ואתם זקוקים למנוחה. שימו לב: התעסקות במניפולציות חלקלקות, שלכם או של אחרים נגדכם, לא יוסיף לכם נקודות זכות. אל תמהרו לבטוח באנשים שמעמידים פני ידידים.

 

מאזניים

אתם בתקופה דינמית, מצב שעשוי לעזור בנטרול ימים שבהם האנרגיות לא במיטבן. הירח המלא בשישי-שבת עשוי להיטיב עימכם. מומלץ להפעיל קשרים חברתיים, שכן ידידים ואנשים בעלי השפעה עשויים לקדם ולעזור. זוהי תקופה משמעותית לאלה מכם שעוסקים ביצירה או מעורבים במערכות יחסים לא שגרתיות. מומלץ לשנות את דפוסי ההתנהגות השגרתיים שלכם ולהיפתח להתנסויות חדשות.

 

עקרב

הירח המלא בשישי-שבת עשוי להדגיש במהלך השבוע את בית העבודה, הקריירה או המשפחה שלכם. על אף המתח אתם מצליחים לקדם את עצמכם בצורה מרשימה. יכול להיות שאתם חשים מאוימים, אם בשל שותף בעייתי ואגרסיבי או בשל אנשים אחרים, כמו גם ענייני עבודה בוערים. דברים שנאמרים לא במקום עשויים לגרור אי-הבנות וסכסוכים. אם זוהי תחושתכם – חכו לשבוע הבא.

 

קשת

הירח המלא בשישי-שבת במיקום מרשים עשוי להדגיש במהלך השבוע ענייני תקשורת, יצירה, עבודה ורגשות. יש באמתחתכם רעיונות נועזים, מקוריים וחדשניים והם עשויים להלהיב אתכם. יש אפשרות לתכנן, ליזום ולהתחיל בפרויקטים חדשים, שיקבלו ממשות וצורה במהלך התקופה הלא שגרתית הזאת. הבחינו בין עיקר לטפל,  והקדישו זמן איכות למה שמשרת אתכם כרגע.

 

גדי

הירח המלא בשישי-שבת: המצב שלכם כרגע דורש יחס זהיר ושקול, במיוחד במה שקשור לעסקה או הלוואה שדורשות התחייבות גדולה והסתכנות מצידכם. לכן מומלץ כבר מעכשיו להימנע מהימורים ומהשקעות שיש בהם סיכון עתידי. טיפ השבוע: אתם חשים שמשהו מתרחש מתחת לפני השטח והאינטואיציה לא מטעה אתכם, הימנעו ממניפולציות שעלולות לפעול כבומרנג.

 

דלי

הירח המלא במזלכם בשישי-שבת עשוי להדגיש ענייני תקשורת, זוגיות, אהבה, תקשורת, עסקים או חברה. התנאים שנוצרים עכשיו יכולים למנף את עיסוקכם. חזון אף פעם לא חסר לכם, אבל עכשיו הוא בולט יותר בפעילותכם. רעיון מקורי עשוי לסייע לכם ואף לממש אפשרות הנושאת אופציות מבטיחות. מומלץ בחום להשתמש בשוני, ביוזמה וביכולת לעשות שימוש מבריק ביוזמות מאתגרות.

 

דגים

שישי-שבת: האנרגיות עשויות להיות נמוכות. השבוע תיאלצו להתמודד  עם שני קצוות. ככה זה כשבין הכוכבים יש גם היבטים מטשטשים ומלאי סתירות. יוצא מכך שהתעסקות במניפולציות חלקלקות שלכם או של אחרים נגדכם, לא יוסיף לכם נקודות זכות. אל תמהרו לבטוח באנשים שמעמידים פני ידידים. גם אם לפעמים טוב לשחרר כעסים כדאי להתאפק כדי לא להקצין מצב רגיש.

הטור האסטרולוגי של חוה מזר-טלפון  5731540 – 03

כל הזכויות שמורות @

 

 
 
 
ורום המומחים  של mcity

ורום המומחים של mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

 

 

מדורים