חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות פתח תקווה והסביבה >>

דובר צהל: קבלו את מצטייני מאו”ג עזה לראש השנה מפתח תקוה!

 

קבלו את מצטיין מפקד אוגדת עזה - תת אלוף אבי רוזנפלד לראש השנה התשפ”ג, עוזר קצין הטכנולוגיה האוגדתי, רס”ן נתנאל סולימאני מפתח תקוה!

 

קבלו את מצטייני מפקד אוגדת עזה לראש השנה, רס"ן נתנאל סולימאני וסגן ת’ מפתח תקוה!"אני מרגיש שממבצע למבצע אנחנו יישמנו לקחים והשתפרנו" – כך אומר ע קצין הטכנולוגיה של אוגדת עזה שמקבל הצטיינות ממאו"ג עזה לכבוד ראש השנה, רס"ן נתנאל סולימאני מפתח תקוה!

ביום שני האחרון ה-19.09.22, התקיים טקס מצטייני ראש השנה בראשות מפקד אוגדת עזה, תת אלוף אבי רוזנפלד. בין המצטיינים נבחר ע’ קצין הטכנולוגיה האוגדתי, רס"ן נתנאל סולימאני מפתח תקוה. את ההצטיינות קיבל בזכות עבודתו הקשה והמסורה.

נתנאל בן 35, נולד וגדל בפתח תקוה, נשוי לאורטל, מנהלת פרויקטים בבזק בינלאומי, ואב ל-3 ילדים: מאי (8), אריאל (5), ואור בת התשעה חודשים. נתנאל אוהב לעשות ספורט, לטייל ולבלות עם המשפחה.

את מסלולו הצבאי החל כקצין טכנולוגיה ואחזקה בחטיבת הצנחנים, ואף השתתף במבצע "עופרת יצוקה". לאחר מכן היה מפקד של מרכז טיפולים במחנה עופר, מפל"ג טנ"א בגדוד נצח יהודה, ע’ קצין טכנולוגיה ואחזקה בחטיבת כפיר. לאחר מכן המשיך בתפקידים נוספים בחטיבות שריון מילואים וסדירות.

בתפקידו הנוכחי הוא משרת כשנתיים, ואותו עתיד לסיים בתחילת אוקטובר, ועתיד להתחיל את תפקידו הבא בתור ראש מדור הפעלה מרכז תחמושת וטילים.

נתנאל הוביל מספר פרויקטים שקידמו את שגרת מפקדת האוגדה כגון: פרויקט בעשר אצבעות שבו יזם והוביל את חיילי האוגדה לשפץ ולנקות את הבסיס ובכך לשפר את חווית המשרתים באוגדה. פרויקט נוסף הוא לאורם-  פרויקט שיזם פיקוד הדרום לזכר לוחמי דור תש"ח, במסגרתו נתנאל הוביל את אירוע הזיכרון בבסיס ניצנים. כמו כן, יצר והוביל תוכנית פיתוח שיזם לאוכלוסיית הקצונה הצעירה באוגדה, שכללה מספר ימי העשרה ומפגשי העצמה עבורם.

על קבלת ההצטיינות הוא מספר: "זה תמיד כיף. הוקרה לזה שמעריכים את העבודה הקשה והטובה שאני עושה. בטח במקום כמו אוגדת עזה שפה העשייה היא תכלס: אתה נמדד בפעילות שלך בזמן אמת. זאת הרגשה טובה לקבל הוקרה על המעשים שלך".

את ההצטיינות קיבל נתנאל בזכות מחויבותו הרבה, פעילויותיו השונות בגזרה ושמירת סטנדרט מבצעי גבוה.

"אנחנו מפתחים הרבה דברים במב"א שאנחנו יודעים שיגדלו עוד וישתמשו בהם בעתיד" – כך אומר סגן מפקד מרכז הבקרה האווירית שמקבל הצטיינות ממאו"ג עזה לכבוד ראש השנה, סגן ת’!

קבלו את מצטיין מפקד אוגדת עזה - תת-אלוף אבי רוזנפלד לראש השנה התשפ"ג, סגן מפקד מרכז הבקרה האווירית בגזרת עזה, סגן ת’ מפתח תקוה!

ביום שני האחרון ה-19.09.22, התקיים טקס מצטייני ראש השנה בראשות מפקד אוגדת עזה, תת-אלוף אבי רוזנפלד. בין המצטיינים נבחר סגן מפקד מרכז הבקרה האווירית בגזרת עזה, סגן ת’ מפתח תקוה. את ההצטיינות קיבל בזכות עבודתו הקשה והמסורה.

ת’ בן 22 ויש לו שתי אחיות קטנות. בעברו, גר עם משפחתו בארה"ב במשך שנתיים. בת זוגו היא קצינה לוחמת בחטיבת החילוץ וההדרכה. ת’ אוהב לטייל, ללכת לים, ולנגן בגיטרה.

ת’ התגייס בינואר 2019 לקורס טיס ולאחר חצי שנה בחר להמשיך ליחידת הבקרה האווירית כקצין, שם שירת כשנה וחצי. מינואר האחרון הוא נמצא בתפקיד קצין בקרה אווירית במב"א (מרכז בקרה אווירית). הוא השתתף בכמה מבצעים בגזרה, ביניהם שומר החומות.

ת’ מספר על יחידות ועל יחידתו היוצאת דופן: "המב"א תופס נפח משמעותי במשימות של האוגדה. פה מרכזים את הניהול האווירי, עוסקים בהגנה על הכוחות ובהגנה אווירית ברום הקרוב לקרקע ויודעים לסגור מעגל על כל מיני אירועים שונים. התפקיד מאוד מעניין, אתה נחשף לדברים שאנשים שהם לא חלק מהמערכת הזו לא יכולים לדמיין שקורים. אני מרגיש שאני עובד עם אנשים איכותיים, ואנחנו מפתחים הרבה דברים במב"א שאנחנו יודעים שיגדלו עוד וישתמשו בהם בעתיד". 

ת׳ קיבל את ההצטיינות בשל תפקודו הראוי להערכה כסגן מפקד היב״א, אחראי הפיקוד על חיילי היב״א, ואחראי על ההכשרה. הוא מספר על קבלת ההצטיינות: "מאוד מרים. לא יצא לי לחשוב על זה ביום יום ומאוד הופתעתי כשהתקשרו אליי וסיפרו לי. אני מרגיש שזה גם מעלה את המודעות ליחידה ולמה שאנחנו עושים, אני חושב שזה נחוץ. אני ממש שמח על זה".

את ההצטיינות קיבל ת’ בזכות מחויבותו הרבה, פעילויותיו השונות בגזרה ושמירת סטנדרט מבצעי גבוה.

ראש העיר רמי גרינברג בירך את השניים ואמר כי "זוהי גאווה גדולה לעיר! יישר כוח לחיילים המצטיינים ולכל החיילים והחיילות על עבודתם המסורה, החשובה והמקצועית!"

 

 
 
 
 
ורום המומחים  של mcity

ורום המומחים של mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים