חיפוש
 
לדף הבית >>     ofir מקדמים - .אופיר כתבות תדמית >>

מהו הטיפול החשוב ביותר לרכב שלכם

 

יש לכם מאזדה? נהדר, ודאי השקעתם רבות כדי לרכוש אותה וכעת, עליכם לעשות הכל כדי לשמור עליה לאורך זמן. כדי לעשות זאת, אתם כבר יודעים שעליכם להגיע אל מוסך מאזדה מורשה ומוכר, כדי להעניק לרכב את הטיפולים המדויקים והטובים ביותר, שיינתנו לכם מידי אנשי המקצוע המובילים

 

יש לכם מאזדה? נהדר, ודאי השקעתם רבות כדי לרכוש אותה וכעת, עליכם לעשות הכל כדי לשמור עליה לאורך זמן. כדי לעשות זאת, אתם כבר יודעים שעליכם להגיע אל מוסך מאזדה מורשה ומוכר, כדי להעניק לרכב את הטיפולים המדויקים והטובים ביותר, שיינתנו לכם מידי אנשי המקצוע המובילים. אך מלבד ביקורות תכופות, ישנו טיפול אחד שהקפדה עליו תוכל למנוע תקלות יקרות ורבות ברכב שלנו. זהו כמובן, הטיפול התקופתי. 

טיפול תקופתי אצל מוסך מאזדה מורשה

לא צריך להיות אובססיביים, ישנן 2 דרכים לדעת מתי מתקרב זמן הטיפול התקופתי המומלץ ביותר לביקור אצל מוסך מאזדה מורשה לצורך טיפול תקופתי. הדרך הראשונה היא פשוט להציץ בלוח השעונים שלכם ולברר כמה קילומטרים נותרו לכם עד הטיפול הבא. אופציה אחרת, אם נשארו מספיק קילומטרים, היא להגיע פעם בשנה בזמן מסוים שבדרך כלל נקבע מראש. כל אלו, מתועדים בספר הטיפולים של הרכב כך שגם אין צורך להסתבך עם חישוב הזמנים. 

במה מטפלים במסגרת הטיפול התקופתי? ובכן, הבה נדמיין שאנחנו מגיעים לרופא שבודק אותנו מכל כיוון; דם, שיניים, עיניים, הכל כולל הכל. בנוסף, הוא גם מסוגל להציע טיפול יעיל לכל בעיה שעולה. אמנם היינו רוצים שיהיה לנו רופא כזה – במקום להתרוצץ בין מומחים שונים, אבל למרבה המזל זה בדיוק מה שהרכב שלנו עומד לקבל! הרי זו בדיוק מטרת הטיפול התקופתי, המתמקד במספר אלמנטים אותם יש ולבדוק ולעתים לחדש, מידי תקופה: 

  • נוזל הבלמים
  • שמן המנוע
  • נוזל קירור
  • מצתים
  • פילטרים כגון קירור, מסנני שמן, אוויר ודלק

  

אפשר לומר כי בראש ובראשונה, הטיפול התקופתי הינו טיפול מונע שמטרתו לשמור על הרכב ולמנוע נזקים וסכנות שעלולות להתרחש עם הזמן בשל הזנחה וחוסר תשומת לב; למשל שמן מנוע שעבר תהליך של השחרה והפך צמיגי בשל שימוש יתר וכעת מזיק למנוע, פילטרים שנסתמו בשל לכלוך ואבק שהצטברו וכעת משפיעים לרעה גם על המנוע ויוצרים תקלות נוספות, ועוד. המקצוענים של מוסך מאזדה מורשה יידעו בדיוק מה עליהם לבדוק וכיצד לתקן כל בעיה שהם עלולים להיתקל בה במסגרת הביקורת. 

תשומת לב מעל הכל

ממש כפי שאתם ’עם היד על הדופק’ בכל הקשור לגופכם, כך עליכם לנהוג גם בהקשר של הרכב שלכם. שמעתם רחש מוזר? צליל לא מוכר? הרכב מתחיל להתנהג לא כשורה? זה הזמן להגיע אל מוסך מאזדה מורשה ולבדוק שהכל בסדר. אם אין כל בעיה נראית לעין, זכרו כי אין לוותר על הביקורת התקופתית ולהקפיד להגיע אליה בזמן המדויק. כל דחייה עלולה לעורר תקלות – חמורות יותר וחמורות פחות, והמשמעות היא שאתם עלולים למצוא את עצמכם ללא רכב למספר ימים. שמרו על תשומת לב, לימדו להכיר את הרכב שלכם ותגיעו לביקורת בזמן! 

 

 
 
 
ורום המומחים  של mcity

ורום המומחים של mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים