חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות פתח תקווה והסביבה >>

אושרה סופית התכנית להתחדשות עירונית במתחם הסמוך לציר הרכבת הקלה

 

הוועדה המחוזית לתכנון ובנייה אישרה לאחרונה את ההתחדשות העירונית במתחם הרמן פוגל

 

הנמצא בסמוך לקו הרכבת הקלה והתחנה המרכזית פ"ת שעתידה לעבור מתיחת פנים משמעותית במהלך השנים הקרובות. המתחם מתפרס על פני 24 דונם וכולל את שני עבריו של רחוב הרמן פוגל, גובל ברח’ פינסקר ממערב וברחוב ימיני ממזרח, מבצע קדש בצפון וברחוב חלוצת הפרדסנות בדרום.

 במסגרת התכנית יהרסו 11 מבני מגורים ישנים ובמקומם ייבנו 7 מגדלי מגורים שיכילו כ- 690 יח"ד וכן שטחי מסחר ושטחי ציבור משמעותיים, מוסדות חינוך לצד מרחבים פתוחים. כמו כן, התכנית כוללת מאות חניות תת קרקעיות וגישה לצירי נסיעה. במסגרת התכנית ייבנו 20% יח"ד קטנות לזוגות צעירים ו-60 יח"ד להשכרה ארוכת טווח.

 ראש העיר רמי גרינברג "ההתחדשות העירונית במתחם הרמן פוגל היא בשורה של ממש לתושבים שממתינים לה שנים רבות. ההתחדשות תבטיח איכות חיים טובה יותר לתושבי האזור ומבנה בטיחותי, וכן תאפשר לקלוט אוכלוסיות נוספות לעיר ואוכלוסיות צעירות כאשר התכנון לוקח בחשבון גם דירות קטנות, לצד מבני ציבור וחינוך. חשוב לציין כי כל תכניות ההתחדשות שאנו מקדמים נותנות דגש על שטחי ומבני ציבור לרווחת התושבים וכן שטחי מסחר ותעסוקה וכמובן גם מוסדות חינוך לכל שכבות הגיל. במקביל, אנחנו פועלים ביתר שאת לרישות העיר בתחבורה ציבורית ותחבורת המונים, שבילי אופניים וכמובן גם צירי גישה חדשים אל השכונות ומהן החוצה."

 

הדמיה: כנף - פרנס אדריכלים

בברכה,

שגיא פרלמוטר,

מנהל מחלקת קשרי עיתונות ופרויקטים (לשכת הדובר)

 
 
 
ורום המומחים  של mcity

ורום המומחים של mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים