חיפוש
 
לדף הבית >>     הורסקופ >>

הורוסקופ שבועי: 29 בנובמבר– 5 בדצמבר 2019

 

התקוות, האהבות, השמחות והעצב, הטיולים והבריאות, הזוגיות והחיים בכלל. הכל בתחזית השבועית של חוה מזר:  הורוסקופ שבועי 29 בנובמבר– 5 בדצמבר 2019

 

טלה

השבוע מחייב תפיסה בוגרת ורצינית במערכות היחסים שלכם בבית ובעבודה. לשם כך יש להציב מספר מטרות שלצורך השגתן כדאי להשקיע זמן ומאמץ. בעבודות שאתם מגישים בולטות יכולות הביטוי וההתמסרות הטוטאלית שלכם, והיכולת המקצועית שלכם עשויה לבוא לידי ביטוי.

שור

מיקום הכוכבים מצפה מכם השוורים להיות זהירים בהחלטות שלכם. מומלץ בנוסף להיזהר מהיסחפות להתפרצויות כעס שעשויים לשבש את שגרת החיים הסולידית שאתם נהנים ממנה. מיקום ונוס במזל גדי עשוי להיטיב עמכם בענייני תקשורת ונסיעות הקשורות לחו"ל.

תאומים

מיקום השמש מול מזלכם עד ה- 22 בדצמבר, עשוי להדגיש ענייני זוגיות, עבודה ושותפויות. מצד אחד אתם זוכים להיכרויות ולהזדמנויות לקדם מיזם מבטיח. מצד שני, מומלץ לגלות זהירות בדיבורים ובמעשים, ולא למהר לדבר מה שאינכם בטוחים ביציבותו, או מתפיסת מציאות לא ריאלית.

סרטן

זוהי תקופה שנוטה לעייפות ולמתחים, במיוחד עקב מאמצים מופרזים. בזוגיות מתעוררים הרכושנות, הקנאה והצורך לשייך ולהשתייך. בהשפעת מיקום ונוס מול מזלכם, ההתקשרות עשויה להיות עוצמתית. לביצועיסטים שבכם יש אנרגיה של קידום, שינויים, רצון, תהפוכות ויוזמות.

אריה

יש מגמה מחושבת ואינטרסנטית יותר, תוך כדי אינטראקציה עסקית ותקשורתית גם יחד. צריך רק לדעת למי לחבור ועם מי כדאי לכם להתיידד. הלחצים המופעלים עליכם מגיעים עד סף רתיחה ומלווים לעיתים באי שקט שמקשה על הריכוז, מה שמגביר את עצבנותכם ומעצים כעסים מודחקים.

בתולה

מיקום כוכב ונוס בגדי עד 20 בדצמבר, עשוי להדגיש ענייני אהבה, זוגיות וסקס. כדאי להיות פתוחים לאנרגיה עוצמתית, שתקל על המעוניינים במציאת זוגיות. תרגישו רצון להתמסר טוטאלית, אלא שהקשר יצטרך לעבור עוד כמה מבחנים לפני שיתייצב. שמרו על דיסקרטיות.

מאזניים

תקופת מזל קשת (עד ה-22 בדצמבר) עשויה להדגיש ענייני תקשורת ונסיעות, שמרו על איזון ועל אנרגיה מבוקרת כדי לא לקלקל את המומנטום. המטרה היא להשתחרר ממצב כובל, ולפנות את השטח למציאות הוגנת שתיתן נשימה. שימו לב: היזהרו במיוחד משמועות שמקורן לא ברור.

עקרב

נושאים כמו נאמנות ומחויבות לקשר עשויים להוות את נקודת המבחן ליחסים שלכם עד סוף חודש דצמבר. תוכלו לבחון אילו מהקשרים אמיתיים ומשמעותיים, ואלו נבנים על בסיס אינטרסנטי בלבד. ענייני כספים והשקעות עשויים לקבל דגש או לאפיין את התקופה.

קשת

השבוע חשוב להיות מפוכחים ומציאותיים. שימו לב בענייני כספים והשקעות:  תחושת הביטחון הכלכלי עשויה להיות מוטעית. אל תיתפסו לשאננות. רצוי שתתייעצו ותבדקו את השטח לפני שתחליטו. יש לפתח מודעות לחלקלקות הלשון של אלה שמולכם. מישהו משדר לכם מסרים כפולים.

גדי

האנרגיות עשויות להיות נמוכות בימים אלו, וכתוצאה מכך מתגנבת אליכם תחושה של אי נוחות המפריעה לתפקוד, כאילו אתם פועלים בהשפעת כוחות אחרים שאין די שליטה עליהם. בענייני כספים יש להפעיל ראייה המסתמכת על ההיגיון, השכל ושיקול הדעת. גלו גישה מאופקת ואחראית.

דלי

התקופה עשויה להבליט ענייני תקשורת וחברה. שימו לב: דברים רבים נעשים ונאמרים מאחורי הקלעים, ואתם מרגישים שמסתירים מכם משהו. יש לפתח מודעות לחלקלקות הלשון של אלה שמולכם. מישהו משדר לכם מסרים כפולים. היו זהירים במיוחד בהתמודדות עם מצבים חלקלקים.

דגים

יש להיזהר מגישה חסרת סבלנות שעלולה לפגוע בכם. ייתכן שהתנאים כרגע אינם נוחים, אבל מצבכם עומד להשתפר. הזוגיות הופכת תכליתית ומרמזת על עוצמה מיוחדת. אבל בשלב זה רצוי להימנע מאידיאליזציה של המציאות. ההתלהבות העכשווית עלולה להיעצר בהמשך הדרך.

הטור האסטרולוגי של חוה מזר-טלפון  5731540 – 03

כל הזכויות שמורות @

 
 
 
 
ורום המומחים  של mcity

ורום המומחים של mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים