חיפוש
 
לדף הבית >>     ספורט >>

ניצחון דרמטי לקובי רפואה, בהפועל חזרו לחייך

 

מכבי פתח תקווה השיגה נצחון מתוק מבחינתה ודרמטי, ואחרי המפלה הכפולה מול מכבי תל אביב, חזרו החיוכים בקבוצה

 

מכבי פ״ת גברה השבוע (ראשון) על הפועל אשקלון מתחתית הטבלה, 0:1 במסגרת המחזור ה-23 של ליגת העל. חניכיו של קובי רפואה היו רחוקים מלהציג כדורגל טוב, אך גם משחקים כאלה, מול קבוצות יותר קטנות, חשוב לנצח ולאגור נקודות.
בעקבות התיקו של הפועל באר שבע, המוליכה, צומק הפער בין המקום השלישי, שבו מדורגת מכבי פ״ת, לבין הפסגה, עד לכדי שמונה נקודות בלבד. את שער הניצחון כבש עמוק בתוך תוספת הזמן לירוי צעירי אחרי מבצע קבוצתי יפהפה, שבו גידי קאניוק בישל בעקב על סף הרחבה לצעירי, שמול איינוגבה בשער לא התבלבל, וכבש עם הרבה קור רוח. ההפסד סיבך את יובל נעים קשות בתחתית. אשקלון עדיין לפני  אחרונה, מקדימה רק את הפועל ת״א. הפועל כפר סבא מקדימה אותה בשתי נקודות במקום ה-14.
המחצית הראשונה באצטדיון סלה הייתה מאכזבת, ללא ארועים משמעותיים. גם בחצי השני לא נרשמו מצבים מיוחדים. שני המאמנים זרקו למגרש את כל הכלים ההתקפיים שלהם, כאשר בסיום חייך רק מאמן מכבי פ״ת, קובי רפואה. ביום ראשון תארח הקבוצה את הפועל חיפה המשתפרת של דני גולן וניר קלינגר. בליגה הלאומית הביסה הפועל פתח תקוה את הפועל נצרת עילית 0:3, במסגרת המחזור ה-244. חניכיו של ירון הוכנבוים המשיכו בקו הלא יציב, כשהפעם הם אלו שלקחו את שלוש הנקודות בסיום. כ-1,000 צופים במושבה חזו באחת התצוגות הטובות של הקבוצה בשנים האחרונות. סלבישה סטאנויביץ׳ פתח את מסכת הכיבושים בדקה ה-133, אחרי מסירה נפלאה של יואב זיו.
אור ברוך הכפיל בדקה ה-39, דווקא אחרי דקות טובות של האורחים מהצפון. ברוך העלה ל-3:0 מפנדל בדקה ה-55, אחרי הכשלה מאחור של קופי אדנקה, אשר הורחק. מכאן והלאה זה היה גארבז׳ טיים עד כניסת השבת כמעט. המלאבסים מדורגים במקום השמיני עם 31 נק׳, ושבוע הבא תצא הקבוצה לבירה למפגש אצל הפועל ירושלים. כדורסל נשים- הפועל פתח תקווה נחלה הפסד דרמטי וכואב במסגרת המחזור התשיעי של הבית העליון בליגה הלאומית לנשים.
הפתח תקוואיות מה מקום השני נוצחו 56:54 ע״י הפועל מעיינות/ גלבוע השלישית. בעקבות ההפסד פחתו מאוד סיכויי הקבוצה לתפוס את אחד משני המקומות הראשונים, שמבטיחים יתרון ביתיות בחצי גמר הפלייאוף. בשבוע הבא תצא פ״ת למפגש חשוב נוסף מול הרביעית, אס״א ירושלים. הרבו לקלוע להפועל פ״ת: טלי בן ישי 16, הדר רפאל 11, שיר לוי 9, טל יעקב 8, שירה שכט 7, שרון זאבי 2, הילה הניג 1.
 
 
 
 
ורום המומחים  של mcity

ורום המומחים של mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים