חיפוש
 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

אור יהודה: הבאגיס פתחו את אירועי הקיץ

 

למעלה מאלף איש הגיעו לאירוע בנווה רבין. ראש העיר, ליאת שוחט: ”נמשיך לטפח את תחום התרבות גם בעתיד”. בהמשך אירועי הקיץ: רינת גבאי, שיר מורנו, דניאל ליטמן ומאור אדרי

 

מיכל הקטנה והבאגיס הופיעו בשבוע שעבר בשכונת נווה רבין באור יהודה, והוציאו לדרך רשמית את חגיגת הקיץ בעיר. במסגרת האירוע, בו השתתפו למעלה מאלף איש, השתתפו בעיקר ילדים שהגיעו בליווי הוריהם, וזמזמו בעל פה את השירים שהתנגנו. תחילה הופיעה להקת הבאגיס עם שון עכבישון, ברוס הצרצר, ג’קו מקקו ופרלה החיפושית. לאחר מכן, עלתה להופיע כוכבת הילדים מיכל הקטנה יחד עם הלהקה שלה, וביצעה את מיטב השירים מהמופע שלה. את האירוע ארגנה מחלקת התרבות העירונית בראשותה של חנה פיזואטי יוסף.

 ראש העיר, עו"ד ליאת שוחט, אמרה לקהל: "אני שמחה לפתוח רשמית את אירועי קיץ 2016 בהופעה של מיכל הקטנה. מחלקת התרבות ארגנה אירועים רבים למענכם במוקדים רבים בעיר, ונמשיך לטפח את תחום התרבות גם בעתיד למענכם".

 בהמשך הקיץ יתקיימו כאמור אירועים רבים, כאשר ב-18.7 וב-31.7 היכל התרבות יארח שתי הצגות ילדים: מחסן השטוזים של דתיה וזהבה ושלושת הדובים, כל זאת במחיר מסובסד של 25 ₪. ב-21.7 תתקיים מסיבת פיג’מות בגן רמז, אירוע שיכלול סדנאות יצירה, משחקי ענק, מלחמת כריות ומופע רחוב. ב-28.7 יתקיים יום רטוב בגן קק"ל (גן התשעה) שיכלול מגלשות מים, בריכה עם סירות פדלים ומתחם בועות סבון. ב-7.8 אירועי הקיץ יגיעו לנווה סביון, שם תופיע רינת מלכת הילדים, ולאחר מכן יעלו כוכבי החממה, שיר מורנו ודניאל ליטמן. באירוע יוצבו מתחמי יצירה, בנג’י טרמפולינה, ועוד. האירוע הנועל של הקיץ יתקיים ב-22 באוגוסט עם הופעה של מאור אדרי בגן קק"ל (התשעה).

 
 
 
ורום המומחים  של mcity

ורום המומחים של mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים