חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

וילונות לבית – יכולים לשדרג כל חלל

 

רוצים לדעת אם וילונות לבית זה עדיין באופנה? מה עם הבית הלבן של נשיא ארצות הברית? מספיק טרנדי? ובכן, שני הנשיאים האחרונים של אמריקה ולמעשה כל נשיא שנכנס לתפקידו בחדר הסגלגל מיד דאג להחליף את הוילונות!

 

רוצים לדעת אם וילונות לבית זה עדיין באופנה? מה עם הבית הלבן של נשיא ארצות הברית? מספיק טרנדי? ובכן, שני הנשיאים האחרונים של אמריקה ולמעשה כל נשיא שנכנס לתפקידו בחדר הסגלגל מיד דאג להחליף את הוילונות!

כיום, הוילונות של הנשיא המכהן בבית הלבן הנם וילונות בצבע זהב, אך בתקופת כהונתו של הנשיא הקודם בבית הלבן היו וילונות אפורים וממש כאחד האדם, כל נשיא ורעייתו מתקינים בבית וילונות בסטייל שמתאים להם.

משדרגים את הבית עם טאץ’ עיצובי מושלם לכל חדר בבית

וילנות תמיד היו חלק בלתי נפרד מבתים מפוארים בהיסטוריה. כולם מכירים את הוילונות הכבדים והמעוצבים שהיו מותקנים בבתי הסבא והסבתא שלנו. הם תמיד שידרו יוקרה והיו פריט עיצובי בעל מסתורין וקסם. כיום, האיכות והסקס אפיל של הוילונות מקבלים אפילו שדרוג, כאשר בזכות הטכנולוגיה המתקדמת בתחום הטקסטיל ובתעשיית הבדים, אפשר ליהנות כיום מוילונות שאי אפשר היה להשיג בעבר כולל צורות, הדפסים וצבעים מיוחדים שניתנים לשילוב ללא בעיות על גבי כל וילון.

בנוסף לכך, ניתן להשיג וילונות גלילה, וילות אוטומטיים בלחיצת כפתור ועוד מגוון רחב של סוגי וילונות שונים בגדלים שונים. המשותף לכולם: נוחות התקנה, נוחות תפעול, תחזוקה פשוטה ועיצוב איכותי והכל במחירים שווים לכל נפש. רק החנויות שדואגות להתחדש ולהתעדכן בטרנדים בתחום יכולות לתת לכם שילוב מנצח בין קידמה למסורת, חדשנות ויופי.

מתקינים וילונות בכל הבית ונהנים מצל, פרטיות ויוקרה

וילון תמיד היה אביזר פשוט אך פונקציונלי שנמצא מעל החלון. כיום, הפעולה של פתיחת וסגירת הווילון פשוטה מתמיד וקיימים שלל פתרונות חכמים. כמו כן, ניתן כיום לנקות את הוילונות בקלות יחסית ולא צריך להסתבך כל פעם עם הורדה והעלאה מסורבלת של הווילון לאחר הניקיון בזכות מנגנונים איכותיים אשר על גבם מותקן הוילון, בין אם זה וילון לחדר השינה, לסלון, למטבח או לחדר הילדים.

בנוסף לכך, חומרי הגלם מהם עשויים וילונות לבית השתבחו עם השנים ולצד וילונות הבד הקלאסיים אפשר למצוא וילונות מחומרים שונים, עמידים וחזקים המחזיקים שנים רבות וגם נותנים צבע ומראה מיוחד לבית או למשרד בו הם מותקנים.

לסיכום, משפצים את הבית או המשרד? בונים בית חדש או משדרגים את המראה הכללי של הבית הקיים? אל תשכחו לאחר שבחרתם את הריצוף, הריהוט, הצבע לקירות וכדומה, לתת נגיעה קטנה ומחשבה בבחירת הווילונות כך שיתאימו לחלל ולשאר מרכיבי הבית. ההנאה מובטחת: וילון טוב, יפה ואיכותי הוא תענוג גדול וכל בית או משרד בהם יש כזה מיד מושך את העין ונותן תחושה נעימה לכל מי שמשתמש בחלל העבודה או המגורים. כמובן שאפשר להוסיף את הווילונות לנדוניה בלי בעיה וליהנות מהם שנים ארוכות.

 
 
 
 
ורום המומחים  של mcity

ורום המומחים של mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים