חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות פתח תקווה והסביבה >>

יום חמישי 16.11 פתח תקווה

 

מקיימת ערב להעלאת המודעות להשבת החטופים  

 

עיריית פתח תקווה בשיתוף המטה להשבת החטופים מקדמת ערב להעלאת המודעות להשבת החטופים והחטופות ותקיים אירוע ביום חמישי הקרוב 16.11 בשעה 19:30 בהיכל התרבות העירוני. באירוע יופיעו בהתנדבות אמנים מהשורה הראשונה: נגה ארז, רביד פלוטניק, יסמין מועלם, ג’ימבו בוי ואמיר אטיאס (מבית הבובות). את האירוע ינחו בהתנדבות נועה קולר וערן זרחוביץ’.

במהלך הערב יעלו לבמה וישתפו נציגים של משפחות החטופים תושבות העיר: נציגי משפחתה של ענבר הימן, נציגי משפחתו של אליה טולדנו ונציגי משפחתה של דניאלה גלבוע, שיספרו על יקירהם/ן וישתפו בתחושותיהם הקשות מאז השבעה באוקטובר.

בלובי היכל התרבות, יעמוד מייצג המבטא את תפילתו של עם ישראל לשובם של החטופים והנעדרים. על רקע שלט עם תמונותיהם של כל החטופות והחטופים שלצידו דגלי ישראל, יוצבו 240 כסאות המייצגים את החטופים ו-22 כסאות המייצגים את הנעדרים. על כל כיסא תוצב תמונה של אחת או אחד החטופים או הנעדרים. בין הכיסאות יוצבו גם כיסאות קטנים עם צעצועים, המייצגים את הפעוטות והילדים הרבים החטופים ומוחזקים בעזה.

ראש העיר רמי גרינברג "מאז אותה שבת שחורה וארורה אנו פועלים במספר מישורים על מנת לסייע ככל הניתן למשפחות השכולות וכן למשפחות הפצועים והחטופים. משפחות אלה נכנסו לנו ללב והחטופים והחטופות הפכו לחלק ממשפחתנו. כולנו מתפללים לשלומם וכולנו מייחלים לשובם!

הערב הזה שאנו מפיקים מטרתו העלאת המודעות לנושא החטופים ושלרגע לא ירד מסדר היום. אני מודה למינהל התרבות על ההפקה ולכל מי שהתנדב ולקח חלק באירוע. נמשיך לעשות כל שניתן כדי לסייע ולעזור למשפחות החטופים בתקופה קשה זו".

כרטיסים בעלות 60-200 ₪ ניתן לרכוש בהיכל התרבות באתר או בטלפון.

כאמור, כל המשתתפים והמנחים עושים זאת בהתנדבות וכל ההכנסות יועברו למטה להשבת החטופים

 
 
 
 
ורום המומחים  של mcity

ורום המומחים של mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים