חיפוש
 
לדף הבית >>     >>

קרית אונו: עשי זאת בעצמך

 

בקבוצה החדשה של ”עסקי ישראלי”, שנפתחת בקרוב בקרית אונו על ידי המאמנת האישית והעסקית עינת גרימברג, ילמדו נשות עסקים כיצד לקדם את העסק באמצעות שילוב בין אימון, מיקוד עסקי והרחבת הקשרים העסקיים

 

מיזם עסקי חדש ייפתח בקרוב עבור נשות העסקים בקרית אונו: קבוצת צמיחה, למידה ומיקוד עסקית ונטוורקינג של "עסקי ישראלי" שבה משתתפות עד 26 נשים, המקיימת 22 מפגשים בשנה ביום אחד קבוע  – מפגש אחד מדי שבועיים. המפגשים, הנערכים על ידי מייסדת "עסקי ישראלי" עינת גרימברג, מובילים לצמיחה משמעותית בעסק של המשתתפות גם ברמה האישית.

במפגשים העסקיים של "עסקי ישראלי" שיתקיימו בקרית אונו ילמדו נשות העסקים ערכים ומנהיגות עצמית, כיצד לזהות סיפורים פנימיים המעכבים התפתחות עסקית, כיצד לשנות הרגלים, לצאת לעצמאות כלכלית ונושאים נוספים וחשובים מאוד עבור כל עצמאי/ת כגון: ניהול זמן, מכירות, שיווק וקידום העסק וגם מערך מובנה לחיזוק מערכות יחסים אישיות וגיבוש אחדות הקבוצה. בנוסף, ייהנו המשתתפות מכמה הרצאות אורח במהלך השנה.

עינת גרימברג, 42, היא מאמנת אישית ועסקית, בעלת ניסיון של 20 שנה בניהול עסק משפחתי – קליניקה לטיפולים ברפואה משלימה, הרצאות וקורסים, מורה לרפלקסולוגיה ומרפאה. היא מובילה קבוצות המשלבות ידע ולמידה עסקית, פעילות והגדלת כל עסק של המשתתפות והרחבת הקשרים העסקיים. גרימברג: "מכיוון שאני מגיעה מהגישה ההוליסטית, אני רואה כל אדם בפני עצמו ואת הקבוצה כמכלול. פיתחתי את השילוב בין למידה פעילה, המבוססת על אימון עסקי, לבין שיתופי פעולה מוצלחים שבאים לידי ביטוי בהגדלת רווחים.

המטרה במפגשים במסגרת ’עסקי ישראלי’ היא לקיים סביבה תומכת ברמה עסקית מעשית ורגשית, להגדיל את הפעילות הכלכלית של בעלות העסקים העצמאיות, ליצור קרבה תמיכה אישית בין חברות הקבוצה, לרכוש ולהעמיק את הידע העסקי והמעשי, וכמובן להרחיב את הקשרים העסקיים של המשתתפות.

 
 
 
 
ורום המומחים  של mcity

ורום המומחים של mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים