חיפוש
 
לדף הבית >>     ספורט >>

נורת אזהרה: הפסד ראשון העונה למכבי פ”ת

 

החבורה של קובי רפואה נוצחה בביתה ע”י הפועל חיפה, שהפתיעה עם ניצחון שני ברצף. בלאומית, הפועל פ”ת נחלה הפסד ראשון וכואב במיוחד בכפ”ס

 

מכבי פ"ת אירחה (שבת) את הפועל חיפה במסגרת המחזור השני של ליגת העל, וירדה מנוצחת לראשונה העונה 2:0. המלאבסים טעמו את טעם ההפסד דווקא במשחק ביתי במושבה, כאשר מנגד האורחים מהכרמל עם 100% הצלחה, אחרי 2 ניצחונות ב-2 המשחקים הראשונים.

אלון תורג’מן במחצית הראשונה ומקסים פלקושצ’נקו בחצי השני כבשו לחיפאים של ניר קלינגר רגע לפני פגרת משחקי הנבחרת. נדמה שלמאמן מכבי פ"ת, קובי רפואה, צפויה לא מעט עבודה אם במועדון חולמים לשחזר את ההצלחה של העונה שעברה. במחזור הבא (9.9) תפגוש מכבי פ"ת את בית"ר ירושלים.

לאומית

הפועל פ"ת התארחה אמש (שני) בלויטה אצל הפועל כפר סבא ונחלה הפסד ליגה ראשון, 4:0. אמנם החבורה של אורן קריספין הגיעה ללא ארבעה שחקנים בכירים שלא עברו ברשות לבקרה, אך זה אינו גורע מהתבוסה הכואבת. מנגד, מסאי דגו, מאמנם של הירוקים, הגיע מוכן למפגש. הפועל כפ"ס, היורדת הטריה מליגת העל כבר עם 100% הצלחה בתום המחזור השני, ומוכיחה כי הדיבורים טרום העונה על סגל חלש אינם נכונים.

המשחק עצמו היה גמור כבר אחרי 25 דקות. פיטר נוורה בהופעת בכורה הרשית את הראשון לכפ"ס. רועי זיקרי הכפיל בדקה ה-17 אחרי בישול של יהב אפריאט, ועומר פדידה העלה ל-0:3 מוחץ בדקה ה-25. במחצית השנייה הורידו הכפר סבאים את הרגל מהגז, אך בכל זאת כבשו את השער הרביעי והיפה במשחק עם השני של עומר פדידה בבעיטת טיל מ-25 מטרים.

למלאבסים אין הרבה זמן להתאושש, כאשר כבר ביום ו’ יארחו את הפועל מרמורק במושבה. במועדון עמלים על אישורם של השחקנים הבכירים למשחק מול העולה החדשה.

כדורסל נשים

הקבוצה תחת הדרכתו של גילי סלע ממשיכה בהשלמת הסגל לקראת העונה הקרובה של ליגת העל. מצבת הישראליות בקבוצה כולל את הדר רפאל, ארון צימרמן, מאיה איסרוב, שהד עבוד, צליל וטורי, כשלאחרונה צורפה רעות מסילתי. הגארדית בת ה-18 (1.73 מטר) מגיעה מהאקדמיה לכדורסל בוינגייט, כל זאת כשנותרו פחות מחודשיים לפתיחת העונה.

רעות מסילתי קלעה במדי האקדמיה מעל 9 נק’ בממוצע למשחק בעונה החולפת. השחקנית הצעירה נמנתה בעבר על סגל נבחרת הקדטיות ואף הייתה שותפה למסע נבחרת הנערות באליפות אירופה דרג ב’.

העונה הקרובה תיפתח ב-16.10, כשהמשחק הראשון ייערך בבית מול הפועל ראשל"צ. שבוע לאחר מכן תפגושנה שחקניות פ"ת את בנות הרצליה. בהגרלת גביע המדינה נקבע כי הקבוצה תתארח ברמה"ש מול א.ס. המקומית.

 
 
 
 
ורום המומחים  של mcity

ורום המומחים של mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים