חיפוש
 
לדף הבית >>     Mega Links - תוכן שיווקי >>

אולמות בפתח תקווה – האם יש הבדל בין אירוע פרטי לאירוע עסקי?

 

אולמות ברחבי הארץ, ובפרט בפתח תקווה, נוהגים לארח סוגים שונים של האירועים, אשר ניתן לחלק אותם לקבוצות שונות. הקבוצות המובילות הם אירועים פרטיים ואירועים עסקיים

 

אולמות ברחבי הארץ, ובפרט בפתח תקווה, נוהגים לארח סוגים שונים של האירועים, אשר ניתן לחלק אותם לקבוצות שונות. הקבוצות המובילות הם אירועים פרטיים ואירועים עסקיים. 

מהצד של אירועים פרטיים, אפשר למצוא דוגמאות כמו חתונות, בריתות, בר ובת מצווה, ימי הולדת, ימי נישואין, חינות ועוד. מהצד של אירועים עסקיים, אפשר למצוא אירועי חברה לעובדים, אירועי חברה ללקוחות, השקה, אירועי שליש או רבעון לעובדים, מנהלים ומשקיעים, ואירועים אחרים אשר פונים לקהל מסוים שהחברה מעוניינת לפנות אליהם בצורה ספציפית, ישירה וחגיגית. 

כאמור, אולמות בפתח תקווה ובמקומות אחרים ברחבי הארץ נוהגים לארח כל סוג של אירוע על פי הזמנה. באופן טבעי, הרבה פעמים בעלי עסקים, כמו אנשים פרטיים, מבקשים לבחור אולמות אירועים יוקרתיים, מרשימים ומיוחדים, בהם יוכלו לארח את האירוע שלהם. 

על פניו, כל אירוע, פרטי או עסקי, נערך בצורה דומה פחות או יותר, וכן הוא כולל אלמנטים דומים. אך אנחנו יכולים למצוא הבדלים מסוימים, שיכולים להשפיע בין היתר על בחירת האולם וכן על הדרך בה האירוע מתכונן ומעוצב. 

איך סוג האירוע משפיע על בחירת האולם?

כל אולם בו בוחרים לערוך אירוע פרטי או עסקי, נבחר בדרך כלל, קודם כל, על בסיס שאלת התקציב. אך כשמדובר באירוע פרטי זה יהיה הרבה יותר מהותי, בוודאי עבור מי שאין לו תקציב גבוה. אז הוא יתפשר על אולמות זולים יותר, ויבחר להשקיע באלמנטים אחרים בשביל להפוך את האירוע למיוחד ויוצא דופן. זאת להבדיל מאירוע עסקי, כאן יש חשיבות לבחירת האולם, גם מבחינות מיתוג, שיווק ופרסום. 

היום אנחנו יכולים למצוא אולמות בפתח תקווה שיכולים להתאים לכל תקציב, לכל צורך וכמובן למיתוג ופרסום חיובי, כפי שאנו מקווים לספק לבית העסק שלנו. 

מעבר לכך, אזי שבחירת האולם משפיעה על פי המבנה שלו, עיצוב ותכנון, סוג השירותים שהוא מציע לנו ואיכותם, וכן על בסיס פרמטרים אחרים שיכולים להשפיע על האופן בו נוכל לארגן את האירוע מצד אחד ומצד שני, על בסיס מה שהאורחים שלנו יקבלו ואיזה זיכרון יישאר להם מהאירוע. 

איך לבחור אולם בצורה נכונה?

כשאנחנו ניגשים לחפש אולמות בפתח תקווה או בכל מקום אחר, עלינו לדעת מה גובה התקציב שלנו, לשם מה אנחנו רוצים לערוך את האירוע, מה בדיוק אנו רוצים שהוא יכלול, וכן מה הקונספט שברצוננו ליצור. איזה תוכן היינו רוצים ליצוק לאירוע. 

גם כאן אפשר למצוא הבדלים בין אירועים פרטיים לעסקיים. אירוע פרטי בנוי אחרת, יותר אינטימי, חמים, יותר אישי, בעוד שאירוע עסקי הוא הרבה יותר רחב, מציע היבטים הרבה יותר מגוונים וכמובן יש להם מטרה אחת, והיא לקדם את בית העסק, לשווק אותו ואת המוצרים והשירותים שלו ולייצר הזדהות איתו. 

 

 
 
 
ורום המומחים  של mcity

ורום המומחים של mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים