חיפוש
 
לדף הבית >>     >>

נחשפו הסלוגן והלוגו החדשים של אור יהודה

 

החל מהשבוע, אור יהודה תצעד עם לוגו חדש ומודרני והסלוגן ”אור יהודה – המרכז של המרכז”. ליאת שוחט, ראש העיר: ”לאחר תקופה לא קלה מבחינה תדמיתית שעברה על העיר שלנו ולקראת התכנית העתידיות, העיר הייתה חייבת לעבור התרעננות משמעותית סביב נושא המיתוג”

 

במהלך השבוע האחרון נחשף המותג החדש של אור יהודה: הלוגו והסלוגן שילוו את העיר מעתה. הסלוגן "המרכז של המרכז" הוא הביטוי של עקרונות המיתוג שמתבססים על חשיפה כלכלית ועסקית לעיר. בנוסף, הסלוגן משקף את אחד היתרונות המשמעותיים של העיר, מיקומה של אור יהודה: בלב גוש דן, בלב המדינה, בסמוך לצירי התחבורה הראשיים ונתב"ג.

במסגרת יצירת הלוגו החדש, שמורכב מצבעים צהוב, כחול וירוק, קיימת צורה גיאומטרית שמרכיבה את המילה "אור". העיגול הכתום בלוגו מסמל את מרכז העיר שבו נמצא מרכז ההתרחשויות ומייצג חמימות אנושית ומיזוג תרבויות. הקשת הירוקה שנמצאת משמאל מסמלת את צירי התנועה המובילים מכל מקום לכל מקום כסגנון חיים במרכז הירוק של גוש דן. הקו האנכי הכחול מסמל את השמיים ומעבר אליהם בסימן "השמיים הם הגבול".

את תהליך המיתוג מלווה יועץ המיתוג נתי מור יחד עם הצוותים המקצועיים של העירייה. במשך מספר חודשים ערך מור סקרי דעת קהל, קבוצות מיקוד, חקר תכניות פיתוח ותהליכי שיתוף ציבור. שלב ב’ של התהליך יכלול מגוון פעילויות תוכן במטרה להטמיע את ערכי המותג. שילוב כוחות מקומיים ואנשי מקצוע של העירייה הובילו לחיסכון ניכר בתהליך. עלות המיתוג לשנת 2016 עמדה על כ-80 אלף שקל. את ההחלטה לצאת לתהליך המיתוג קיבלה ראש העיר ליאת שוחט, לקראת חתימה על הסכם גג שיאפשר את המשך פיתוחה של אור יהודה והקמה של למעלה מ-5,000 יחידות דיור לצד איזורי תעסוקה ומסחר.

כידוע, במשך השנים האחרונות סבלה אור יהודה מתדמית שלילית, בעיקר לנוכח הפרסומים בתקשורת אודות התנהלותו של ראש העיר הקודם. כדי לשפר את התדמית, החליטה שוחט לפעול למיתוג העיר כדי לייצר בראש ובראשונה גאווה עירונית בקרב תושבי העיר, ובמקביל לייצר תהודה חיובית סביב העיר גם בקרב אנשים שאינם תושבי העיר לצורך שיפור תדמיתה של אור יהודה.

ליאת שוחט, ראש עיריית אור יהודה, מציינת: "אני שמחה להשיק את הלוגו והסלוגן החדשים שילוו אותנו בשנים הבאות. העיר שלנו הייתה חייבת לעבור התרעננות משמעותית סביב נושא המיתוג לאור התקופה הקשה שהעיר שלנו חוותה. ברור שמיתוג אינו חזות הכול, ולצד הפעולה הזו ליישום המיתוג החדש, אנו ממשיכים להשקיע במגוון הנושאים שעומדים על הפרק, כגון טיפוח חזות העיר, השקעה גדולה בחינוך ושיפור התשתיות, אבל זה עוד שלב שהעיר שלנו הייתה חייבת לעבור".

 
 
 
 
ורום המומחים  של mcity

ורום המומחים של mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים