חיפוש
 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

בשורה תעסוקתית לבעלי צרכים מיוחדים

 

בשורה תעסוקתית משמחת לבעלי צרכים מיוחדים: המרכזים הקהילתיים של פ”ת, הצטרפו למיזם הענק של החברה למתנ”סים, ובסיוע מחלקת הרווחה ישלבו בתעסוקה בעלי צרכים מיוחדים

 

בשורה תעסוקתית משמחת לבעלי צרכים מיוחדים: המרכזים הקהילתיים של פ"ת, הצטרפו למיזם הענק של החברה למתנ"סים, ובסיוע מחלקת הרווחה ישלבו בתעסוקה בעלי צרכים מיוחדים - אנשים עם מוגבלות התפתחותית, פיגור שכלי או אוטיזם, לצד אוכלוסייה נורמטיבית.

במסגרת התכנית מתבצעת הנגשת המרכז הקהילתי כך שיתאימו לאוכלוסיות המיוחדות. על מנת לשבץ אוכלוסייה זו במסגרת תעסוקתית המתאימה באופן אישי, תתבצע הערכה ראשונית, במסגרתה ישוקללו הכישורים והיכולות של כל אחד ואחת מהפונים. כאמור, בהתאם להערכה ישובצו בעלי הצרכים במסגרת תעסוקתית המותאמת אליהם, וזאת בכדי למקסם את הסיפוק האישי, ותרומתם לחברה.

הרב אליהו גינת, יו"ר מקפ"ת: "זהו אות כבוד לעיר פתח תקווה המקדמת שוויון הזדמנויות ואחריות חברתית. אני מברך על שיתוף הפעולה המבורך והחשוב ומייחל ומתפלל להצלחתו".

רכזת הפרויקט מטעם החברה למתנ"סים, ליאת גולברי שלקחה חלק רב במיזם, אומרת: "שילוב המשוקמים בתעסוקה בחברה למתנ"סים הינו ערך בלתי מתפשר המייצג שוויון הזדמנויות, ערך המקנה לאוכלוסייה זאת את האפשרות להיות ולהיטמע בינינו כחלק בלתי נפרד מעובדי החברה למתנ"סים. המטרה שלנו בסוף היום לראותם בינינו בכל מרכז קהילתי, בכל שלוחה, בכל גן ילדים, בכל ספרייה ובכל מבנה ציבורי ושירות כזה או אחר הניתן ע"י החברה".

גם ראש העיר עורך דין איציק ברוורמן הצטרף לברכות ואמר: "ההצטרפות למיזם והנגשתו לתושבי פתח תקווה, זאת החובה שלנו, האנושית והמוסרית ,לפתוח את הדלת ואת הלב לכל אחד ואחת".

משפחות המתמודדים עם בן או בת משפחה בעלי צרכים מיוחדים, מוזמנים להפנות את יקירהם אל צוות ההנהלה והעובדים של מקפ"ת, אשר ממתינים לפניות ולמתן פרטים נוספים, בין היתר - ייעוץ, הכוונה, וליווי בעלי הצרכים בדרך לתעסוקה חדשה, עד להפיכתם לחלק בלתי נפרד מכלל האוכלוסיה.

 

ניתן לפנות באמצעות מייל אל: Avishagchacham@gmail.com

או באמצעות פקס: 03-9232678

מאחלת בשמי, ובשם צוות עיתונט המון בהצלחה!

 

 
 
 
ורום המומחים  של mcity

ורום המומחים של mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים