חיפוש
 
לדף הבית >>     הורסקופ >>

תחזית שבועית:  1 – 7 בנובמבר 2019

 

 התקוות, האהבות, השמחות והעצב, הטיולים והבריאות, הזוגיות והחיים בכלל. הכל בתחזית השבועית של חוה מזר: תחזית שבועית  1 – 7 בנובמבר 2019

 

                     התחזית השבועית של חוה מזר: תחזית שבועית  1 – 7 בנובמבר 2019

טלה 

רבים מביניכם נוטים להפליג לחלומות בהקיץ ולפנטזיות מתוך כוונה לטלטל מציאות עגומה ולא מחמיאה בעליל. לקראת המחצית השנייה של השבוע: סף הבריאות או הרגישות שלכם גבוהים ודברים רבים מתסכלים אתכם. הימנעו מקפריזיות ומהנטייה לחלום ולהתנתק מהמציאות ולהתחבר לקרקע בכל דרך.

טיפ השבוע: מומלץ להכין תוכניות מהנות לקראת סוף השבוע הבא, 8-9 בנובמבר.

 

שור

מישור מסוים בחייכם עשוי להעיד על מגמה של גדילה והתרחבות. עם זאת, לא מספיק לחכות שהדברים יקרו מעצמם, חשוב שתהיו מעורים במתרחש. שימו לב: נסיגת כוכב התקשרת מרקורי מול מזלכם עשויה להעיד על מתיחות גוברת מבית, או בעבודה.

טיפ השבוע: הצלחתו של קשר, שותפות, או עסקה תלויים בנכונותם של שני הצדדים להתחייב. הימנעו מיחסים אובססיביים.

 

תאומים

לתאומים לא קל במציאות הנפשית וגם במציאות האובייקטיבית. מיקום השמש במזל עקרב עד ה-22 בחודש נובמבר, אף פעם לא מסמל עבורכם תקופה קלה. אתם לא במלוא כוחותיהם, ומצבי רוח הפכפכים מקשים עליכם להכניס סדר בחייכם.

טיפ השבוע: כדי לא להרוס קשרים ויחסים חשובים, כדאי להפגין חוזק ולהתחבר לשיגרה נורמלית ככל שניתן. אל תזלזלו בתזונה נבונה והקפידו על פעילות מאוזנת. כל מצב נתון שתימצאו בו דורש גישה זהירה ומאופקת.

 

סרטן

זוהי תקופה פרודוקטיבית, שבה רבים מכם כבר חשים שכוחותיהם שבים ובריאותכם משתפרת. הקסם האישי שלכם בשיאו. גם אם עדיין לא נמצאו פתרונות לסוגיות לוחצות, בהמשך החודש תוכלו להתמודד איתן. קשר סקסי ומרגש עשוי להתפתח כעת, אם זה יוביל לכיוון משמעותי יותר נדע רק לקראת השבוע הבא.

טיפ השבוע: נוכחות כוכב מרס עשוי לגרור קונפליקטים וחוסר שקט בזוגיות. נסו להימנע מוויכוחים ומתנו את הביקורת הטעונה שלכם או של אלה מולכם.

 

אריה

זו תקופה סוערת שבה אין לכם רגע דל, מה שיכול להשפיע על כל התפקוד שלכם מחוץ ומבית. נכון שהתקופה מאתגרת ומחדדת את אופייכם התחרותי, אך חשוב להיות קשוב גם לשיבושים בהתאם למתרחש בחייכם.

טיפ השבוע: אתם חשים שמשהו מתרחש מתחת לפני השטח, מבלי שתהיה לכם השפעה על זה. האינטואיציה שלכם לא מטעה אתכם וחוסר הוודאות גורר עצבנות.

 

בתולה

תקופת עקרב משפרת את האווירה ונקווה שגם את ההרגשה. קיים דגש של יצירתיות, המלווה בתחושה של התחדשות ורצון להעז ולהתנסות. הכוכבים מעניקים לכם פיקחות, חדות ויכולת לבטא את עצמכם.

טיפ השבוע: אתם מתייחסים לעובדות ומנתחים מצבים על-פי גישה מעשית, מציאותית והגיונית, ומעל לכל שואפים למצוינות. נסיגת כוכבכם מרקורי: הימנעו מהחלטות חשובות.

 

מאזניים

העדינים שבכם זקוקים מפעם לפעם לפסק זמן של שלווה ושקט כדי שיוכלו למלא את מצברי הגוף והנפש. הימצאותו של כוכב מרס במזלכם עשוי להשפיע עליכם. קל להתעצבן, לאבד סבלנות ולהסתכסך. את כל זה אפשר למנוע אם הסביבה שלכם תיתן לכם מרחב מחיה.

טיפ השבוע. עסקאות בקנה מידה גדול אינן רצויות כרגע, התזמון לא מתאים. נסיגת כוכב התקשורת והנסיעות עשוי לסחוף להתמודדות עם נסיבות חיצוניות שמקשות.

 

עקרב

השמש במזלכם מביאה עמה תחושה של התחדשות ואסרטיביות. נצלו זמן זה לרכישת ידע ועוצמה. הכוכבים מעניקים לכם פיקחות, חדות ויכולת ביטוי מרשימות. הצורך שלכם לצמוח ולהתפתח בולט עכשיו יותר מתמיד, וחשוב שתקבעו לעצמכם בזהירות יעדים ומטרות.

טיפ השבוע: זהו זמן של תשוקות חזקות, העמקת יחסים, החלטות דרמטיות של שחור או לבן ותגובות רגשיות קיצוניות. בניתם את עצמכם דרך קשיים ומצוקות, למדתם לא מעט לקחים וקיבלתם תובנות, עם זאת, היו זהירים בהחלטות. 

 

קשת

אתם נמצאים בתקופה הלא נוחה שמקדימה את יום הולדתכם, וכתמיד הוא אינו נוח, מצב שעשוי לחשוף אתכם לכל אותן אלרגיות מוכרות. בקרוב תהיה לכם הזדמנות לעשות מה שמעניין אתכם ולא מה שאחרים מצפים מכם.

טיפ השבוע: לא קל למצוא את שביל הזהב וכנראה תצטרכו לוותר. המישור הפיננסי פגיע, רגיש ולא צפוי, והוא עלול לעלות לכם ביוקר אם לא תיזהרו. עם זאת, מאמצע החודש ואילך צפויה הארה, תהיו פחות מכונסים ותתעסקו בקידום יעדים דינאמיים.

 

גדי

אתם נכנסים לתקופה מחייבת ואחראית, הישגיות ומעשיות הן המפתח בדרך לקידום. תוכלו לעסוק בפרויקט משמעותי, כשהצלחה פירושה חיזוק המעמד והביטחון העצמי. הזדמנות מקצועית או מיזם מבטיח יצברו תאוצה. שימרו על ערנות.

טיפ השבוע: הקסם האישי שלכם יעמיד אתכם במרכז תשומת הלב. הגבולות הרגשיים והאינטימיים שלכם יתרחבו אם תשמרו החודש על פתיחות.

 

דלי

ניגוד האינטרסים בין העקרב והדלי אחראי להצטברות המתח ולהשקעת מאמצים במיצוי שני עקרונות מנוגדים: מחד, סימן מזל דלי, האחראי לביטוי אישיות מיוחדת ומקורית - ומאידך, עקרב, מזל רגשי וטוטאלי, רגיש, סוער וקיצוני שנוטה לרגשות קוטביים. התקופה הרגישה עשויה להקצין את הקונפליקט הזה. 

טיפ השבוע: השבוע שמועות זדוניות יוגברו, תגובות וקפריזות יוקצנו וכושר השיפוט ישובש. אתם עובדים תחת לחץ מתיש ולא זוכים ליחס ראוי. מומלץ לחשוב על נתיבי בריחה מבורכים.

 

דגים

נושאי עסקים וזוגיות מודגשים. שימו לב לקשרי חוץ. היכרויות בלימודים (במכללות או באוניברסיטאות) יוכלו להפוך למשמעותיות. אל תאבדו את הראש גם כשהלב מפרפר זמנית.

טיפ השבוע: התקופה מבטאת ומגבירה צדדים אמנותיים ואת היכולת להגיע למדרגה הגבוהה ביותר מבחינה רוחנית. זכרו כי הישגיות, מעשיות, לוחות זמנים ויחס ענייני ומעשי לכל בעיה הם המפתח בדרך ליצירת תפנית. חופשה, טיול או אפילו נסיעה קצרה יטיבו איתכם.

הטור האסטרולוגי של חוה מזר-טלפון  5731540 – 03  כל הזכויות שמורות @

 
 
 
 
ורום המומחים  של mcity

ורום המומחים של mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים