חיפוש
 
לדף הבית >>     >>

קריית אונו קיבלה את אות הקהילה המתנדבת

 

יו”ר הוועדה הבוחרת השופטת בדימוס דליה דורנר ציינה בפני הנוכחים כי קריית אונו זכתה מתוך עשרות רבות של רשויות מקומיות שהגישו את מועמדותן וזאת כהערכה על העבודה המקצועית ומגוונת.

 

בשבוע שעבר קיבלה עיריית קרית אונו את "אות הקהילה המתנדבת" בטקס מרשים ומכובד שנערך במשכן הכנסת בהשתתפות יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין ושר העבודה והרווחה חיים כץ.

בהחלטות וועדת הפרס נכתב: "ראש העיר הניף את נס ההתנדבות כ"תעודת זהות" עירונית, ופועל ללא לאות לעידוד הפעילות ההתנדבותית והפיכתה לחלק בלתי נפרד מחיי היומיום של הקהילה, דבר המביא לשימור הקהילתיות והלכידות החברתית".

בחירתה של קריית אונו הינה טבעית לאור הגידול המרשים של המתנדבים שעומד כיום על 4,500 מתנדבות ומתנדבים, וכן לאור העבודה המשותפת של כ- 30 ארגוני מתנדבים, עמותות ומחלקות העירייה הפועלים יד ביד עם יחידת ההתנדבות העירונית.

המתנדבים בעיר עוסקים בנושאים רבים: מיצוי זכויות, היערכות לשעת חירום, איכות חיים וסביבה, תעסוקה, אוכלוסייה עם צרכים מיוחדים, קליטה ועלייה, סיוע למשפחות מוחלשות, בטיחות בדרכים, בריאות, הצלה, חינוך, רווחה, קשישים, נשים למען נשים, קידום ילדים ונוער ועוד.

בטקס הופיעה מקהלת מועדון "גלבוע" של אנשים עם מוגבלות  שכלית התפתחותית בשיר "הללויה" שמילותיו בגרסה העברית נכתבו על ידי מדריכת המקהלה גילת פט . הקהל הרב שנכח באולם התרגש משירתם עד דמעות וזו אינה קלישאה.

בקהל היו למעלה ממאה מתנדבים גמלאים, צעירים ובני נוער, שהגיעו לכנסת וקיבלו את אות ההוקרה ביחד עם ראש העיר ישראל גל שהודה לכולם וציין בדבריו כי "אין עיר כמו קריית אונו, הפותחת את ליבה בפני כלל האוכלוסיות  ושתושביה מתנדבים החל מגיל הגן ועד לגיל זקנה במגוון פעילויות ומיזמים של יחידת ההתנדבות העירונית וארגוני המתנדבים. ערך ההתנדבות והנתינה לאחר מתחיל בקריית אונו מהגיל הרך וממשיך עד זקנה.  גני ילדים, בתי הספר ותנועות הנוער מחנכים לערך ההתנדבות ומסייעים רבות לתושבי העיר על פני כל השנה. אנו עדים לכך כי האוכלוסייה הבוגרת מתנדבת רבות למען הקהילה וכמובן תושבים רבים אשר יצאו לגמלאות ומוכנים לתת רבות מניסיונם וממרצם. מארג זה מאפיין את המתנדבים בעיר. התרגשתי מאוד לקבל את אות הקהילה המתנדבת,  בשמם של כ-4,500 מתנדבות ומתנדבים מהעיר שלנו, מגיל בית הספר ועד גיל הזהב, בשל הצטיינות בפעילות התנדבותית לרווחת הקהילה. אני מבקש להודות לכל המתנדבות והמתנדבים הפועלים בעיר שלנו ובראשם המתנ״ס ועמותת על״ה, לנפתלי כהן סגני, מחזיק תיק השירותים החברתיים ולעובדי העירייה, על פעילותם ליצירת החיבור הקסום בין המתנדבים ובין הקהילה שלנו."

(בתמונות: ישראל גל ראש העיר יחד עם נפתלי כהן סגן ראש העיר ומחזיק תיק השירותים החברתיים, עידו ז’ולטי מנהל האגף לשירותים חברתיים ורחל רביב, רכזת ההתנדבות העירונית.

תמונה נוספת: ראש העיר ישראל גל, שר השירותים החברתיים חיים כץ יחד עם נציגות מתנדבי קריית אונו על הבמה במשכן הכנסת)

 
 
 
 
ורום המומחים  של mcity

ורום המומחים של mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים