חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות פתח תקווה והסביבה >>

מתנדבי קריית אונו זכו להוקרה ממועדון ליונס בקריית אונו

 

אמש נערך הטקס המסורתי ”אנשי השנה” של ארגון ליונס אלמוג הפועל בקריית אונו.

 

הארגון, המונה כ 50 חברים הפועלים בהתנדבות לאורך כל השנה ובשיתוף פעולה אינטנסיבי עם המחלקה העירונית להתנדבות, העניק תעודות הוקרה למתנדבי מחסן המזון של אגף הרווחה - "מכל הלב" ולמתנדבי "בוטיקהילה" הפועלים במסירות ובהתמדה  ותרומתם לקהילה היא לאין שיעור.

במחסן המזון מחולקים מידי חודש עשרות סלי מזון לקשישים ולמשפחות נזקקות באמצעות מתנדבים שאף משנעים את סלי המזון לביתם של הקשישים והאנשים עם מוגבלויות, שאינם יכולים להגיע ולקחת בעצמם.

כל מצרכי המזון במחסן מבוססים על תרומות של  ארגון "לתת", ומאיסוף המתבצע  לאורך השנה הן בבתי ספר וגני ילדים, והן בקרב תורמים אנונימיים. בנוסף, מדריכי תנועות הנוער בעיר ומעגל הנשים העירוני מעבירים גם הם את תרומות המזון הנאספות על ידם בראש השנה ובחג הפסח למתנדבי קריית אונו לצורך חלוקתם לנזקקים.

 

בוטיקהילה - הינו מרכז מחזור לבגדים וחפצים יד שנייה וחנות קהילתית לכלל התושבים.  כל הפריטים בבוטיקהילה  נתרמים על ידי תושבים וכוללים  בגדים, צעצועים, משחקים, תיקים, כלי בית , תחפושות בפורים, מוצרי חשמל קטנים ועוד.  

התרומות ממויינות על ידי מתנדבים שעושים עבודת קודש ונמכרים במחירים סימליים. כל ההכנסות מועברות  לסיוע לקהילה באמצעות אגף הרווחה.

מטופלי אגף הרווחה המגיעים לבוטיקהילה מקבלים את הפריטים ללא תשלום.

 

מועדון ליונס אלמוג בעיר מצא לנכון לכבד ולהוקיר את עשייתם של מתנדבי מחסן המזון וושל מתנדבי בוטיקהילה וארגן ערב הוקרה מיוחד ומושקע לכבודם בו השתתפו ישראל גל, ראש העיר קריית אונו, סגנו ומחזיק תיק השירותים החברתיים, ירון יעקבי וחבר מועצת העיר ומחזיק תיק הגמלאים משה דאלי, מנהלת אגף השירותים החברתיים לילך טרבינוביץ’, המשנה הראשונה לנציב ליונס ישראל עדנה אלתר שהגיעה במיוחד מבאר שבע והמשנה השני חוסאם סלמאן שהגיע מנצרת, ראש הנפה מנחם שגב, מנהלת המחלקה להתנדבות רחל רביב, חברי מועדון ליונס אלמוג, אורחים רבים ובני משפחותיהם של המתנדבים שהתרגשו לקבל את ההוקרה ולהרגיש כי עבודתם מוערכת.

ישראל גל, ראש העיר קריית אונו הודה בטקס לכל המתנדבים ואמר כי קריית אונו ידועה במתנדביה הרבים ובפעילותם האיכותית. אנו רואים פעילות התנדבותית של תושבים ותושבות העיר כבר מגיל צעיר בתנועות הנוער ובמסגרות הנוער הפעילות בעיר, ועד גמלאי העיר הפועלים למען חברי הקהילה. קריית אונו אף זכתה בעבר בתואר הקהילה המתנדבת מאת שר הרווחה והשירותים החברתיים בשל פעילות התנדבותית רבה המתרחשת בעיר על בסיס קבוע במשך שנים רבות.

צילום: אגף השירותים החברתיים

 
 
 
ורום המומחים  של mcity

ורום המומחים של mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים